28 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb altijd al draagzak gehad en zal dit nu ook terug gebruiken ☺️

4 maanden geleden

Ligt heel erg aan de baby. Ik heb het meermaals geprobeerd maar mijn dochtertje ging alleen maar huilen in de draagzak. Uiteindelijk dat ding maar gewoon verkocht. 🤣

4 maanden geleden

Ik vond bij de kleintjes een draagdoek fijn (ik maak allemaal kleine garnaaltjes) en als ze groter worden en er vaker uit willen een draagzak

4 maanden geleden

Ik heb de draagzak van Ilmaha gebruikt bij mijn dochter, dit is een combi van draagzak en draagdoek. Deze vond ik zeker als ze nog klein zijn veel fijner dan een echte draagzak.

4 maanden geleden

Vorige zwangerschap heb ik een draagzak gekocht en uiteindelijk een draagdoek te leen gekregen. De draagdoek vond ik zelf een hoop gedoe om dit goed te knopen, daarom heb ik deze amper gebruikt. De draagzak daarentegen echt zo ontzettend veel gebruikt, dit was voor ons de enige manier waarop hij rustig werd dus uren gewandeld ;)

4 maanden geleden

Ik heb beide, een rekbare draagdoek voor de eerste maanden en een draakzak voor als hij ouder is. Wat de meeste merken ook zeggen, ergonomisch de zien zijn de meeste draagzakken niet goed voor newborns. Ik heb voor de nieuwe baby ook een mei tei draagzak gekocht omdat de doek die ik nu heb een aantal keer om het lichaam gaat. Dat is een soort combi tussen zak en doek, maar dus nog geen ervaring mee hoe fijn dat is! (

4 maanden geleden

Ik heb een stretchy draagdoek voor de eerste weken (ByKay stretchy wrap), gebruik die nu dan voor de 2de keer. En dan een Stokke 3 in 1 draagzak die kan van newborn tot ouder! Die gebruik ik vooral denk ik als ie ouder is, of voor gemak buiten de deur want dat wikkelen is me nogal wat dan haha. Maar ik vind de draagdoek heerlijk voor de eerste weken binnenshuis❤️

4 maanden geleden

Ik heb de Babybjorn mini. Bij zoon heel veel gebruikt! Was persoonlijk minder fan van een draagdoek, want ging minder snel aan. Soms als baby huilt is het fijn als hij snel aan gaat en makkelijk in gebruik is.

4 maanden geleden

Ik heb zo’n bykay draagdoek voor de eerste weken (€5 via Vinted😃) en een artipoppe zeitgeist (ook via Vinted)

4 maanden geleden

Doek! Persoonlijk af te stemmen op jouw kindje en vooral voor newborns zijn die beter

4 maanden geleden

Ik heb een draagzak, leek mij makkelijker! Maar heb nu ook een draagdoek van mijn schoonzus geleend dus heb het allebei wat ik kan uitproberen 😊

4 maanden geleden

Ik vind een draagdoek wel meer gedoe, maar lekkerder zitten. Ik heb voor het begin een ergobaby embrace draagzak, die is wel geschikt voor newborn. En daarna een doek en andere zak

4 maanden geleden

Een draagzak. Draagdoek moet je knopen en je hebt dan altijd handen te weinig

4 maanden geleden

Allebei (tweedehand) gekocht bij mijn dochter. Draag doek voor de eerste dagen/weken en daarna de draagzak (gemakkelijker te bevestigen). Bykay draagdoek en Tula Free to grow draagzak, van de draagzak hebben we heel veel gebruik gemaakt tot ze 1,5 was!

4 maanden geleden

Vorige zwangerschap een rekbare draagdoek gekocht die ik zeker tot 1 jaar gebruikt heb. Leek mij fijner zitten. Daarom ook geen ervaring met een draagzak. Het knopen was in het begin lastig, maar daar kreeg ik al snel handigheid in. Ik ga deze keer weer de draagdoek gebruiken.

3 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik heb zo’n bykay draagdoek voor de eerste weken (€5 via Vinted😃) en een a ...
Heb je de artipoppe eerst ergens uitgeprobeerd of direct gekocht?

3 maanden geleden

Artipoppe zeitgeist! Ja vreselijk duur, maar tegenwoordig ook via Vinted/marktplaats te vinden. Zooooo’n fijn ding!

3 maanden geleden

Ik heb de Bykay tiny click carrier en de gewone variant. Ik heb ook de rekbare draagdoek van Bykay. Ik vind die nog steeds lastig om te knopen dus ben heel blij met de draagzakken. De tiny ga ik gebruik ik nu al. De gewone ga ik gebruiken vanaf maat 62/68

3 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Artipoppe zeitgeist! Ja vreselijk duur, maar tegenwoordig ook via Vinted/ma ...
En heb je die eerst ergens uitgeprobeerd of gewoon direct (tweedehands) aangeschaft?

3 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

En heb je die eerst ergens uitgeprobeerd of gewoon direct (tweedehands) aan ...
Van m’n schoonzus geleend