5 Reacties

5 maanden geleden

Ja hoor, wij hebben de inleiding met 28 weken al gepland. Heerlijk nu om af te tellen en te weten waar ik aan toe ben. Ik heb ook al een afspraak met de thuiszorg dat ze de ochtend van de inleiding mijn infuus alvast komen aanprikken.

5 maanden geleden

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jou, ik word ook ingeleid tussen 38 en 39 weken, ivm zwangerschapsdiabetes en cholestase. Ik heb vorige week gevraagd aan de gynaecoloog wanneer ik een richtdatum kon krijgen. In ons geval heeft dat te maken met mijn partner die in zijn toernooi schema ruimte moet maken en dit tijdig kenbaar moet maken bij de Nederlandse bond. Maar zelfs dat was geen reden om voor 37 weken te praten over een datum, omdat het nu nog te vroeg zou zijn om dit te bespreken

5 maanden geleden

Zo te horen dus is het echt afhankelijk per gynaecoloog.. dus ben heel benieuwd.. ik heb dinsdag weer een afspraak bij hem dus wil het balletje gaan opgooien..

5 maanden geleden

Zo te horen dus is het echt afhankelijk per gynaecoloog.. dus ben heel beni ...
Je kunt het sowieso altijd proberen!

5 maanden geleden

Ik heb ook zwangerschapsdiabetes en word dus ingeleid na de 38 weken. Ik ben nu 37+1 en ik heb sinds 2 weken een datum. Wel nadat ik er zelf om gevraagd heb gezien ze bij ons in t weekend de kraamafdeling sluiten i.v.m. te weinig personeel en ik niet naar een ander ziekenhuis wil. Ze hebben hem toen direct ingepland maar dit blijft toch een onzekere datum want ik moet op de dag zelf nog bellen of er uberhaupt plek is. Maar het heeft me wel wat rust gegeven dus ik zou het zeker vragen en uitleggen dat het je wat rust geeft.