21 Reacties

één maand geleden

Weet niet wat voor luier je gebruikt? Ik heb kruitvat luiers maar in de nacht gebruik ik echte pampers zijn toch echt veel beter.

één maand geleden

En toch verschonen en nog een kleine voeding geven? Troostend paar cc? Ik heb er geen ervaring mee maar kan me indenken dat luiers zulke lange periodes (wat heerlijk zeg!) eigenlijk ook niet hoeven/horen te redden, verwacht in zo’n tijdsbestek toch wel meerdere plasjes enz.

één maand geleden

Ik zou toch extra verschonen. 10 uurtjes is namelijk behoorlijk lang. Als hij poept of plast is dat ook helemaal niet fijn voor z’n tere billetjes zo lang

één maand geleden

Dat is wel heel lang voor een luier en ook tussen die voedingen😲 Denk dat geen luier dat houd en idd gewoon keertje extra in de nacht verschonen

één maand geleden

Ik vind dat toch erg lang met een natte luier, lijkt me niet gezellig voor dat dunne huidje

één maand geleden

Je kunt luier 2 omdoen en luier 3 er omheen voor s nachts

één maand geleden

Wij zijn tegen hetzelfde aangelopen en gebruiken sinds kort pampers baby dry luiers, deze bieden tot 12 uur bescherming. Tot nu toe is dit bij ons de oplossing. Wat bij onze dochter heeft geholpen zijn luierbroekjes maar die zijn nog niet in zo’n klein maatje.

één maand geleden

Ons zoontje van nu 9 weken heeft ook rond 20:00/21:00 laatste fles en slaapt soms zelfs tot 08:00 door.. Wij gebruiken de trekpleister luiers eigen merk, werkt hier veel beter dan de pamper premium protection die we in het begin hadden!

één maand geleden

Of Pampers voor de nacht, of 2 luiers over elkaar en dan de bovenste achterstevoren. Hielp goed bij ons zoontje als buikslaper!

één maand geleden

Zijn wasbare nacht luiers een optie? Of een wasbaar overbroekje over de gewone luier heen?

één maand geleden

Maatje groter? Of pampers night pants zijn ook heel fijn en altijd wel ergens met flinke korting (weet alleen niet of ze die ook in kleine maatjes hebben maar wellicht past 3 al?)

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Zijn wasbare nacht luiers een optie? Of een wasbaar overbroekje over de gew ...
Dit! Een wolbroekje helpt ook altijd en wat zachter dan wasbaar overbroekje

één maand geleden

Wat ik vaak in begin deed is in donker met nachtlampje verschonen dan werd ze wel wakker maar viel ze snel weer in dlaap

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Dat is wel heel lang voor een luier en ook tussen die voedingen😲 Denk dat ...
Indd en ik vind het ook zielig om ons zoontje met zo’n grote dikke natte luier te laten slapen 🙈. Maar ieder zijn eigen ding.

één maand geleden

Bij de oudste gebruiken we al vanaf paar maanden oud in de nacht pamper baby dry. Daarmee weing ongelukjes. Laatste tijd gaat het wat vaker mis. Maar hij is nu 2 en de luier zakt snachts wat af. Breed kind 😂

één maand geleden

We deden de luier achterstevoren bij mijn dochtertje toen ze op haar buik sliep.

één maand geleden

Ik heb voorheen wel eens een maandverband geplakt aan de voorkant (tegen de buik aan zeg maar). Dat werkte als dammetje. Werkte prima. Alleen op een duur uitslag omdat het te nat werd 😅. Je kan t proberen

één maand geleden

Wolbroek (Nappys.nl) over de luier heen! Werkt top!

één maand geleden

Reactie op KtM

We deden de luier achterstevoren bij mijn dochtertje toen ze op haar buik s ...
Ja, dit werkt bij onze buikslaper ook!

één maand geleden

Wij deden bij onze 2 oudste een extra luier aan. Die drukt de onderste dan goed dicht en voorkomt doorlekken. Je zou hiervoor ook een overbroekje kunnen gebruiken van wasbaar luiermerk