22 Reacties

4 maanden geleden

Oja en nog 1 ding. Ik kan niet meer zitten. Iedere keer dat ik zit heb ik het idee dat ik op haar hoofd ga zitten. Het doet echt pijn. En zodra ik ga zitten gaat baby ook heel erg bewegen, heel laag, alsof ze zo met haar hoofd naar buiten kan komen. Herkent iemand dit? Word echt gek. Kan alleen maar liggen. Max 5 minuutjes zitten

4 maanden geleden

Ik deel deze gevoelens volkomen. Ben er he le maal klaar mee. Armen en benen voelen als blokken beton. Voel me elke dag alsof ik griep krijg, maagzuur, kapot moe, slapen wil niet meer goed. Lekker liggen in bed ook niet. Je bent niet de enige 🤣

4 maanden geleden

Amen, ik sluit me er helemaal bij aan…

4 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Oja en nog 1 ding. Ik kan niet meer zitten. Iedere keer dat ik zit heb ik h ...
Herkenbaar, ik zit ook het liefst echt onderuitgezakt.

4 maanden geleden

Ik wil ook niet meer! Ik vind zwanger zijn veel te lang duren. Ben nu 40.3 en ze wil er niet uit!

4 maanden geleden

Had het niet anders kunnen verwoorden 😅 het is mijn eerste zwangerschap en Jeetje wat is het pittig! Zijn er meer dames die het zo pittig vinden en toch meerdere kindjes hebben/willen? Ik zou het heel graag willen maar moet echt even goed achter mn oren krabben of ik dit nog een keer kan...

4 maanden geleden

Het is zo cliche maar geniet er nog even van! Als je kindje straks geboren is mis je het zwanger zijn. Althans dat heb ik 🙈 terwijl ik natuurlijk wel super blij ben dat die er nu is! Laatste loodjes dames 😘

4 maanden geleden

Reactie op Ramanur

Had het niet anders kunnen verwoorden 😅 het is mijn eerste zwangerschap en ...
Ik herken het! Ik heb altijd meerdere kinderen gewild maar twijfel ook heel erg door deze zwangerschap. Ze zeggen dat je het allemaal weer vergeet als het voorbij is.. maar ik weet het niet hoor haha. Ik denk dat het afwachten is. Op zich is dit misschien ook niet het juiste moment om te bedenken of we nog een kind willen haha

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Het is zo cliche maar geniet er nog even van! Als je kindje straks gebore ...
Haha ik ben heel erg benieuwd of ik dit dus ook ga ervaren. Dat ik zwanger zijn ga missen. Ik kan dat bijna niet geloven. Maar we gaan het zien ;)

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Echt 😂 steeds als iemand nu aankondigt dat ze zwanger is denk ik: jij liever dan ik 😂

4 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Haha ik ben heel erg benieuwd of ik dit dus ook ga ervaren. Dat ik zwanger ...
Haha dat dacht ik ook! Want ik was ook echt klaar met zwanger zijn maar ik mis vooral mijn buik waar ik over kan aaien haha

4 maanden geleden

Reactie op Ramanur

Ben pas 30 weken van de eerste, maar oei.. ik vind het ook erg lastig om te denken aan de volgende zwangerschappen überhaupt. Dat mijn lichaam mijn lichaam niet meer is vind ik heel moeilijk. Ik ben erg veel aangekomen zonder ongezonde verslavingen. Ik eet gezond en gevarieerd. Ik wil zo graag mezelf weer zijn.. Ook word ik meerdere malen wakker om te plassen 's nachts, gaat alles minder flexibel en is die kleine mega druk tussen 05:00 en 06:00. Ik ben zo bang dat ik dit gevoel houd als die kleine er is, natuurlijk vast niet, maar ik ben bang dat het me allemaal teveel wordt ineens

4 maanden geleden

Reactie op Ramanur

Ondanks dat ik de tweede keer ook veel last heb van kwaaltjes en er gewoon erg tegenop zag viel het me meer mee dan de eerste zwangerschap! Nog steeds niet aan mij besteed maar op de een of andere manier zijn je verwachtingen toch bijgesteld 😆 Scheelt misschien ook dat er 4 jaar tussen zit misschien 😅 nu 37+1 dus wat mij betreft prima als het nu komt.... maar zondag wordt onze dochter 4 dus moet daar nog even voorbij dan is elke datum goed 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Echt 😂 steeds als iemand nu aankondigt dat ze zwanger is denk ik: jij liev ...
🤣🤣 Dat dacht ik ook echt! Maar toch denk ik er nu anders over. Alhoewel t nlg wel even mag duren voordat t weer zover is 🤣

4 maanden geleden

Ik denk niet dat ik het zwanger zijn echt ga missen want heb me er echt wel doorheen moeten worstelen. Vind het wel moeilijk te bedenken dat dit de eerste en waarschijnlijk ook de laatste zwangerschap is en er dus niet echt van heb kunnen genieten. Probeer dus wel echt kleine dingetjes te zoeken die wel leuk/fijn zijn maar vind dat niet altijd even gemakkelijk 😅 Doe mij maar m’n kindje in m’n armen straks en dat hoeft van mij niet meer lang te duren 🩷

4 maanden geleden

Zoo herkenbaar, hier precies dezelfde kwaaltjes en 39 weken hoop dat ie zich gau meld!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar, ben er ook klaar mee, nu 39 weken en 2 dagen: Maagzuur Jeukende/pijnlijke striae Carpaaltunnelsyndroom En zo kan ik nog wel even doorgaan.

4 maanden geleden

Ik vind zwanger zijn ook niks. Veel mensen zijn daar zo verbaast over 😅 doen dan ook net alsof ik niet blij ben of dankbaar.. staat voor mij daar echt los van. Ik wil idd ook mijn lichaam weer terug en van alle vervelende kwaaltjes af en eindelijk weer eens slapen!!! Ben wel beetje bang voor de postpartum periode.. want het duurt ook weer even voordat je hersteld bent natuurlijk. Fysiek en hormonaal.

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Dit heb ik bij de eerste nooit gehad hoor 🤭 dolgelukkig met m'n zoontje in m'n armen ipv mn buik en echt niet de zwangerschap gemist. Van de tweede moet ik het nog beleven, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit ga missen. Het leukste 'je baby in je buik voelen bewegen' wordt vervangen voor eindeloze knuffels ❤️ helemaal goed voor mij.

4 maanden geleden

Reactie op Zomer21

Dit heb ik bij de eerste nooit gehad hoor 🤭 dolgelukkig met m'n zoontje in ...
Haha nee dat is ook voor iedereen anders natuurlijk 🥰