5 Reacties

4 maanden geleden

Uuuuh ?? Ik weet niet wat ik lees!! Het spijt me voor je dat je dit hebt moeten meemaken.. dit zou nooit mogen gebeuren hoe je het ook went of keert. Ik hoop dat je de juiste en passende hulp vinden kunt. Ik zou hier zeker mee naar een psycholoog/vertrouwens persoon gaan. Heel veel sterkte 🩷🌸

4 maanden geleden

He, wat ontzettend naar voor je! Ik hoop dat je de juiste begeleiding kan krijgen om de bevalling op een goede manier te verwerken. Wat misschien wel goed is om te doen, is via de klachtenfunctionaris een officiële klacht in te dienen. De verloskundige moet verplicht een klachtenfunctionaris hebben.

4 maanden geleden

Oei, begrijp dat je dit als traumatisch ervaren hebt. Zou ook voor je eigen gemoedsrust een klacht indienen bij het bureau... Laat het niet afleiden van het prachtige kindje dat je op de wereld hebt gezet. Wens jullie alle goeds en liefde toe

4 maanden geleden

Heel vervelend voor je dat er niet naar je geluisterd is. Sommige punten horen inderdaad niet (met tram komen, onverdoofd hechten terwijl je om verdoving vraagt). Wat wel “normaal” is is geen steriele kleding, en na 45 minuten weg. 6 weken na de bevalling heb je een afspraak met de verloskundige voor nacobteole waar als het goed is ook jouw gevoel bij de bevalling wordt besproken. Dan zou je, als je het durft, deze zaken kunnen bespreken. Als je echt het idee hebt dat je getraumatiseerd bent kan je contact opnemen met een psycholoog (denk via cb bureau) en evt emdr therapie proberen