38 Reacties

2 maanden geleden

Mijn vriend heeft de griep en die heeft dat ook. Misschien dat je de griep hebt / krijgt

2 maanden geleden

Ik had ook last van duizeligheid. Ik ben Holland & Barrett vrouw vitamines gaan slikken en ben veel meer water gaan drinken. Als ik me echt slapjes voel drink ik in 1x 0,5 liter, vanwege mijn lage bloeddruk. Ook drink ik minder koffie. Dit lijkt bij mij te helpen. Ik had ook ijzertekort dus ik let veel beter op m’n ijzer in voeding en mijd zuivel en koffie rondom eetmomentrn, omdat dat de opname van ijzer remt. Hopelijk heb je hier iets aan!

2 maanden geleden

Ik heb het ook, en een zware drukkende hoofdpijn vooral bij het veranderen van houding, bijv van zit naar lig, van zit naar staan, bukken, hurken, enz. Heb jij dat ook? Mijn bloeddruk is wel maar 90/60. Heb bloed laten afnemen en alles was goed behalve inflammatie die moest onder 5 en stond 17. Maar geen idee dus van wat 🤷🏻‍♀️ ik ben precies 8 weken geleden bevallen

2 maanden geleden

Misschien kan het zo zijn dat je ijzertekort hebt. Letten op je voeding denk ik

2 maanden geleden

Ben een maand geleden bevallen, maar hier ook zo duizelig, lijkt ook alleen maar erger te worden. En ook niet veel bloed verloren. Neem ook extra ijzer. Denk dat ik binnenkort ook maar is langs de ha ga. Ben benieuwd wat er morgen bij jou uitkomt!

2 maanden geleden

Ik heb bij alle zwangerschappen tot nu toe postpartum last van “bewegingsduizeligheid”. Dit houdt in dat als ik mijn hoofd draai (bijvoorbeeld in dode hoek kijken met autorijden) ik duizelig wordt. De huisarts zei dat dit heel veel voorkomt. Het is vanzelf over gegaan. Maar je kan ook altijd even checken of je geen ijzer tekort hebt ofzo. 200ml bloedverlies is heel normaal/weinig dus daar zou het niet aan moeten liggen denk ik

2 maanden geleden

Dit heb ik ook sinds 1,5 week , nu 6,5 week pp. Ik had tijdens de zwangerschap wel ijzertekort.

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik heb bij alle zwangerschappen tot nu toe postpartum last van “bewegingsdu ...
Heb je hier ook hoofdpijn bij?

2 maanden geleden

Ik 8 weken pp en had het laatst toen ik in bed ging liggen de hele kamer draaide! Was wel 600 mL verloren maar heb dit maar 1x gehad was heel gek

2 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Heb je hier ook hoofdpijn bij?
Nee niet echt structureel. Af en toe wel maar dat komt eerder door slaaptekort/niet genoeg drinken

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, had het vanaf dag 1 zwangerschap en nu nogsteeds. Het gaat bij mij ook gepaard met soms wazig in hoofd en wazig zicht. Bleek teveel adrenaline in mn bloed te hebben😣

2 maanden geleden

Huisarts gaf aan dat het waarschijnlijk gewoon nog de hormonen zijn. Mijn lichaam is nogal overstuur, heb 2 zwangerschappen in 2 jaar gehad dus m’n lichaam is nu gewoon op

2 maanden geleden

Ja heb ik ook! Mijn schouders zitten helemaal vast, ik denk door het voeden. Als ik naar links kijk is de duizeligheid veel erger. Ik probeer nu op m'n houding te letten en heb een afspraak voor body stress release staan om alles weer los te maken.

2 maanden geleden

Reactie op kich

Ik heb bij alle zwangerschappen tot nu toe postpartum last van “bewegingsdu ...
Oh joh! Ik denk dat ik hier idd ook last van heb, idd vaak bij hoofd draaien etc. Ik kende dit niet!

2 maanden geleden

Reactie op claudiamaximee

Ik heb dit ook, had het vanaf dag 1 zwangerschap en nu nogsteeds. Het gaat ...
Heb je dit laten testen of hoe kwam je er achter? Had dit na 2e zwangerschap ook ....

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Heb je dit laten testen of hoe kwam je er achter? Had dit na 2e zwangerscha ...
Heb na 5 artsen eindelijk een neuroloog gevonden die mijn klachten serieus nam en een mri heeft laten maken .. gelukkig kwam daar niks uit maar omdat ik al bijna een jaar elke dag de hele dag het Gevoel heb alsof ik op een vlonder op zee zit, niet lang stil kan staan, moeite soms met prikkels en drukke plekken kon het bijna niet iets anders zijn. Ik heb 10 sept en bel afspraak en hoop dan te horen of het getest kan worden, ik zal het je laten weten als er iets duidelijk word over het testen. Wat vervelend dat jij dit ook hebt😞😞 wat werd er bij jou geadviseerd?

2 maanden geleden

Heb na 5 artsen eindelijk een neuroloog gevonden die mijn klachten serieus ...
Dat is wel erg fijn! Ik heb/had indd precies dezelfde klachten. Deel is wel minder geworden/weggegaan maar twee weken geleden weer bevallen en zien hoe t nu is...toen zeiden ze burn out terwijl ik me helemaal niet zo voelde...kon in principe alles nog maar voelde me constant zo vaag! Mag ik je vriendschalsverzoek sturen? Ben benieuwd naar jouw uitslag

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Dat is wel erg fijn! Ik heb/had indd precies dezelfde klachten. Deel is wel ...
Gek he! Bij mij zeiden ze idd ook burn-out gerelateerde klachten maar zo voel ik me idd niet. Natuurlijk! Mocht je meer willen weten vraag het me gerust 😄

2 maanden geleden

Gek he! Bij mij zeiden ze idd ook burn-out gerelateerde klachten maar zo vo ...
Jaa, ben wel benieuwd...heb/had je nog meer klachten en wanneer begon het? En al iets gevonden dat helpt?

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Jaa, ben wel benieuwd...heb/had je nog meer klachten en wanneer begon het? ...
Bij mij ongeveer vanaf het moment dat ik zwanger was (echt dag 1) en het was echt een aanval soort van duizeligheid ineens en het is sinds begin oktober niet meer weggegaan. Heb ook dat ik niet lang stil kan staan en t gevoel heb dat ik omval.. maar probeer nu echt weer stukken te lopen en magnesium en b12 en c in te nemen dit zou moeten werken met adrenaline afnemen.., maar neem dit pas 2 dagen dus nog geen idee. En jij?