253 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Wendyelst

Ik moest huilen toen ik de kerst reclame van de Albert Heijn zag op tv! Von ...
Omg ja die is zooo heftig. Janken 😂

10 maanden geleden

Ik was gisteren aan het koken. Alles klaar, gesneden. Ik denk yes we kunnen eten (echt honger). Was ik de rijst vergeten te koken 🥺 Dus mijn vriend lachen en ik stond er met tranen in de ogen 😂

10 maanden geleden

Om de reclame van de Albert Heijn 😢

10 maanden geleden

Reactie op savagex1998

Om de reclame van de Albert Heijn 😢
Oh my God, dit is zo vaak voorbij gekomen in de reacties dat ik hem heb opgezocht. Huilen!!! 😭

10 maanden geleden

Om mijn zoontje van anderhalf die het blad van onze nieuwe plant kapot scheurde 🥲

10 maanden geleden

Ik heb vanochtend gehuild omdat het dekbed niet goed in het dekbedovertrek zat waardoor er bij het hoofd 10 cm zonder deken zit 😂

10 maanden geleden

Ik ben even de Albert Heijn reclame gaan opzoeken en omg 😭 Ik kwam ook weer de reclame van Frekkel ‘t hondje tegen van de oudejaarstrekking.. Ben nu alleen maar aan het huilen!! 🥲😊

10 maanden geleden

Niet echt grappig, maar hoe heftog het binnen kwam misschien wel: Het filmpje van de dierenbescherming over hondje punky. En eigenaar natuurlijk ook. Ik ben vrijwilliger op de dierenambulance en gelukkig heb ik nog niet hoeven huilen🥲 maar dit filmpje breekt mijn hart.

10 maanden geleden

Ik plof nu net neer op de bank na een dag verjaardag vieren van onze peuter! Mijn man is net de deur uit voor een feestje... Ik moet gewoon een beetje huilen omdat ik nu geen wijntje los kan trekken en heerlijk kan genieten op de bank vann serie en wijntje

10 maanden geleden

Ik keek in de la naar een stapel borden en vond het ineens zo zielig dat de onderste borden nooit gebruikt worden. 😭

10 maanden geleden

Reactie op Djuni

Ik keek in de la naar een stapel borden en vond het ineens zo zielig dat de ...
🤣🤣🤣🤣🥲🥲🥲

10 maanden geleden

Ik stond gisteren mijn vriend te commanderen terwijl ik met een volle gieter in mn hand stond. Ondertussen had ik niet door dat ik de grond aan het water geven was, mijn vriend zei bewust niets😅. Toen ik het eenmaal zag begon ik te huilen. Daarna kon ik weer lachen🤭

10 maanden geleden

Reactie op Djuni

Ik keek in de la naar een stapel borden en vond het ineens zo zielig dat de ...
😂 Hahahaha!

10 maanden geleden

Je met je vent naar een baby zaak gaat om te kijken wat je beide mooi vind. Na 5 minuten zegt ie ik heb het wel gezien dit stelt niks voor zo. Grootste deel kan ik zelf wel maken

10 maanden geleden

Ik ga de reclame van AH niet eens opzoeken 🤣 Nog steeds bij Frozen en Frozen II janken en laatst ook bij Harry Potter...😆

10 maanden geleden

Gisteren bij de film van Meester Kees….🤣😅

10 maanden geleden

Eigenlijk niet grappig, maar ik was zo klaar met het misselijk en moe zijn. Natuurlijk heel blij dat ik zwanger ben, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk… 🥲 En dan wel grappig: Mijn man naar buiten gestuurd voor tompouce, komt terug met Snickers want ze hadden het niet?!

10 maanden geleden

Ik moest vanmorgen huilen want ik moest boodschappen doen en het huishouden maar ik voelde mij moe en misselijk, mijn man beloofde het heel lief vanavond voor mij te doen. Half uur later voelde ik mij iets beter en ben ik als nog alles zelf gaan doen 😅 #geengeduld

9 maanden geleden

Omdat mn man de keuken had opgeruimd 🙈😅

9 maanden geleden

Oké, ik jank jong om van alles de laatste tijd maar dan is het wel vaak iets zieligs of ik vind mezelf super zielig omdat ik me zo kut voel. Gister was de eerste keer dat ik echt dacht “wtf”? Heb suuuuper hoofdpijn, man ging even mijn nek/schouders masseren. Huuuuilen dat ik deed; geen idee precies waarom, denk een mix van pijn en dankbaarheid voor mijn lieve man. Gekkigheid, we lagen er in ieder geval samen dubbel over 🤷🏼‍♀️