21 Reacties

één maand geleden

Weet niet wat voor luier je gebruikt? Ik heb kruitvat luiers maar in de nacht gebruik ik echte pampers zijn toch echt veel beter.

één maand geleden

En toch verschonen en nog een kleine voeding geven? Troostend paar cc? Ik heb er geen ervaring mee maar kan me indenken dat luiers zulke lange periodes (wat heerlijk zeg!) eigenlijk ook niet hoeven/horen te redden, verwacht in zo’n tijdsbestek toch wel meerdere plasjes enz.

één maand geleden

Ik zou toch extra verschonen. 10 uurtjes is namelijk behoorlijk lang. Als hij poept of plast is dat ook helemaal niet fijn voor z’n tere billetjes zo lang

één maand geleden

Dat is wel heel lang voor een luier en ook tussen die voedingen😲 Denk dat geen luier dat houd en idd gewoon keertje extra in de nacht verschonen

één maand geleden

Ik vind dat toch erg lang met een natte luier, lijkt me niet gezellig voor dat dunne huidje

één maand geleden

Je kunt luier 2 omdoen en luier 3 er omheen voor s nachts

één maand geleden

Wij zijn tegen hetzelfde aangelopen en gebruiken sinds kort pampers baby dry luiers, deze bieden tot 12 uur bescherming. Tot nu toe is dit bij ons de oplossing. Wat bij onze dochter heeft geholpen zijn luierbroekjes maar die zijn nog niet in zo’n klein maatje.

één maand geleden

Ons zoontje van nu 9 weken heeft ook rond 20:00/21:00 laatste fles en slaapt soms zelfs tot 08:00 door.. Wij gebruiken de trekpleister luiers eigen merk, werkt hier veel beter dan de pamper premium protection die we in het begin hadden!

één maand geleden

Of Pampers voor de nacht, of 2 luiers over elkaar en dan de bovenste achterstevoren. Hielp goed bij ons zoontje als buikslaper!

één maand geleden

Zijn wasbare nacht luiers een optie? Of een wasbaar overbroekje over de gewone luier heen?

één maand geleden

Maatje groter? Of pampers night pants zijn ook heel fijn en altijd wel ergens met flinke korting (weet alleen niet of ze die ook in kleine maatjes hebben maar wellicht past 3 al?)