26 Reacties
3 maanden geleden
Wij zijn gaan shoppen voor de Newborn shoot! Wij gingen naar de mall in Leidschendam want daar kun je overal wel even zitten! En verder lunchen en wandelen inderdaad
3 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
We zijn hier nu al 2x uit lunchen geweest, gewoon naar een tentje waar we e ...
Heerlijk zeg! Hoe oud was jullie kindje toen jullie dit voor het eerst deden?
3 maanden geleden
Wij zijn destijds ook na een maand naar een museum gegaan met de draagzak.
3 maanden geleden
We zijn naar winkelcentrum de zeeland in Bergen op zoom geweest, kleding gaan shoppen bij Hema en vandaag naar woonboulevard Poortvliet geweest.
We hebben een abonnement op de Efteling en heb mega veel zin om daar naartoe te gaan, maar lijkt mij nog niet echt handig met de baby dus daar wachten we nog even mee.
3 maanden geleden
Reactie op Buikie
Inderdaad uit lunchen (na ruim een week) en dan iets bestellen wat je tijde ...
Dat heb ik in het ziekenhuis meteen gegeten 🤭🤤 's ochtends bevallen en om 12 uur zodra de friettent tegenover open was, mijn man daar naartoe gestuurd voor een stokbroodje carpaccio 😍 HEER-LIJK!
3 maanden geleden
Ergens iets drinken/eten, stadjes bezoeken, in de natuur wandelen, familie en vrienden opzoeken etc.
3 maanden geleden
Vrijdag bevallen (keizersnede) en maandagavond kort bezoek gebracht aan mijn moeder die na een val nog op de revalidatie afdeling een stad verderop verbleef. Zijn totaal 1,5u weggeweest inclusief autorit.
Morgen willen we naar een verjaardag vd dochter van vrienden. Gewoon even eruit 😬 zal buiten zijn en de kleine leggen we hopelijk rustig in de kinderwagen (wonen 15min bij ons vandaan met de auto
Gok dat we ook maar een uurtje of 2 max weg zijn.
Gisteren zat ons zoontje nog 30 gram van z'n geboorte gewicht en mochten na een week met hem lekker naar buiten dus morgen maar eens doen 😆
3 maanden geleden
Voor ons (we hebben een dochter van bijna 3 en dan een dochter van bijna 3 weken nu) is t terras, ijsje eten, speeltuin, bieb, ff winkelen bij van Tilburg en zelfs de boodschappen doen allemaal in t dorp te doen.
Wij zijn van de week naar oss geweest en naar de Intratuin.
T hoeft van mij en mijn man nu nog niet dat we echt ver moeten rijden haha wij zijn blij met de dingen in ons dorp zelf.
Mooie weer komt er volgende week aan dus we gaan dan wat vaker naar t terras voor n keer n drankje, borrelen, lunchen en n keer uit eten daar of bij de sushi tent hihi
3 maanden geleden
Reactie op Elly78
Maakt niemand zich zorgen over ziek worden van een kindje niet nog niet all ...
Nee totaal niet 🙈
3 maanden geleden
Hier ook al lekker veel naar buiten ( 1 week oud ). Wandelingetjes naar de winkel, ijssalon, oma die op loopafstand woont, of de speeltuin voor de oudste. Zo hebben wij het een beetje opgebouwd.
Volgende week word het heerlijk weer, dus gaan we wat ‘grotere uitjes’ doen. Lunchen, dierentuin, grotere speeltuinen. Kijk er nu al naar uit, ben echt geen binnen mens helemaal niet met een drukke peuter van 3😂..
En als je kindje goed aankleed, ze temperatuur voor en na controleert, word het echt niet ziek. Voordeel van een zomer baby’tje 🤭
3 maanden geleden
Wij hadden gisteren ons eerste uitje, spannend dat het was! Ze is nu 10 dagen oud en net gisteren kreeg ze een regeldag. Dus het zweet brak me aan alle kanten al uit haha..
wij gingen uiteten! Iets wat ik de hele zwangerschap niet heb kunnen doen (door bekkeninstabiliteit).
We hebben onze dochter vtv eerst in bad gedaan zodat ze hopelijk moe was haha, dit hielp! En borstvoeding gegeven op het terras, dat was ook spannend maar zo blij dat we er even tussenuit zijn gegaan🥹
3 maanden geleden
Reactie op Elly78
Maakt niemand zich zorgen over ziek worden van een kindje niet nog niet all ...
Nee, ik ga ook niet de eerste 3 maanden binnen zitten tot hij z’n eerste prikje heeft gehad. De eerste maanden hebben ze nog veel anti stoffen van de moeder. Ik heb verder ook een dochter van 2,5 jaar die gewoon naar het kinderdagverblijf gaat. Dus die kan ook van alles meenemen 🫣