315 Reacties

8 maanden geleden

Hallo ik ben cheyenne 25 jaar oud & heb een vriend Donovan 29 jaar oud 👋🏻. Ik ben uitgerekend op 20 Juli van een tweeling 💜 We hebben al 6 kinderen samen • Djelena van 7 • Daniéla van 4 • Damon van 2 ( hij is prematuur geboren met 33.3 weken ) • tweeling Daenerys & Djénaira ( ook hun zijn prematuur geboren met 32.2 weken ) • Djénessa 9 maanden Verder wonen wij in Spijkenisse & lijkt het me erg leuk nieuwe mensen ( in de omgeving ) te leren kennen 🥰

8 maanden geleden

Reactie op cheyenne2211

Hallo ik ben cheyenne 25 jaar oud & heb een vriend Donovan 29 jaar oud ...
Hahaha wat leuk om te zien toevallig hebben al mijn kinderen ook de letter D 🙈 Dochter van 9 heet Djevana Zoon van 7 Dasylio En twins jongen meisje van 2 Danyscha en Dychano.. En deze tweeling zal ook weer een D krijgen kan niet meer ervan afwijken 😂

8 maanden geleden

Hahaha wat leuk om te zien toevallig hebben al mijn kinderen ook de letter ...
Hahah super leuk hier krijgen ze ook weer een D naam 😂

8 maanden geleden

Hi allemaal, wat leuk zo’n juli geboorte club en jullie ook te mogen volgen. Ik ben Carla, 34 jaar, woon in Schoonhoven. Momenteel 12+3 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik ben getrouwd met Dennis en heb al 2 kinderen (Emma 7 jaar en Jack 4 jaar) 🥰

8 maanden geleden

Hallo allemaal! Marjolein, bijna 33 jaar en zwanger van ons eerste kindje 🥰. Uitgerekend op 24 juli. Woon samen met Bas op een boot, misschien gaan we nog naar een huis toe, maar op de boot kunnen we het ook prima redden met een baby.

7 maanden geleden

Hi Mama's! Ik ben Kim Uitgerekend op 26 juli Getrouwd met Nick, al bijna 15 jaar samen maar net een jaar getrouwd en al ruim 10jr samenwonend. Mama van Jack van net 1. Ferry (werktitel) was niet gepland maar wel super welkom! Vind het leuk en heel spannend tegelijk dat er straks precies 1,5jr tussen Jack & Ferry zit!

7 maanden geleden

Hallo allemaal👋🏼 Ik ben hopjesvla en ben uitgerekend op 21 juli. Ik woon samen met mijn man en onze 2 katten. We zijn in verwachting van ons eerste kindje, een jongetje 🩵💛 Leuk om hier mee te kunnen schrijven!

5 maanden geleden

Hoi hoi, Mijn naam is Kim, ik ben 37 jaar oud, wij wonen in het mooie zuid Limburg en ik ben op 19 juli uitgerekend van een dochtertje, ik heb al een dochtertje van nu bijna 7 jaar die met 33.5 weken geboren is, en ik verwacht nu een dochtertje van mijn lieve vriend Remco die zelf nog geen kinderen heeft, dus hij vind het uiteraard erg spannend maar kan ook niet wachten totdat ze geboren is, net als mijn dochtertje die ook heel graag een zusje wil 💗🤗

2 maanden geleden

Hallo, Ik zal me eerst even voorstellen, want ik kom eigenlijk uit de augustus groep. Heel officieel ben ik 11 augustus uitgerekend. Maar, omdat ik met 38 weken ingeleid word zou ik op eind juli uitkomen. Dus ik las al stiekem een beetje mee in deze groep! Ik ben zwanger van ons 2de kindje. We weten niet wat het word. 🩷💙 Echter verloopt de zwangerschap niet zo lekker en heb ik wel wat complicaties; Om te beginnen zwangerschapsdiabetes, wat nog niet eens het allerergste is. Volgens metingen hadden we eerst een veelte grote baby en nu weer een te kleine baby 🤷🏼‍♀️! Ik heb sinds m’n 24ste week in m’n zwangerschap een dubbel j katheter. Waar ik veel last van heb en er dus vanaf 24 weken al uit lig. Nog heel even volhouden! Leuk om met jullie verhalen mee te lezen. Succes iedereen met de laatste loodjes en voor iedereen die al bevallen is; van harte gefeliciteerd!