78 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Wendy0501
Al veel gemaakt 😄 hier 3 leuke broekjes
Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en kom er maar niet aan toe om te gaan oefenen. Een aantal zoomen/naadjes al wel succesvol gerepareerd. Nog tips voor een beginner? Hier in de buurt zo helaas geen naailessen wanneer ik kan.. Alleen tijdens mijn werkdagen :(
8 maanden geleden
Reactie op KMG
Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en k ...
Wat leuk! Voor broekjes zoals deze zou ik een elastische steek gebruiken zodat de stof lekker blijft mee rekken. Dit kan een zigzag steek zijn maar veel machines hebben ook wel een speciale stretch steek.
Op YouTube kan je ook wel filmpjes vinden waarop de stappen van het naaien uitgelegd wordt misschien dat dat een beetje kan helpen 😊
8 maanden geleden
Ik haak knuffeltjes voor de kleine en voor al mijn vriendinnen die een kindje verwachten.
8 maanden geleden
O ja helemaal leuk! Ik heb al een speenkoord gemaakt (met mogelijke naam dus deel nog geen foto), wil zelf een macramé muur hanger maken en een mobiel van vilt met zeedieren thema allebei voor de babykamer
7 maanden geleden
Reactie op KMG
Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en k ...
Ik heb leren naaien toen ik 10 was denk ik haha, maar ik begon met kussentjes/speldenkussentje. Eerst kleine (20 bij 20 ongeveer) in willekeurige vormpjes die ik zelf bedacht (sterretje, hartje, kerstboom haha) en van fleece stof (dat hoef je niet te zoomen). Misschien goed om er 1 of 2 te maken voor je zelfvertrouwen. Toen kussens voor op de bank (vierkant dus lekker recht toe, recht aan, maar wel zoomen dit keer). Daarna kleertjes voor mn pop. Ik zou zeggen gewoon beginnen, zoek iets uit zonder al te veel poespas (knoopjes, kraagjes, kant) en een beetje rekbare stof (iets vergevingsgezinder). En gewoon doen. Ergste wat je kan overkomen is dat je wat stof, garen en tijd kwijt bent toch?
7 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik heb leren naaien toen ik 10 was denk ik haha, maar ik begon met kussentj ...
Ik ben net een paar dagen klaar met mijn eerste project!
De tien 55*55 kussens voor onze loungeset buiten!
Heel blij met het resultaat. Merk duidelijk verschil met hoe de eerste ging en hoe nr 10 ging!
Op naar het volgende project!
7 maanden geleden
Dit niet zelf gemaakt maar word op verzoek gemaakt, een deel van een vestje. Helaas door carpaal tunnel syndroom niet in staat om zelf iets te haken voor onze mini, baal er zo hard van, heel pinterest bord vol inspiratie en mijn handen werken niet mee😢