315 Reacties

9 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Heather, 30 jaar oud, en samen met mijn man verwachten wij ons eerste kindje eind juli. Wat een spannende periode is dit zeg, met toch wat bloedverlies en nog geen zekerheid of het allemaal goed gaat kost het me bakken energie. Laten we duimen dat alles goed gaat.

9 maanden geleden

Hoi hoi! Mijn naam is Sanne, 26 jaar en ik woon samen met mijn man Anton in Bodegraven 馃槉 Wij zijn 5 jaar samen en sinds afgelopen augustus getrouwd. Altijd al veel ellende gehad met mijn eierstokken, cystes en noem maar op, maar nu in blijde verwachting van ons eerste kindje! 馃グ Wij hadden niet verwacht dat het 眉berhaupt zou lukken en dan ook nog zo snel! (Heel erg blij mee natuurlijk) 馃ぉ Helaas al wel erg last van misselijkheid en ik houd niks meer binnen, maar dat is voor een goed doel 馃ぃ馃ぃ Vandaag de eerste echo gehad en wat was dat fantastisch om te zien! Mooi kloppend hartje en ik zit nu op de 8 weken zwangerschap馃グ Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische zwangerschap mogen hebben鉂わ笍

9 maanden geleden

Heyyy, ik ben Iris en ik ben 21 jaar oud. Meer dan 4 jaar samen met mijn verloofde Jonathan. We hadden onze trouwerij gepland staan op 10 juli 2024, maar gezien mijn uitgerekende datum 2 juli 2024 is hebben we dit maar even op een laag pitje gezet. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief. Gelijk maandag de verloskundige gebeld en diezelfde middag nog een echo kunnen maken. 11 weekjes ben ik al. In de zomer heb ik de diagnose pcos gekregen dus we gingen er niet vanuit dat het zo snel ging, maar hier is dan toch ons kleine wondertje. Dit is mijn eerste en ik heb geen idee hoe dit allemaal gaat dus ik hoop heel wat te leren van iedereen via deze weg.

9 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Evelien, ben 32 jaar en al meer dan 10 jaar getrouwd met mij man Barry. We hebben 3 kinderen van 13, 10 en 7 jaar. We wilden graag 4 kinderen, echter vond ik 3 kinderen op dat moment redelijk druk. En hebben we de 4de eigenlijk een beetje laten varen.. totdat er weer ruimte was, en zijn we eens goed gaan zitten. En nu zijn we zwanger van ons 4de wondertje! De kinderen zijn ontzettend blij, die hebben allemaal gehuild van blijdschap. Ze hadden het niet meer verwacht, wel gewenst natuurlijk. Dus het was een redelijke verassing! Ik ben tot nu aan toe 23 juli uitgerekend, maar het zal me niks verbazen als daar nog 1 a 2 dagen bij komen. Hartje klopt mooi. 馃槉

9 maanden geleden

Reactie op Rox2Baby

Hoi allemaal, Roxanne hier. Samen met mijn verloofde er 2 dagen geleden era ...
Wat leuk! We lopen tegelijk! Ik herken mijzelf hier ook in, eerste en alles is even overweldigend haha! Hoe was je eerste echo? Zo spannend!

9 maanden geleden

Reactie op Maddie24

Wat leuk! We lopen tegelijk! Ik herken mijzelf hier ook in, eerste en alle ...
Hoi dames, er is een apart topic voor wie rond die tijd is uitgerekend, misschien leuk om aan te sluiten? Ik ben ook 18 juli uitgerekend jeejj 馃コ

9 maanden geleden

Reactie op sara2024

Hoi dames, er is een apart topic voor wie rond die tijd is uitgerekend, mis ...
Wat leuk!! Ik ga er bij aansluiten!

9 maanden geleden

Reactie op Birgit92

Ik ben Birgit, 31 jaar en inmiddels een half jaar getrouwd. Begin van het j ...
Hoe is het nu met jou?

9 maanden geleden

Hoe is het nu met jou?
Eigenlijk heel goed, begin vorige week de derde echo gehad en ook hier was het hartje op te zien. Je zag zelfs al armpjes en beentjes, zo leuk! 2 januari mogen we terug voor de termijnecho en het begint nu allemaal pas een beetje echt te voelen.

9 maanden geleden

Hi! Ik ben Inge, 37 jaar en mama van een bijna 3 jarig meisje. Ik ben nu 7 weken zwanger van ons tweede kindje. Voor zo ver nu uitgerekend is mijn uitgerekende datum 31 juli 24. Super spannend allemaal weer. Voel me vooral extreem moe en vraag me af hoe je dit doet samen met een peuter 馃槀

9 maanden geleden

Shirley 24-7-2024 Heb een partner en hij heeft Dennis... Heb 3 kids een jongen van 15..,meisjes van 12 en 6 jaar en me 4de onderweg 馃グ

9 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik heb momenteel al 3 kinderen van bijna 12, 9 en 6. Nog een kindje zat eigenlijk niet in de planning. Ik ben namelijk herstellende van borstkanker. Vorig jaar heb ik de laatste chemo gehad en in mei de laatste immuuntherapie. Van de chemo heb ik best veel complicaties. Zo krijg ik nog steeds wekelijks een magnesiuminfuus. De laatste tijd was ik al een stuk vermoeider dan ik al was, maar dat kwam door het magnesiumtekort dachten we. Tot ik van de week misselijk werd voor het avondeten. Toch maar een test gedaan en tot onze verbazing was deze positief. De oncoloog had ons verteld dat de kans op onvruchtbaarheid erg groot was. Dit was niet zo erg, want onze kinderwens was al vervuld. Toch zijn we nu wel blij met dit cadeautje. Mijn laatste menstruatie was 12 oktober, maar dit is erg onregelmatig nog. Morgen krijg ik de eerste echo om te kijken hoever ik ben. Ik vind het heel erg spannend hoe mijn omgeving gaat reageren aangezien ik nog aan het revalideren ben.

8 maanden geleden

Nou nu iedereen ervan afweet, kan ik mijzelf hier eindelijk voorstellen馃槂 Ik ben Kirsten (36) en getrouwd met Remko (42) en wij komen uit het prachtige Wierden (Twente) Wij zijn al trotse ouders van ons zoontje Jip (15 Maanden)en ik ben nu 11w+2d zwanger van ons tweede kindje. Naast ons 4en bestaat ons huishouden ook nog uit onze 2 honden Don(9) en Lobke(4) Ivm mijn ziekte is dit meteen onze laatste zwangerschap en ondanks de vermoeidheid/misselijk en bloedverlies elke keer probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten 鉂わ笍

8 maanden geleden

hallo iedereen, ik ben Nijntje (18) en mijn vriend Duncan (22). Wij wonen in omgeving Apeldoorn. Ik slikte de pil maar kindje is er toch doorheen gekomen. Zeker niet gepland maar zonder twijfel welkom. ik heb 1 januari mijn eerste echo. en zou nu rond de 10 weken horen te zitten. Ik heb ongeveer een jaar geleden een miskraam gehad van rond de 10 weken dus de spanning en angst zit er bij mij flink in dat dit weer gebeurd. echter wordt ik dit keer door schoonfamilie erg goed gesteund wat een enorme oplucht is. groetjes

8 maanden geleden

Hallo iedereen! Ik ben Ellen, 33 jaar, en in verwachting van mijn eerste kindje. Voor mijn vriend is dit wel zijn 3de. We wonen in de omgeving van Eindhoven. Leuk om jullie verschillende verhalen te lezen. Ben ook benieuwd hoe iedereen de zwangerschap ervaart. Ik merk aan mezelf dat ik er heel blij mee ben maar t ook spannend vind of alles wel goed gaat. Ik ben uitgerekend op 5 juli 2024. Vandaag net 14 weken.

8 maanden geleden

Reactie op Micy

Hoi allemaal! Ik heb momenteel al 3 kinderen van bijna 12, 9 en 6. Nog ee ...
Wow bijzonder鉂わ笍

8 maanden geleden

Ik ben Kaylee 27 jaar, ik ben 7-7-2024 uitgerekend Ik woon samen met mijn naam en drie kinderen. Zoontje van 4 jaar met CP. Tweeling ( dochtertje & zoontje) 2 jaar

8 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Elza (21), samen met mijn partner Danny (25) wonen we in Dordrecht. We zijn al ouders van een prachtig zoontje die bijna 10 maandjes oud is. Nu mogen wij ons 2e kindje verwelkomen die op 24 juli is uitgerekend (nu, 11+5w).

8 maanden geleden

馃憢馃徎 ik ben Ilse, 20 jaar en al een tijd samen met mijn partner Ik ben uitgerekend op 13 augustus ik ben nu 9 weken zwanger. Dit word mijn eerste kindje

8 maanden geleden

Reactie op Ashlynn20

馃憢馃徎 ik ben Ilse, 20 jaar en al een tijd samen met mijn partner Ik ben ui ...
Gefeliciteerd, maar je zit nu in de geboorteclub van de maand juli haha