6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb met ons dochtertje een draag consult gedaan zodra ze er was waardoor je verschillende doeken en zakken kan proberen. Het is namelijk best persoonlijk wat jij fijn vindt. Ik had uiteindelijk een geweven draagdoek (fijner in de zomer)

4 maanden geleden

Zou inderdaad echt aanraden een consult te plannen. Mij werd bijvoorbeeld een geweven doek aangeraden en die bleek ik zelf niet prettig te vinden. Ik ben voor een elastische doek van minu babywrap gegaan. Elke doek heeft weer zo z’n eigen voordelen dus het is erg persoonlijk

4 maanden geleden

Reactie op KtM

Ik heb met ons dochtertje een draag consult gedaan zodra ze er was waardoor ...
Waar kan je dat aanvragen z’n concult?

4 maanden geleden

Waar kan je dat aanvragen z’n concult?
Bij een draagconsulent in je buurt. Als je bijvoorbeeld googled op 'draagconsulent Amsterdam' vind je waar je heen kan :)

4 maanden geleden

Voor de eerste weken een draagdoek met rek. Dat is geschikt vanaf dag één. Voor daarna zijn draagzakken ideaal! Juist omdat je de clips een keer goed afsteld en hem daarna heel snel omdoet. Maar dan moet je kindje wel al stevig zitten en niet inzakken zodra het in slaap valt. Een consult is inderdaad aan te raden.

4 maanden geleden

Oh en welke dan echt top is: Bij mijn zoon gebruikte ik een ByKay Stretchy Wrap draagdoek. Staan ook genoeg op marktplaats 👍