5 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dit ook! Niet constant maar in vlagen, het valt me sinds vandaag heel erg op. Ik heb er ook een zeurderig buikpijn gevoel bij en als ik naar de wc ga om te plassen voelt het net als wanneer ik ongesteld ben. Ik denk dat het het indalen is maar toch ga ik morgen even bellen denk ik. Ik ben nog maar 34w3d

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik heb dit ook! Niet constant maar in vlagen, het valt me sinds vandaag hee ...
Ja het komt bij mij idd ook met vlagen, geen regelmaat gewoon random. Ik heb de ene keer wel kramp erbij en de andere keer puur het drukkend gevoel馃槄 bij m鈥檔 vorige zwangerschap nooit gehad, dus vond het best raar hahah. Ze hebben gekeken dinsdag en had geen ontsluiting, dus zal wel indalen zijn idd

5 maanden geleden

Ik heb dit ook me verloskundige gaf aan dat je baby aan het indalen is dus alleen maaar goed neem ik aan

5 maanden geleden

Ja het komt bij mij idd ook met vlagen, geen regelmaat gewoon random. Ik he ...
Hier hetzelfde. Bij de eerste nooit gehad, en nu wel. Schijnt dat je bij de tweede meer kans hebt op indalingswee毛n en voorwee毛n, dus mogelijk dat het daarmee te maken heeft 馃槄

5 maanden geleden

Oh en ik heb dit ook al vanaf 32 weken ongeveer, maar toen lag mevrouw ook al goed en ingedaald volgens de verloskundige.