315 Reacties

vor 10 Monaten

Hi! Ik woon samen met mijn vrouw in Amsterdam. Bij de 3e IUI poging ben ik zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum 5 juli 🥰 Heel spannend of alles goed blijft gaan 🙏🏼

vor 10 Monaten

Hoi allemaal! Wat gezellig dit! 😊 Mijn naam is Lente (25) en ik woon met mijn vriend (29) in het Noorden van het land. Op dit moment bijna 4 weken zwanger van ons eerste kindje, dinsdag (10dpo) al best een duidelijke test en vandaag veel donkerder + CB digital. Zo fijn om te lezen 🥹. Meteen in de eerste ronde zwanger geraakt, heel snel gegaan dus. Best spannend allemaal, hoop zo dat alles goed mag gaan en we rond 7 juli een kleintje aan ons huishouden mogen toevoegen 🩷

vor 10 Monaten

Hoi iedereen, Mijn naam is Tamara 37 jaar heb een zoon van 9 jaar. Toen hij 5 was dachten we willen er wel nog 1 maar dat lukte maar niet. Uiteindelijk hebben we icsi ondergaan en nu maar de eerste terugplaatsing gelijk een positieve zwangerschapstest. Ben nu 4 weken zwanger...

vor 10 Monaten

Hi! Vanmorgen positief getest vandaag 4 weken! Hebben al dochter van 10 en zoon van 1. In augustus een miskraam gehad en 2 miskramen voor onze zoon gehad dus het is wel erg spannend. Uitgerekend rond 5 juli

vor 10 Monaten

Hi allemaal! Ik ben Eva, 32 en ik heb samen met mijn partner al een zoontje van 11 maanden. Vanochtend had ik opeens een positieve test in handen. De uitgerekende datum vind ik lastig inschatten omdat ik mijn cyclus niet goed ken, ik ben namelijk maar 1x ongesteld geweest sinds de vorige zwangerschap en nu is het alweer raak! De clearblue test geeft in ieder geval 1-2 weken aan. 21 november heb ik de eerste echt 😊

vor 10 Monaten

Reactie op DK30

Hoii, Ik ben Demi en ben 27 jaar oud. Ik woon samen in de buurt van Rotte ...
Wat leuk ik ook 20 november eerste echo en uitgerekend 4 juli ongeveer

vor 10 Monaten

Reactie op Daisy_xx

Wat leuk ik ook 20 november eerste echo en uitgerekend 4 juli ongeveer
Dan lopen we precies gelijk, ik ook 4 juli uitgerekend en 20 nov eerste echo zoooo spannend duurt nog zo lang 🙏🙈🥰

vor 10 Monaten

Hey hey, Ik ben Marjolein 36 jaar oud. Gisteren kwam ik er door een tip achter dat ik gewoon ein-de-lijk na 22 mnd zwanger ben! Dit zou betekenen dat 7 juli ongeveer mijn uitgerekende datum zou zijn. Ik heb een partner van 38 Sander die ik gisteren overdonderd heb maar wij zijn zo blij! 🥰 Wij hebben nog geen kinderen en de wens is groot. Ik lees graag mee

vor 10 Monaten

Reactie op Daisy_xx

Wat leuk ik ook 20 november eerste echo en uitgerekend 4 juli ongeveer
Oohh leuk! Is het jullie eerste kindje?

vor 10 Monaten

Hi allemaal! Ik ben Denise en ik ben 28 jaar oud. Momenteel 6 jaar samen met de daddy to be! Vanmorgen heb ik positief getest en al helemaal enthousiast! Dit is onze eerste zwangerschap en wij zijn uitgerekend op 6 juli 😍. Op dit moment ervaar ik nog geen klachten wat mij ergens wel doet twijfelen of de test wel klopt. 😬 Zijn er meer dit dit ervaren?

vor 10 Monaten

Vanochtend voor het eerst, na bijna 3 jaar, een mooie positieve test mogen hebben na onze 1e icsi terugplaatsing! 🥹 We hebben op mijn vriend zijn verjaardag, 16 november, de eerste echo. Zo speciaal! 🥰 Uitgerekende datum 4 juli!

vor 10 Monaten

Valt me op dat jullie allemaal zo vroeg al de echo hebben! Ik moet nog wachten tot 27 nov 🥲dan ben ik 8.5wk zwanger 🤞🏻🥹 ach is eigenlijk zo voorbij maar een week eerder was ook leuk geweest 😂

vor 10 Monaten

Hoi! Ik heb PCOS en geen natuurlijke eisprong. 3 maanden terug begon ik met een fertiliteitstraject waarin ik Letrozole heb geslikt. De eerste ronde sloeg niet aan, de derde ronde was het raak. Nu precies een maand zwanger. Zo onwerkelijk allemaal! We zijn mega blij 🩷

vor 10 Monaten

Reactie op DeNiesje123

Hi allemaal! Ik ben Denise en ik ben 28 jaar oud. Momenteel 6 jaar samen m ...
Hier ook (nog) geen enkele klacht. Had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet en dat heeft een prachtig dochtertje opgeleverd.

vor 10 Monaten

Hoi allemaal! Mijn naam is Kim, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend, en onze dochter van bijna 18 maanden. 😊 Inmiddels vandaag precies 4 weekjes zwanger, erg pril dus. Uitgerekende datum tot nu toe; 07-07-2024. Ook erg spannend vanwege beste menstruatie krampen! Ook al vanaf positieve test flink misselijk geweest. Maar met Suprimal gaat het top tot nu toe. Vanwege vroeg geboorte van onze dochter gaan we door het ziekenhuis begeleid worden. Ook ben ik wel weer bang voor een vroeg geboorte, maar ik probeer me er niet teveel door te laten leiden!

vor 10 Monaten

Hoi! Ik ben 27 jaar oud en heb al een zoontje van 14 maanden (aug ‘22). In augustus ‘23 mijn spiraal laten verwijderen en nu afgelopen week positief getest. Ik denk rond 10 juli uitgerekend en ik moet de verloskundige nog bellen voor een eerste echo. Zo spannend allemaal weer, hopen dat het allemaal goed gaat. Wat een geluksmaand was dit; nieuw huis gekocht, oude huis verkocht en nu ook nog dit 😍

vor 10 Monaten

Reactie op DK30

Oohh leuk! Is het jullie eerste kindje?
Jaa is onze eerste heel spannend allemaal

vor 10 Monaten

Hallo allemaal! Ik ben 27 (bijna 28) jaar oud en 3 jaar getrouwd met mijn man van 29 (bijna 30) jaar. We hebben vorig jaar december ons eerste kindje gekregen, een dochter. Zij is dus nu 10,5 maanden. Van de week zo misselijk dat ik een test heb gedaan. Deze was al duidelijk positief! We waren best in shock 🤭 Als ik goed heb gerekend ben ik 8 juli uitgerekend. Ons dochtertje is dan 1 jaar en 7 maanden. Dat zal even pittig worden maar we hebben er vertrouwen in.

vor 10 Monaten

Reactie op romyvnnn

Dan lopen we precies gelijk, ik ook 4 juli uitgerekend en 20 nov eerste ech ...
Jaa heel spannend he duurt inderdaad nog zo lang kan niet wachten haha 😊

vor 10 Monaten

Reactie op Daisy_xx

Jaa is onze eerste heel spannend allemaal
Zeker spannend maar super leuk! Al bedacht hoe jullie het anderen gaan vertellen?