315 Reacties

10 maanden geleden

Hi, ik ben Chai. Ben 31 en ben er afgelopen zaterdag achterkomen dat ik zwanger ben. Nu precies 4 weken. Als ik de apps mag geloven ben ik uitgerekend eind juli.

10 maanden geleden

Hi! Wendy Rikken 33 jaar, en dit wordt voor mij mijn 1e kindje samen met Tim. Hij heeft al een zoon van 6! Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger, 23 Nov. 1e echo. Super spannend!

10 maanden geleden

Hi ik ben charlie, 30 jaar. Dochter uit vorige relatie, vriend heeft ook een dochter. Als alles goed is, zit er 7 jaar tussen hun en de baby. 15 juli uitgerekend ongeveer

10 maanden geleden

Hi all, Janneke, 37 jaar, al 15 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd. Onze eerste wordt over ruim 6 weken 2 jaar. Vitaliteitsecho al gepland op de 30e. Volgens berekening 19 juli uitgerekend. Nu enorm bewust ervan. Dus 1 bakkie koffie minder per dag. De biefstuk die lag te wachten in de koelkast om klaar te maken, dat wordt een extra stuk vlees voor mn man en weer even 3x nadenken qua eten zodat het gezond en gevarieerd blijft!

10 maanden geleden

Hoi, Ik zit nog een vroeg stadium (bijna 5 weken) maar vind het altijd interessant om ook andere verhalen te lezen. Ik ben nu 36 jaar en als ik kijk naar de uitgerekende datum dan ben ik ondertussen 37 jaar. Uitgerekende datum: 18 juli 2024 Partner: ja, en al 12 jaar getrouwd We hebben nu 3 kinderen. 12, 11 en 3. Heel veel succes met de mooie & hopelijk fijne zwangerschappen! Liefs, Selfie

10 maanden geleden

Hallo allemaal :) Mijn naam is silvia en ik ben ruim 4 jaar samen met mijn partner. Wij hebben een dochter van 11 maanden en zijn nu in verwachting van ons tweede kindje. In de eerste zwangerschap heb ik niks te klagen gehad wat betreft symptomen. Hooguit last van maagzuur in het tweede trimester en vanaf week 35 pijnlijke bekkenbodem. Deze keer is dat wel anders, ik ben constant misselijk en voel me heel erg down, ik voel me constant slap en ik ben ontzettend moe. Word moe wakker, slaap s middags 2 uurtjes en om 21.00 uur ben ik wel rijp voor mijn bed. Misschien heeft het ook met de tijd van het jaar te maken. Zijn er meerdere die hier last van hebben ?

10 maanden geleden

Hallo! Elfi, 32 jaar en ergens tussen de 5-6 weken. Dus nog geen vaste uitgerekende datum. Ik ben bijna 8 jaar samen met mijn partner en we hebben al een dochtertje die volgende week 4 wordt. 🥰

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben Rozanne, 30 jaar en 4,5 jaar samen met mijn vriend. Sinds afgelopen zaterdag een licht positieve test die afgelopen dagen alleen maar duidelijker werd. Kan het nog niet helemaal geloven! Zo leuk en spannend! Het zal ons eerste kindje worden. Donderdag ben ik 4 weken. Uitgerekende datum is dan 23/07/24 ongeveer.

10 maanden geleden

Hoii allemaal, Ik ben Sharon, 30 jaar. Sinds gisteren weet ik dat wij in verwachting zijn van onze 2e. We hebben al een zoontje van 14 maanden. Merk dat ik deze zwangerschap net zo spannend vind tot nu toe. De krampen, rugpijn het wachten op de eerste echo. Volgens mij eigen berekening rond 23 juli uitgerekend.

10 maanden geleden

Hoi Allemaal 👋🏻 Mijn naam is Anneloes , 32 jaar. Sinds afgelopen weekend weet ik dat ik zwanger ben. Super spannend weer! Mijn uitgerekende datum is: 12-07-23. Dit heeft de Flo app voor mij uitgerekend. Dus nu 5 - 6 wkn zwanger. Ik ben inmiddels 12 jaar samen met mijn vriend. Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een prachtige dochter van 3,5 jaar. Ben nu vooral moe met wat krampen hier en daar in de onder- buik en rug. Neemt mij gelijk mee terug naar de bavalling van mijn eerste alleen was het toen nog x 100. 😅 De zorgen om dit kleine wezentje zijn al gelijk begonnen toen de test positief was. Vooral bang om het te verliezen nu. Kan niet wachten op de eerste echo. Succes allemaal tijdens deze eerste onzekere periode 🩷

10 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Elisa, 37 jaar oud. Gisteren op 14DPO positief getest :-) Voor mij en mijn vriend de eerste keer, heel spannend! Vanwege leeftijd gingen we met lage verwachtingen van start, maar staan nu toch al snel hier. Hopelijk gaan de komende weken snel en goed voorbij - ook voor jullie! Eerste echo op 13 december, en uitgerekend op 22 juli 2024.

10 maanden geleden

Hai, mijn naam is Ayse en ik ben volgens mijn eigen berekening 6 weken zwanger van de tweede. Ik heb al een zoontje van 20 maanden. Weet nog nieg helemaal wat de uitgerekende datum is, maar die zal denk ik ergens in juli zijn. Heb eigenlijk nog nergens last van, hopen dat het nog even zo zal zijn :)

10 maanden geleden

Dag dames ik ben Amber 28 jaar trotse moeder van een zoon en dochtertje , mijn partner heet Kossay wij mogen in juli een wondertje verwelkomen 🥰. Voor alle moeders heel veel geluk met jullie zwangerschappen ❤️🤰

10 maanden geleden

Hoi allemaal, Roxanne hier. Samen met mijn verloofde er 2 dagen geleden erachter gekomen dat ik 5 weken zwanger ben. Dit wordt mijn 1e kindje en ben het nog steeds aan het verwerken.. zo lang zo'n grote droom geweest om zwanger te worden en nu is het dan ook echt zo.. onwerkelijk! En ook heel spannend want ben nog bang dat het mis gaat.. Eerste echo op 5 december, kan niet wachten! UD is 18 juli 2024

10 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Stéphanie, 34 jaar. Ik ben nu 4 jaar samen met mijn partner Ben. Helaas in het afgelopen jaar 1 bbz en 1 miskraam bij 8+3 gehad. Nu 5 maanden na de curettage een licht positief streepje op de test. Ik hoop dat het de komende dagen steeds verder oploopt en dat het deze keer goed afloopt 🤞🏻 Leuk om iedereen te leren kennen.

10 maanden geleden

Hoi, Ik ben JanLie, (39) en 23 jaar samen met mijn man. Samen hebben we al 1 zoontje van 6jr gekregen na veel miskramen. Nu na 6 jaar gingen we voor een 2e kindje. Ben nu voor de 2e keer zwanger dit jaar. September jl. ging t met precies 5 weken mis. Nu 5w4d zwanger en uitgerekend 27-07-2024. Over 2 weken 1e echo. Zo ontzettend spannend. Test van vanmiddag.

10 maanden geleden

Reactie op JanLie

Hoi, Ik ben JanLie, (39) en 23 jaar samen met mijn man. Samen hebben we al ...
15-7 uitgerekend moet t zijn. 😅

10 maanden geleden

Kelly, 37 jaar! Samen met Moniek :) ik ben zwanger van ons eerste kindje en 11 juli 24 uitgerekend ♡

10 maanden geleden

Hi! Gisteren was het eindelijk zo ver, na de twee wacht weken mochten we testen en yes: positief! 😁 Na ruim 2 jaar hopen en 3 IUI pogingen is het nu zover, zo zo blij! Als ik het goed uitreken is onze uitgerekende datum 25 juli 2024.

10 maanden geleden

Hoi hoi (aanstaande) mama’s 🤰! Ik ben Elisa en ben tot nu uitgerekend op 28-07 van ons tweede wondertje 🩷🩵