14 Reacties

6 maanden geleden

Yes vorige zwangerschap vanaf wk37 geslikt, samen met frambozenbladthee en vrouwenmantelthee.

5 maanden geleden

Ben ook nieuwsgierig! Heb ze wel besteld en lees op internet oude, maar goeie berichten dat het al heel wat voorwerk kan doen

5 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Yes vorige zwangerschap vanaf wk37 geslikt, samen met frambozenbladthee en ...
Hoe is dat bevallen?

5 maanden geleden

Hier ook bij alle 2 geslikt, nu voor het eerst vrouwenmantel thee gekocht erbij maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Bij allebei niet veel bloedverlies en de 2e volledig verstreken bij controle bij 38 weken. Dus nu ga ik het weer gebruiken.

5 maanden geleden

Vanaf wanneer mag je dit slikken?

5 maanden geleden

Vanaf wanneer mag je dit slikken?
37 weken😉

5 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Yes vorige zwangerschap vanaf wk37 geslikt, samen met frambozenbladthee en ...
Hoe was de bevalling hielp het ? En heb je misschien een link of iets waar ik ze zou kunnen bestellen

5 maanden geleden

Vorige zwangerschap ook geslikt, ben van plan om dat over een aantal weekjes weer te gaan doen.

5 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hoe was de bevalling hielp het ? En heb je misschien een link of iets waar ...
Ik weet niet of het bewezen is dat het helpt, volgens kraamzorg en VK kon het zeker hebbben geholpen. Mijn herstel was vlot. Weinig bloed verloren bij bevalling en ondanks sterrenkijker korte persfase. En van eerste wee tot geboorte ongeveer 12 uur over gedaan. Heb het van vriendin gehad. Dus geen idee waar zij het vandaan heeft.Thee bij H&B.

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik weet niet of het bewezen is dat het helpt, volgens kraamzorg en VK kon h ...
Hoeveel nam je per dag?

4 maanden geleden

Ik heb het 'gesnoven', de druppels. Ben op de uitgerekende datum bevallen zonder al te veel problemen 😉 Ga het nu weer gebruiken.

4 maanden geleden

Reactie op 2024babyy

Hoeveel nam je per dag?
De aanbevolen hoeveelheid. Had de pilletjes variant.

4 maanden geleden

Reactie op Biancaknijn

Ben ook nieuwsgierig! Heb ze wel besteld en lees op internet oude, maar goe ...
Heeft het geholpen met iets en waar heb je ze besteld 🤗

4 maanden geleden

Ik heb net dit onderzoek gevonden en besloten zeker niet de pillen te gaan slikken : https://jptcp.com/index.php/jptcp/article/download/192/151