24 Reacties

8 dagen geleden

Wij hebben hem net een paar dagen pas, reviews waren wisselend dus ik was ook benieuwd! Tot op heden wel tevreden eigenlijk, je maakt er snel gladde hapjes mee en tot nu nog geen verkleuringen (werd vaak genoemd in de reviews als nadeel). Receptenboekje hebben wij helaas ook niet erbij gekregen, enkel een blaadje met een receptje voor appelmoes..

8 dagen geleden

Wij hebben hem al 4 jaar, veel gebruikt voor de oudste en nu voor de jongste. heel blij mee.

8 dagen geleden

Reactie op Lara00000

Wij hebben hem net een paar dagen pas, reviews waren wisselend dus ik was o ...
Heb jij ook dan na het stomen er nog een laagje water inzit? Hoort dat? Haha 1e poging is iig goed gelukt. Lekker glad goedje inderdaad! Jammer van het receptenboekje hè! Had ik wel handig gevonden

8 dagen geleden

Reactie op Jamie078

Wij hebben hem al 4 jaar, veel gebruikt voor de oudste en nu voor de jongst ...
Wat fijn om te horen! Geen problemen met schoonmaken? En kalk aanslag op het ijzeren stoomvlak onderin de machine? En heb jij ook dat wanneer je groente stoomt dat er een laagje water aan het einde van het stoomproces overblijft? Ik had dit nu. 200gram groente en dan 20min stomen. Maar zat nog wel een laagje water in die ik heb meegemixt ..

8 dagen geleden

Ben heel benieuwd of jullie ook dat overige water hebben na een stoombeurt’😊

8 dagen geleden

Heb jij ook dan na het stomen er nog een laagje water inzit? Hoort dat? Hah ...
Nou goed dat je het zegt, was mij niet opgevallen maar ik had inderdaad een heel dun hapje vorige keer! Nu op gelet en blijft inderdaad flinke bodem water over na het stomen, ik heb nu driekwart eruit gegooid voor het blenden, structuur was beter nu 👍🏻 Receptenboekje had ik ook graag gehad inderdaad, zonde!

8 dagen geleden

Dit is het receptenboekje. Mochten jullie benieuwd zijn naar iets, laat het me even weten! Maar is dus niet super bijzonder

8 dagen geleden

Ik heb idd ook een laagje water, dat giet ik grotendeels af voor het mixen 😊

8 dagen geleden

Wat fijn om te horen! Geen problemen met schoonmaken? En kalk aanslag op he ...
Geen kalkaanslag! En ondanks dat er staat dat het niet in de vaatwasser mag, gooi ik het er gewoon in en nog nooit problemen gehad!!

8 dagen geleden

Eerste hapjes

8 dagen geleden

Zachte prakjes

8 dagen geleden

Vastere prakjes

8 dagen geleden

Reactie op Jamie078

Geen kalkaanslag! En ondanks dat er staat dat het niet in de vaatwasser mag ...
Nee ook niet op die zilveren ring op de bodem? Of hoe maak jij dat schoon?

8 dagen geleden

Nee ook niet op die zilveren ring op de bodem? Of hoe maak jij dat schoon?
Welk model heb jij? Ik heb geen ijzeren ring. Maar zou evt natuurazijn gebruiken voor het ontkalken

8 dagen geleden

Reactie op Jamie078

Welk model heb jij? Ik heb geen ijzeren ring. Maar zou evt natuurazijn gebr ...
De 4 in 1!

8 dagen geleden

De 4 in 1!
Ah vandaar. Ik heb die met dat groene deel 😊

7 dagen geleden

Veel gebruikt bij de eerste en straks ook weer. Ik laat altijd mee eten met wat wij eten, dus stel je maakt curry of iets dan gooide ik wat kip en groenten die we die dag aten daarin. Zo hoef je niet echt apart te koken. En zet alles in de vaatwasser.

7 dagen geleden

Ben heel benieuwd of jullie ook dat overige water hebben na een stoombeurt’ ...
Ja, ik haal die deksel er meteen af als ie klaar is herinner ik me ineens.

7 dagen geleden

Hier ook heel tevreden! Werkt makkelijk

7 dagen geleden

Ik vind het ook fijn werken