Dit is een berichtje wat ik heb gestuurd naar een kennis. Ik dacht ik plaats hier ook wat er tijdens mijn bevalling is gebeurd waar ik mee zit.
Ik heb nazitten denken en zou graag je advies willen.
Het trauma is eigenlijk gekomen door de vk. Ze heeft dingen gezegd en gedaan die niet oké zijn en traumatisch waren. Ik weet niet waar ik terecht kan om er iets mee te doen. Ik voel me niet gehoord bij de vk zelf op het moment toen ik iets aangaf. Ik zal hieronder even snel een lijstje maken met de punten waar ik mee zit om te kijken wat je vind en wat ik ermee kan:
- tijdens weeen kreeg ik te horen dat er geen tijd was om langs te komen dus ik zou maar met de tram moeten komen binnen een 30/40 minuten.
- ik ben onverdoofd gehecht terwijl ik verdoofd gehecht wilde worden.
- hechting is niet goed gezet waardoor ik iedere dag last en pijn had.
- heeft 1 kocher geplaats waardoor tijdens knippen van navelstreng bloed alle kanten op ging en ik onder plas bloed lag op bed.
- was binnen 3 kwartier na de bevalling weer weg
- had geen steriele kledij aan, denk hier bij aan nagellak, los haar , panty. (Weet niet of dit moet maar vond het erg opvallend en voelde toch niet helemaal alsof het zo hoort )
- komt beloftes /afspraken niet na. Zegt dat ze hechtingen eruit haalt en weigert dit (zonder te hebben gekeken).
Dit is even snel uit mijn hoofd wat me nu echt bij is gebleven maar er zijn nog wel wat punten. Ik hoor het graag.