21 Reacties
één maand geleden
En toch verschonen en nog een kleine voeding geven? Troostend paar cc? Ik heb er geen ervaring mee maar kan me indenken dat luiers zulke lange periodes (wat heerlijk zeg!) eigenlijk ook niet hoeven/horen te redden, verwacht in zo’n tijdsbestek toch wel meerdere plasjes enz.
één maand geleden
Dat is wel heel lang voor een luier en ook tussen die voedingen😲
Denk dat geen luier dat houd en idd gewoon keertje extra in de nacht verschonen
één maand geleden
Ik vind dat toch erg lang met een natte luier, lijkt me niet gezellig voor dat dunne huidje
één maand geleden
Ons zoontje van nu 9 weken heeft ook rond 20:00/21:00 laatste fles en slaapt soms zelfs tot 08:00 door..
Wij gebruiken de trekpleister luiers eigen merk, werkt hier veel beter dan de pamper premium protection die we in het begin hadden!
één maand geleden
Zijn wasbare nacht luiers een optie? Of een wasbaar overbroekje over de gewone luier heen?
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Zijn wasbare nacht luiers een optie? Of een wasbaar overbroekje over de gew ...
Dit! Een wolbroekje helpt ook altijd en wat zachter dan wasbaar overbroekje
één maand geleden
Wat ik vaak in begin deed is in donker met nachtlampje verschonen dan werd ze wel wakker maar viel ze snel weer in dlaap
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Dat is wel heel lang voor een luier en ook tussen die voedingen😲
Denk dat ...
Indd en ik vind het ook zielig om ons zoontje met zo’n grote dikke natte luier te laten slapen 🙈. Maar ieder zijn eigen ding.
één maand geleden
Bij de oudste gebruiken we al vanaf paar maanden oud in de nacht pamper baby dry. Daarmee weing ongelukjes. Laatste tijd gaat het wat vaker mis. Maar hij is nu 2 en de luier zakt snachts wat af. Breed kind 😂