12 Reacties
5 maanden geleden
Het verschilt bij mij een beetje per dag. Soms heb ik veel last van brandend maagzuur en dan eet ik niet zo veel, andere dagen kan ik juist niet stoppen. Maar ik herken dat slappe gevoel wel! Ik kan niet dealen met het honger gevoel tijdens de zwangerschap. Als ik trek krijg moet ik gauw wat eten want als dat echt honger wordt dan voel ik me vreselijk beroerd
5 maanden geleden
Dat had ik ook. Nu ben ik 37 weken en is het minder. M’n eetlust raakt een beetje weg😅
5 maanden geleden
Ik heb juist bijna geen eetlust. Avondeten is een gevecht. Ik drink nu af en toe maar een eiwitshake. En watermeloen smaakt wel 🤷🏼♀️.
Is jouw kindje al ingedaald ? Die van mij woont nog tegen mijn maag aan. Misschien dat het nog bijtrekt hier.
5 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik heb juist bijna geen eetlust. Avondeten is een gevecht. Ik drink nu af e ...
Ja dat hoorde ik dus ook van vriendinnen dat ze juist geen eetlust hadden aan het einde van de zwangerschap. Dus ik dacht ben ik nu vreemd dat ik dat wel juist enorm heb.
Mijn kindje is wel al ingedaald. Misschien dat dat scheelt.
5 maanden geleden
Reactie op Anne692
Ja dat hoorde ik dus ook van vriendinnen dat ze juist geen eetlust hadden a ...
Ja kan me voorstellen dat je weer honger krijgt als er wat meer ruimte komt daarboven
5 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik heb juist bijna geen eetlust. Avondeten is een gevecht. Ik drink nu af e ...
Hier is hij ingedaald en ligt vast, maar grote baby dus denk dat ik geen ruimte krijg😅😂.
5 maanden geleden
Nu 37.5 en al sinds week 34 enorme eetlust inderdaad. Als ik niet eet word ik ook echt niet goed dus heb nu heyfoody besteld zodat ik toch grotendeels gezond eet 🤭
5 maanden geleden
Ik eet ook ineens veel meer sinds week 32. Kom ook een kilo per week aan 😅. Wil niet zoveel eten maar kan het bijna niet stoppen 🙈.