12 Reacties
5 maanden geleden
Dit had ik indd ook bij mijn vorige 2 zwangerschappen.. daarbij op een gegeven moment ook erg misselijk, en toen het echt onrustig werd in m'n buik ook overgeven erbij.
Maar dit is voor iedereen ook weer verschillend denk ik.. 😁👍
Laatst had ik ook een dag last van diaree en dacht al helemaal dat ik ging bevallen....niet gebeurt dus!
5 maanden geleden
Vind dat altijd lastig. Ik had voor de bevalling wel een onrustige buik, maar daarvoor waarschijnlijk ook een paar keer zonder bevalling. Ik had niet zoiets bij 2 en 3 van ah dit herken ik, waarschijnlijk begint het bijna
5 maanden geleden
Tja het kan één van de voortekenen zijn maar ik had het vorige week ook 3 dagen en toen ging het weer voorbij... misschien heerst er ook wat. En je darmen zijn natuurlijk sowieso een beetje in de war van de baby😋 tot je weeen krijgt of je vliezen breken weet je het eigenlijk gewoon niet
5 maanden geleden
Ja lastig! Het is idd een voorteken, je darmen maken zich leeg om meer ruimte te maken voor je baby (niet dat die zich op t eind langs een dikke, harde drol moet worstelen hahaha), maar tegelijkertijd heerst er nu ook zeker iets.
Hoor overal om me heen mensen aan de diarree en kots, hier thuis ook. Dus het kan, maar hoeft niet 🤷🏻♀️
Gelukkig zit je al op een prima termijn!
5 maanden geleden
Hier was het bij m’n eerste dochter wel echt een teken! Toen had ik 1,5 week lang diarree. Inmiddels nu ook al een paar dagen veel ontlasting, geen diarree. Dus nu geen idee of dat ook weer een teken is. 🙂
5 maanden geleden
Hoeft nog geen specifiek teken te zijn. Heb zelf sowieso al door mijn PDS al dunnere ontlasting en heb nu al bijna 3 weken hele dunne ontlasting en zit nu op 1 cm ontsluiting 😂 dus t hoeft echt nog geen heel duidelijk teken te zijn dat een bevalling gaat beginnen haha
5 maanden geleden
Kan, maar ik heb het nu ook en ik heb gewoon een flinke buikgriep🙈 dat heerst ook op dit moment