78 Reacties

9 maanden geleden

Al veel gemaakt 😄 hier 3 leuke broekjes

8 maanden geleden

Ik zou deze vlieger uit een etalage van kinderwinkel wel na willen maken, maar helaas iets minder creatief

8 maanden geleden

Deze vorige week gemaakt, een gehaakt sjaaltje voor ons jongetje !

8 maanden geleden

Ik maak speenkoorden.

8 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en kom er maar niet aan toe om te gaan oefenen. Een aantal zoomen/naadjes al wel succesvol gerepareerd. Nog tips voor een beginner? Hier in de buurt zo helaas geen naailessen wanneer ik kan.. Alleen tijdens mijn werkdagen :(

8 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Wat leuk! Heb je hier een patroon van?

8 maanden geleden

Reactie op KMG

Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en k ...
Wat leuk! Voor broekjes zoals deze zou ik een elastische steek gebruiken zodat de stof lekker blijft mee rekken. Dit kan een zigzag steek zijn maar veel machines hebben ook wel een speciale stretch steek. Op YouTube kan je ook wel filmpjes vinden waarop de stappen van het naaien uitgelegd wordt misschien dat dat een beetje kan helpen 😊

8 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Wat leuk! Heb je hier een patroon van?
Ja leuk hè! Ik maak mijn patronen altijd zelf ( heb op de modevakschool gezeten). Op internet staan ook wel veel gratis/betaalde patronen als je op legging of baby broekje naaien googled 😁

8 maanden geleden

Ik haak knuffeltjes voor de kleine en voor al mijn vriendinnen die een kindje verwachten.

8 maanden geleden

Ik heb een vestje gehaakt maat 56, was wel een struggle om af te maken 😅 mijn energie en focus is er niet echt na maar ik wou toch graag wat dingen maken voor mijn eerste kindje 💕

8 maanden geleden

O ja helemaal leuk! Ik heb al een speenkoord gemaakt (met mogelijke naam dus deel nog geen foto), wil zelf een macramé muur hanger maken en een mobiel van vilt met zeedieren thema allebei voor de babykamer

7 maanden geleden

Reactie op KMG

Dit wil ik dus ook kunnen. Heb ondertussen een naaimachine aangeschaft en k ...
Ik heb leren naaien toen ik 10 was denk ik haha, maar ik begon met kussentjes/speldenkussentje. Eerst kleine (20 bij 20 ongeveer) in willekeurige vormpjes die ik zelf bedacht (sterretje, hartje, kerstboom haha) en van fleece stof (dat hoef je niet te zoomen). Misschien goed om er 1 of 2 te maken voor je zelfvertrouwen. Toen kussens voor op de bank (vierkant dus lekker recht toe, recht aan, maar wel zoomen dit keer). Daarna kleertjes voor mn pop. Ik zou zeggen gewoon beginnen, zoek iets uit zonder al te veel poespas (knoopjes, kraagjes, kant) en een beetje rekbare stof (iets vergevingsgezinder). En gewoon doen. Ergste wat je kan overkomen is dat je wat stof, garen en tijd kwijt bent toch?

7 maanden geleden

Ik ga z'n geboortebord zelf maken. Heb alleen nog maar het opzetje klaar, maar dit moet het worden. Mijn schoonvader (Peter, iedereen noemde hem Peer) overleed vorig jaar heel plotseling, dus ik heb er een perenboom in verwerkt.

7 maanden geleden

Ik heb dit truitje gebreid! Ik merk wel dat ik wat minder tijd heb nu, maar wellicht tijdens verlof

7 maanden geleden

Reactie op barbzz

Ik heb leren naaien toen ik 10 was denk ik haha, maar ik begon met kussentj ...
Ik ben net een paar dagen klaar met mijn eerste project! De tien 55*55 kussens voor onze loungeset buiten! Heel blij met het resultaat. Merk duidelijk verschil met hoe de eerste ging en hoe nr 10 ging! Op naar het volgende project!

7 maanden geleden

Hemnes commode van de IKEA gestyled naar bijgevoegde foto :-).

7 maanden geleden

Dit niet zelf gemaakt maar word op verzoek gemaakt, een deel van een vestje. Helaas door carpaal tunnel syndroom niet in staat om zelf iets te haken voor onze mini, baal er zo hard van, heel pinterest bord vol inspiratie en mijn handen werken niet mee😢

7 maanden geleden

Reactie op E3ther

Hemnes commode van de IKEA gestyled naar bijgevoegde foto :-).
Heeeeel leuk!!!

7 maanden geleden

Wolkjes gezaagd en lichtje achter gemaakt ! Alleen nog even ophangen

7 maanden geleden

Ik naai mijn eigen babykleertjes 🥰