78 Reacties
7 maanden geleden
Vandaag weer een stapje verder gekomen met de babykamer en het geverfde kastje in elkaar gezet!
6 maanden geleden
Deze oude blauwdrukken kast is nu onze commode geworden, samen met mn man aan geklust. Ik ga de lades aan de binnenkant nog beplakken met restanten behang in crème en goudkleur.
6 maanden geleden
Vraagje aan alle creatievelingen; hoe zou je pom-poms aan een draad rijgen? Ik heb dus pompoms gekocht en wil ze rijgen om er een slinger van te maken, maar gewone naalden hebben of een te klein oogje om het katoenen draad doorheen te halen en ik heb al twee big eye naalden kapot gemaakt. Wie heeft de tip voor mij? 😄
6 maanden geleden
Reactie op Ou12345
Voor de breiende/hakende mama's. Hoe zijn jullie begonnen? Ik zou dit graag ...
Ik ben 15 jaar geleden ooit via YouTube begonnen. Het is een kwestie van filmpjes kijken en oefenen! Verwacht niet gelijk te veel van jezelf, begin met een paar goede oefen lapjes en je komt al ver.
6 maanden geleden
Reactie op Ylviexc
Ik ben aan het borduren geslagen, deze voor ons dochtertje van 2 en ga er o ...
Heeeeeel leuk!!!😍
5 maanden geleden
Ik heb een babynestje gemaakt, helemaal blij mee! Als je met de naaimachine overweg kan is dit prima te doen, ik heb niet zoveel ervaring verder :) Teddystofje aan de ene kant, leuke mousseline aan de andere kant. Hij kan aan beide kanten gebruikt worden.