209 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Zomer21
Omg ik had die gister voor het eerst in jaren en dat was zo genieten 🤭🤭
Normaal ben ik echt geen snoeper maar nu jeetje! Zure matten de hele dag door, ik had aan de verloskundige gevraagd dat het geen kwaad kon zoveel zuur en snoep enzo maar die zij ook dat ik nu nog maar extra moest genieten omdat ik bij de andere 2 zwangerschapsdiabetes heb gehad dus het waarschijnlijk over een aantal weken niet meer mag 😂🤭
10 maanden geleden
Mocht iemand zin hebben in een hotdog van de hema.
Als je wel naar de winkel kan;
Keiser broodje met knakworst en unox Rookworst saus.
Exact dezelfde smaak haha
10 maanden geleden
Reactie op Veno
Wauw wat goed zeg zo gezond! Ik word hier dus een beetje jaloers van🥲 het ...
Hahaha ook ik snoep wel is hoor, soms een bakje chips, of een keer een milkshake. Nu met de kerst is het ook niet elke avond groenten🤪 ach ja januari weer beginnen met cardio dus mag echt wel 2 weken snoepen nu😂😂
10 maanden geleden
Maar hebben jullie constant dezelfde cravings? Dat lijkt me ideaal! Bij mij verschilt het echt per dag. Ik moet dagelijks rondkijken in de supermarkt om te zien ‘wat me aanspreekt’ en dan ben ik er met gemak een uur mee bezig omdat ik enorm kieskeurig ben geworden met eten. Het een daar word ik gelijk kotsmisselijk van en het ander daar kan ik me dood in eten. En dit verandert dus constant 😂
10 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Maar hebben jullie constant dezelfde cravings? Dat lijkt me ideaal! Bij mij ...
Ik heb dit ook, bij mij wisselt het ook constant. Weet vooral ook wat ik niet wil. Fruit gaat er altijd wel in tho. Gisteren naar een andere plek gereden, gezien bij ons alles dicht was, om van die croissant te halen in zn blikje uit de koeling. Had daar zo zin in. Maar nu helemaal niet
10 maanden geleden
Reactie op Frnzz
Ik heb dit ook, bij mij wisselt het ook constant. Weet vooral ook wat ik ni ...
Haha super herkenbaar. Fruit gaat er bij mij gelukkig ook altijd wel in. Krijgen we toch nog de vitamientjes binnen 😂🙏🏼
10 maanden geleden
Kleine uitdeel zakjes naturel chips, ja echt. Niet de grote zakken die vind ik niet lekker 🤣 en koude chocolademelk 🤣
10 maanden geleden
Ik knauw nu met gemak hele rolletjes fruittella weg. Binnen een halfuur ligt er een hele berg papiertjes naast me 😂