253 Reacties

10 maanden geleden

Ik huil 3 keer per dag uit het niets 🙈 Mijn vriend is gewoon zo onwijs lief voor me ( is hij altijd ) maar nu doet het me emotioneel gewoon meer. Ik woon in het buitenland, en had gister zo’n onwijs trek in stroopwafels.. eindresultaat: Mijn vriend is naar de Nederlandse super gegaan die op een uur afstand is. Mijn vriend had ook een pak zakdoekjes meegenomen, en zei toen die binnenkwam: ‘ hier, je zal het wel onwijs lief vinden, en een potje gaan janken’ en yup.. daar ging ik weer 🤣🙈

10 maanden geleden

Ik had een enorme craving naar Hamka’s chips. En dat hadden we in huis! Toen ik een eerste chipje nam begon ik te huilen omdat het zo lekker was

10 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap wilde een oude dame in scootmobiel oversteken, dus ik stopte netjes om haar voor te laten. Ze zwaaide heel enthousiast om te bedanken. Ik vond het zo schattig dat ik kei hard moest huilen en ook in de maanden erna als mijn man er over begon moest ik nog huilen.

10 maanden geleden

Gisteren zou mijn man een kruik voor me maken maar dat was hij vergeten. Toen ik het nog een keer vroeg voelde ik me meteen zo kut dat ik moest huilen 😂

10 maanden geleden

Gisteren omdat ik me schuldig voelde dat ik geen zin had om met m'n vriend te knuffelen 🥲

10 maanden geleden

Door mijn vriend die gister uit t niks mijn schouders ging masseren. Combi van hormonen en stress denk ik 😅😂

10 maanden geleden

Monteurs van de wasmachine had ik gemist was enorm verdrietig

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Monteurs van de wasmachine had ik gemist was enorm verdrietig
😂

10 maanden geleden

Een documentaire over weidevogels 🥲

10 maanden geleden

Ik aaide een schaap en moest huilen

10 maanden geleden

Omdat mijn neefje van 2,5 blij was met zijn knutselwerkje en heel trots "Jaaaaa" zei 🤣

10 maanden geleden

Vanmorgen omdat ik mijn zoontje miste. Ik ben misselijk naar huis gegaan van werk en zoontje was bij de opvang

10 maanden geleden

Omdat mijn vriend niet mee wilde naar de kerstmarkt 🤣

10 maanden geleden

Toen ik richting stembureau liep, in de verte het bordje zag en van verschillende kanten mensen aan kwamen lopen. Kreeg ik zo'n warm gevoel van saamhorigheid (terwijl ze misschien wel totaal anders stemmen) en dankbaar dat we in NL mogen stemmen. Gottegot stond ik te sniffen hoor. Oh ja en toen bij het terugkijken van Kopen of Slopen het deelnemende stel hoorde dat hun bod geaccepteerd was. Zij moest huilen. Ik ook vanaf de bank.

10 maanden geleden

Het avondeten was te pittig… ik moest zo hard huilen dat mijn vriend heel snel diepvries pizza is gaan halen 🤣

10 maanden geleden

Bij de sinterklaasintocht. Ondanks de regen waren er zoveel vrolijke kinderen. *Snif *

10 maanden geleden

Reactie op Eefff92

Het avondeten was te pittig… ik moest zo hard huilen dat mijn vriend heel s ...
Ik had gister ook een teleurstellende maaltijd waar ik erg mijn best op had gedaan, janken!😭

10 maanden geleden

Ik heb zoveel trek in een zacht gekookt eitje 😭

10 maanden geleden

Reactie op Guppie21

Bij de sinterklaasintocht. Ondanks de regen waren er zoveel vrolijke kinder ...
Ik dus ook😂🥹

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ik heb zoveel trek in een zacht gekookt eitje 😭
Ik ook😭