315 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

Echt een rotgevoel dan even hé? Maar het hoort erbij en is het allemaal waa ...
Jaaa vooral dat het meteen begint als je opstaat. Gelukkig zakt het in de loop van de dag wel weg. Jaaa dan kunnen we zeker tussen al deze berichten door even bespreken. Ik scroll ook altijd naar beneden en lees dan later nog eventjes de andere berichten terug hihi! 🤭

10 maanden geleden

Reactie op Sarii

Hee wat toevallig! Ik ook 20 november, en dan ben ik ook 7+3 😁 En ik heb ...
Ohh wat super grappig! Zelfde 💃🏻

10 maanden geleden

Hoi ik ben Celine, 27 jaar en sinds 6-7-2023 happy getrouwd met mijn man Sander. Ik heb nog geen officieel datum. Maar krijg 20-11 mijn eerste echo. Ik vindt het heel spannend maar hoop dat alles goed blijft gaan. We zijn in verwachting van ons eerste kindje.

10 maanden geleden

Reactie op celine2024

Hoi ik ben Celine, 27 jaar en sinds 6-7-2023 happy getrouwd met mijn man Sa ...
Oh wat leuk! Nog iemand die de eerste echo 20-11 heeft 🥰

10 maanden geleden

Reactie op MomSilver

Ongelooflijk maar toch echt waar! Zwanger van ons 2e kindje. Mijn zoontje i ...
Hier ook uitgerekend op 3 juli 🥳🥳

10 maanden geleden

Hi allemaal! Ik kom uit Groningen. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Erg snel zwanger geworden dus dat is fijn! 23 november de eerste echo spannend! Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik daar allemaal van moet verwachten. Maar heel veel zin in! Op dit moment last van druk op m’n buik en moeheid. Fijne zwangerschap 💗

10 maanden geleden

Hi allemaal, ik ben 30 jaar en woon in de omgeving van Roermond. We hebben een dochter van bijna twee en ben na 15 rondes eindelijk zwanger van ons tweede kindje! ❤️ Als het goed is ben ik 18 juli uitgerekend.

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

Echt een rotgevoel dan even hé? Maar het hoort erbij en is het allemaal waa ...
Hoi hoii, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben benieuwd wat je daarmee kan 👍🏻 hoe is vandaag gegaan?

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Hoi hoii, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben benieuwd wat je d ...
O ja ik zie het, heb het geaccepteerd. Zo kunnen we elkaar sneller een bericht sturen zie ik. Scheelt ons weer zoeken hier haha. Vandaag is het goed gegaan, nog steeds naar in de ochtend als ik net wakker ben, maar dat zal bij jou denk ik wel hetzelfde zijn. En nu een beetje suf en moe, en gevoelige borsten soms. Hoe gaat het bij jou? Heb je een leuke dag gehad?

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

O ja ik zie het, heb het geaccepteerd. Zo kunnen we elkaar sneller een beri ...
Volgens mij heb ik je nu een chatberichtje gestuurd! 👍🏻

10 maanden geleden

Hey allemaal! Mijn vriend( en zijn dochter) en ik zijn 10 maanden gelukkig met elkaar en hebben allebei een kinderwens! We wonen nog niet samen, maar zijn veel bij elkaar 🥰 Toch best wel geschrokken van de positieve test, al is het enorm welkom 🩵🩷 Ik ben uitgerekend op 11 juli 2024. We zien op dit moment vooral alle apen en beren op de weg en al die praktische regeldingen die nu ineens heel snel moeten... 🙈 Toch probeer ik heel erg te genieten van wat er in mijn buik groeit, zo onwerkelijk gewoon! 🥰 Leuk jullie hier te ontmoeten!

10 maanden geleden

Hoi allemaal! ☺️ Mijn vriend (30) en ik (27) zijn in verwachting van ons eerste kindje! 🩷💙 We zijn 10 jaar samen. De zwangerschap was iets sneller dan verwacht, maar vooral heel erg welkom. Ik ben zoals het nu lijkt uitgerekend op 11 juli 2024.💖 We wonen in een klein dorpje ergens in Friesland. Fijne zwangerschap! 💕

10 maanden geleden

Hoi hoi iedereen, Gisteren voor het eerst een tweede streepje gezien, vandaag mooi iets opgelopen in kleur! Eerste kindje en vind het allemaal hartstikke spannend! Mijn man en ik zijn over The moon! Ik ben 33 en hij 39 dus zat een beetje in de stress dat het “lang zou duren”, dit was onze 5e maand proberen met ovutesten, daarvoor 1 maand “losjes”. Ik ben deze maand ook begonnen met zelf te bestellen progesteroncreme aangezien mijn LF maar op 11 dagen zat. Heeft dus geholpen! Zo blij!

10 maanden geleden

Haaaai Ik ben Francisca 30 jaar. En al 11 jaar getrouwd. Heb 2 kindjes een zoontje van 10 en dochtertje van 7. Nu weer zwanger 4w4d na helaas 4 miskramen😟 dus een spannende tijd voor ons!

10 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn vriend (33) en ik (27) zijn in verwachting van ons 1e kindje. We zijn 1 jr. en 3 maanden samen en de positieve zwangerschapstest is ons heel snel gegund 🥰. We kunnen niet wachten en zijn tot over onze oren! Het lijkt erop dat ik uitgerekend ben op 5 juli 2024. 1e echo staat gepland op 24-11🤰. Leuk om jullie verhalen te lezen en een hele fijne zwangerschap gewenst! 💌

10 maanden geleden

Reactie op Lindsx

Hi allemaal! Mijn vriend (33) en ik (27) zijn in verwachting van ons 1e ki ...
Vraagje! Ik wil maandag een verloskundige bellen, dan kan m’n man van t weekend even meekijken waar we heen willen. Klopt het dat je tussen de 8-10 weken de eerste echo krijgt? Heeft dat een speciale reden of als ze plek hebben kan het ook eerder? Ik loop 4 daagjes op jou achter namelijk en ben reuze benieuwd!

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Vraagje! Ik wil maandag een verloskundige bellen, dan kan m’n man van t wee ...
Hi! Ik heb afgelopen maandag gebeld naar onze verloskundige en zij gaf uitleg dat je meestal tussen de 7-8 weken een de eerste echo krijgt. Dit is voornamelijk om te kijken of het hartje klopt, of de baby in de baarmoeder zit en om te meten etc. Vanaf 10-12 weken krijg je een termijnecho. Dus ik zou zeker even bellen en vragen wanneer je de 1e echo kan krijgen! :)

10 maanden geleden

Hoi allemaal. Ik ben Emma en heb een partner. Een cyclus terug hadden we een miskraam, maar sinds vandaag het mooie nieuws van een 2e zwangerschap 💞🙏we hopen nu ons eerste levende kindje te krijgen .gefeliciteerd aan alle moeders (to be) Xxx

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben Willy, 35 jaar en ben 9 jaar samen met mijn man. Voor in de 3e keer zwanger met Icsi. Eerste was een miskraam en de 2e zwangerschap met de allerlaatste vergoedde behandeling en daar een mooie dochter uit gekregen van bijna 2,5. Nu toch kijken of we daar nog een broertje of zusje voor konden krijgen. Met weinig druk eraan begonnen want we hadden al eens de jackpot gewonnen en nu met de eerst terugplaatsing direct raak! Nu hopen op goede zwangerschap en gezond kindje. Ik ben 8 juli uitgerekend en 21 juli eerste echo.

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben moeder van twee kinderen. Eentje van bijna 5 en eentje van 2. Onze grootste wens mag hopelijk uitkomen, een gezin van 5 ❤️ Morgen is mijn NOD, ik testte net positief en zou dan 13 juli uitgerekend zijn. Maandag eindelijk de verloskundige weer bellen, zo naar uitgekeken. Hopelijk mag alles weer goed gaan. Veel succes iedereen!