10 Reacties
4 maanden geleden
Heel herkenbaar! Ik heb een week in het ziekenhuis moeten blijven met onze dochter. Tranen bleven maar lopen.. eenmaal thuis, ook echt wel 2 a 3 dagen gehad waar het verwerken van.. en de impact en onzekerheid naar boven kwam. Het hoort er (helaas) bij.
Blijf vooral praten met je partner of vriendinnen etc. En laat het vooral gaan die tranen. Dat lucht echt op! Ik ben nu 2 weken na de bevalling en voel mij echt al stukken beter! En stabieler.
4 maanden geleden
Heel herkenbaar. Ik kon dag 3/4 alleen maar huilen. Op dag 3 zijn onze jongens overgeplaatst van ziekenhuis (lagen op neo in Utrecht en gingen terug naar Zaandam waar we vandaan komen) wat op zich al heftig was, zulke kleine mannetjes maar gelukkig hele lieve arts op de ambu die ons verzekerde goed voor ze te zorgen.
Dag 4 ook nog heel veel huilen maar daarna werd het minder. Nu op dag 21 en er is af en toe een dag dat ik helemaal niet meer huil😂
Ontlasting na de keizersnede had ik geen moeite mee. Ik wachtte wel tot ik het bijna niet meer kon houden zodat ik niet hoefde te persen. Na een paar dagen ging het beter dus ook dat komt goed!
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Waarom? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Vanwege pijn of? 😳😊
Vanwege stuwing en kraamtranen
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Aaah! Veel sterkte ❤️
Ik heb het nu nog in het vooruitzicht. Maar weet het nog goed van mijn eerste 😘
4 maanden geleden
Het is wat hè die eerste tijd. Diepe dalen en hoge pieken en alle emoties die een mens kan voelen komen tegelijk. Sterkte!