209 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Oee lekker
Ja is echt heerlijk! En ook weer gezond.. Je kan er ook kipfilet of ham erop doen hihi.. met stukje ananas zo yummm.

10 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Ik knauw nu met gemak hele rolletjes fruittella weg. Binnen een halfuur lig ...
Ja!! Heb ook een rol in elke tas en jaszak. Frutella is mijn life saver als ik een vlaag van misselijkheid voel opkomen!

10 maanden geleden

Crackers

10 maanden geleden

-Gepocheerd ei met avocado en hollandaise saus (komkommer en tomaat etc) -Zure matten (kilo verpakking van de Xenos)🫠 -Zoute rijen van Haribo

10 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Maar hebben jullie constant dezelfde cravings? Dat lijkt me ideaal! Bij mij ...
Same!!!

10 maanden geleden

Reactie op karlijns91

Same!!!
Ja hier ook zo! Paar weken geleden moest alles zuur; zuurkool, augurk, zure matten, maar nu is het zoet en veel fruit 🍒 En Brinta! Zag ik vandaag in de supermarkt, en dat is zooooo lekker😂 dat haalde ik eerder echt nooit, ook niet voor de kids.

10 maanden geleden

Stamppot hutspot maken, maar bijna alle Spekjes al opeten die net Gebakken zijn.....

10 maanden geleden

Alles wat zuur is vind ik heerlijk, normaal hou ik echt van hartige snacks zoals fuet, carpaccio, stokbroodje filet américain, etc. Nu dit allemaal niet mag heb ik zuur ontdekt: Zure mandarijnen, Citroensap met Sparood, jus d’orange, zure matten, blauwe watermeloen snoepjes, kiwi’s, zure lollies. al schrijvend loopt het water me weer in de mond hahahah

10 maanden geleden

Reactie op TMG94

Alles wat zuur is vind ik heerlijk, normaal hou ik echt van hartige snacks ...
Klinkt heel stom probeer eens citroen sap over je patat te doen ik ben daar gek op momenteel

10 maanden geleden

Reactie op ancm

Klinkt heel stom probeer eens citroen sap over je patat te doen ik ben daar ...
Hahaha bedankt voor de tip, dit ga ik echt proberen en zal laten weten wat ik er van vind! 🍋

10 maanden geleden

Multivitaminedrank, geroosterd brood met (veel te veel) kaas 🤤

10 maanden geleden

Tosti met chilisaus, zure matten en zoute dropjes, en melk! Verse ijskoude melk. Sinds 2 weken weer eetlust en minder misselijkheid.. kan weer zo genieten van eten. Dit gun ik iedereen♡

10 maanden geleden

Nee nog niet iets wat ik graag wil eten/drinken. Ik lus alleen geen koffie meer. Ik dronk normaal elke dag een kopje. En ik hou echt van cola maar naar een half glaasje laat ik het staan. Dit vind ik ook niet meer lekker.

10 maanden geleden

Fruitella snoepjes, komkommer en ijsthee met prik.. normaal hou ik juist van hartig en geen frisdrank 😅

10 maanden geleden

Reactie op Marietje20

Nee nog niet iets wat ik graag wil eten/drinken. Ik lus alleen geen koffie ...
Herkenbaar.. ik dronk veel koffie op een dag, soms wel 6 tot 8 kopjes. Nu bijna niets meer. Soms 1tje met veel melk.

10 maanden geleden

En na het lezen van dit topic.... heb ik zo'n zin in fruitella😅

10 maanden geleden

Bedankt 😂😂

10 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Bedankt 😂😂
Hahaha 🤣 maar eerlijk het is echt te lekker hè jum

10 maanden geleden

Reactie op mld28

Hahaha 🤣 maar eerlijk het is echt te lekker hè jum
Heerlijk, zo lang geleden ook maar nu ga ik er hopelijk ook mijn misselijkheid mee stoppen als in onderweg ben 😍

10 maanden geleden

Aardappel en broccoli at ik voor zwangerschap met liefde , maar me kind is eigenwijs en er echt niet mee eens . Ik kan de hele dag tosti met kaas eten en thee drinken maar voor de rest nog geen rare cravings , alleen gisteren bijna gehuild want ik zure snoep wou eten maar me moeder niet mee naar de winkel wou dus zelf gegaan en maar 1 gegeten en die hele zak staat nu op tafel helaas me aan te kijken 🤣🤣