253 Reacties

10 maanden geleden

Vriendinnen zouden gaan ontbijten en ik kon niet mee. Ik heb zitten huilen alsof de wereld vergaat

10 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Kennen jullie het liedje, Kinderwens van Goldband? Ik heb nu al zeker 3x mo ...
Ik kende het niet, dus heb het liedje opgezocht en inderdaad ook moeten huilen. Super mooi! Mijn man liet me gister een filmpje zien van een klein jongetje die zijn vader in de vrachtauto aan ziet komen en helemaal enthousiast staat te springen omdat papa eraan komt. Was een filmpje van 10 seconden, maar dat was genoeg om me te laten huilen

10 maanden geleden

De kerstrelame van de AH!

10 maanden geleden

Eigenlijk niet grappig, maar Wereldlichtjesdag 馃ズ馃 Tranen met tuiten om verhalen van families op instagram. Gelijk om 19.00 een kaarsje aan, voor ons inimini sterrenkindje en alle andere kindjes 馃 En vervolgens door mijn tranen heen heel hard lachen om iets geks dat onze dochter doet 馃馃グ

10 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Eigenlijk niet grappig, maar Wereldlichtjesdag 馃ズ馃 Tranen met tuiten om ve ...
Ahh ik moet nu huilen omdat ik dit niet wist/gemist heb.. dat had ik ook wel willen doen voor ons sterrenkindje 馃槶 Mooi dat jij dat hebt gedaan, en logisch dat je daar om hebt gehuild! 馃馃徏

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Ahh ik moet nu huilen omdat ik dit niet wist/gemist heb.. dat had ik ook we ...
Ik kwam het toevallig tegen! 2e zondag van december is het altijd, zoek op insta naar #wereldlichtjesdag en je komt de mooiste gedichtjes tegen, superbijzondere foto's en heftige verhalen... Pak wel zakdoeken erbij 馃ズ

10 maanden geleden

Ik wilde slapen maar ik moest m鈥檔 tanden nog poetsen .. 馃槀

10 maanden geleden

Reactie op Hvb24

Ik wilde slapen maar ik moest m鈥檔 tanden nog poetsen .. 馃槀
Dit is ook echt heel erg!! Dan ben je al zo moe door de zwangerschap en denk je eindelijk in te kunnen storten

10 maanden geleden

Hema reclame met Siepie en Takkie 馃ス

10 maanden geleden

Reactie op MOC91

Hema reclame met Siepie en Takkie 馃ス
Precies dat heb ik ook

10 maanden geleden

Stamppot snijbonen is m'n favoriet, erg veel zin in vandaag, vriendlief gemaakt en na 3 happen gewoonweg misselijk van de smaak馃槄 vraagt ie, is het lekker, en jep, je raadt het al: waterlanders gevolgd door een heel teleurgestelde neeee

10 maanden geleden

Ik moest net serieus een beetje huilen omdat ik een video tegenkwam van een vrouw die allemaal superlekkere dingen ging eten (wagyu-biefstuk, sushi, garnalen) die ik niet meer mag eten 馃槶馃い馃槪

10 maanden geleden

Update: Ik moest onderweg vanochtend bijna huilen (ingehouden) Ik stond in Juni met pech langs de weg met m鈥檔 auto die ik net 10minuten had, anwb reed voor mij en m鈥檔 moeder achter mij. Ik vond het ineens zo鈥檔 mooie gedachte dat ze kwamen helpen en met die lichten enzo Worden ze gwn voor betaald maar vond t ineens zo mooi馃ゲ馃ぃ

10 maanden geleden

Afgelopen week waren wij op huwelijksreis en toen moest ik huilen omdat er bij het ontbijt live muziek was op een harp. En vanmorgen omdat ik per ongeluk een fles water om had gegooid en mijn man het hoorde en meteen naar beneden kwam rennen van het tanden poetsen nog met de tandpasta in zijn mond en borstel in de hand om het op te ruimen

10 maanden geleden

We waren aan het eten en mijn dochtertje (1,5) had lekker melk erbij. En daar was ze heel blij mee, dus mijn man zegt oh en papa dan? Krijgt papa ook melk? Zij; ja hier. Hij drinkt nep haar melk en geeft het weer terug. Zij geeft het flesje weer terug hier papa.. dus hij vraagt mag papa alles hebben? Zij; jaaa asjieft 馃グ鉂わ笍 Ik huilen! Zo lief vond ik het! 馃き馃槀

10 maanden geleden

Omdat me man sterke geur in de auto had geplaats馃ゲ馃ゲ馃ゲ馃ゲ

10 maanden geleden

Reactie op itisme01

Update: Ik moest onderweg vanochtend bijna huilen (ingehouden) Ik stond in ...
Hahahaha ik zie het echt voor me

10 maanden geleden

Ik moest huilen toen ik de kerst reclame van de Albert Heijn zag op tv! Vond hem zo mooi.. haha馃ぃ

10 maanden geleden

Reactie op Wendyelst

Ik moest huilen toen ik de kerst reclame van de Albert Heijn zag op tv! Von ...
Jaaaa ik ook!!

10 maanden geleden

Reactie op itisme01

Update: Ik moest onderweg vanochtend bijna huilen (ingehouden) Ik stond in ...
Ahhhhh sorry hoor maar dit vind ik zooo schattig!!