21 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees graag even mee! Tot nu toe gebruik ik een draagdoek, maar dat is best warm en toch wel een extra drempel om elke keer te moeten knopen

2 maanden geleden

Ik heb een (oude) ergobaby en dien past prima. Ik heb boven maat 44 en broekmaat 46/48

2 maanden geleden

Ik heb ook maat 46/48 en heb de tula free to grow en de doek van bykay in maat large ☺️

2 maanden geleden

Ik leen nu een bykay van een vriendin en die is prima geschikt voor een maatje meer!

2 maanden geleden

Hier maat 48/50! En ik heb eigenlijk geen issues gehad en nooit gekeken naar de maat🤭 Ik heb van bykay een draagzak gehad (die manier van dragen vind ik finess voor m’n rug) en heb nu van Vinted een Stokke 3 in 1 carrier! Is wat ouder maar jeeeeetje wat een verademing voor je rug! Hele fijne houding. Dus ik raad die zeker aan.

2 maanden geleden

Hier ook plussize en hebben een ergobaby adapt gekocht deze past prima. Ervaringen kan ik verder nog weinig over delen, nog niet gebruikt.

2 maanden geleden

Ook wij hebben ergobaby. Heel fijn voor alle posturen en gemakkelijk aan te passen (vriend is lang en smal en ik maat 46)

2 maanden geleden

Hier een Stokke carrier, super fijn en gemakkelijk af te stellen op een maatje meer of minder

2 maanden geleden

Ik heb ergobaby embrace en die is prima geschikt voor plus-size

2 maanden geleden

Ergobaby adapt. Heel makkelijk strakker en losser te trekken rond je middel. Heb zelf maat 46 (en nog 15 kg van de zwangerschap)

2 maanden geleden

Hier een tula zou denk ik tot 46 a 48 moeten kunnen ik heb zelf 44 heb nog 20 cm over denk ik

2 maanden geleden

Ik heb een koala kare draag zak/doek die past echt ruim en ik heb zelf maat 50/52, mijn man gebruikt hem ook vak en die is slank maar hij is super makkelijk en snel af te stellen dus geen geklooi. https://www.pinkorblue.nl/koala-baby-care-draagdoek-zwart-a349614.html?srsltid=AfmBOopP_u5dmrG-oJVPCYXgMxr3K3ZDX_s3LKKlBqBkRWL_L9NlydSV

2 maanden geleden

Reactie op Karin1234

Ook wij hebben ergobaby. Heel fijn voor alle posturen en gemakkelijk aan te ...
Heb je deze vanaf de geboorte gebruikt? Zie bij de recensies dat het hoofdje niet ondersteund word bij die draagzak 😊

2 maanden geleden

Tula free to grow hier bij maat 48 nog ruimte over :)

2 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Heb je deze vanaf de geboorte gebruikt? Zie bij de recensies dat het hoofdj ...
Ja vanaf de geboorte gebruikt. Er zit een neksteun in

2 maanden geleden

Reactie op Karin1234

Ja vanaf de geboorte gebruikt. Er zit een neksteun in
De ergobaby embrace is het

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag een draagconsult gehad, en elke draagzak die we hebben geprobeerd is te verstellen en geschikt!

2 maanden geleden

Reactie op MKV_

Wij hebben vandaag een draagconsult gehad, en elke draagzak die we hebben g ...
Wel wisselt het heel erg wat fijn is per postuur. Wij hebben uiteindelijk heel iets anders besteld dan ik had verwacht. Dus zeker een aanrader om een consult te doen!

2 maanden geleden

Vanaf welke leeftijd/maat/gewicht oid doen jullie de baby in de draagzak? Mijn baby is 3 weken maar kan z’n beentjes denk ik nog niet zo ver uit elkaar doen voor de draagzak. Of mogen de beentjes ook ‘opgekruld’ er in?

2 maanden geleden

Vanaf welke leeftijd/maat/gewicht oid doen jullie de baby in de draagzak? M ...
Sommige draagzakken zijn ook voor Newborn of Newborn te maken. Ik heb die van ByKay en die heeft een extra bandje waarmee je de doek bij de beentjes smaller kunt maken. Ze hebben een filmpje met hoe je de hele draagzak aanpast op een Newborn. Volgens mij kan je Artipoppe ook Newborn maken en wellicht ook nog andere merken!