315 Reacties

10 maanden geleden

Goedemorgen! Ik ben 31 uit Leiden en dit is mijn eerste keer! Mijn vriend en ik wonen samen en zijn erg blij. Ik kan het nog niet zo goed geloven. Dus ik heb 8 testen gedaan ofzo. Wat vage symptomen als hoofdpijn en insomnia. Ik zit nu in week 5. Gezellig en groetjes!

10 maanden geleden

Hoi ik ben jacky 34 jaar . Ik heb 4 meiden van 14 jaar 10 jaar 8 jaar en 6 jaar. Ik ben 3 jaar samen met mijn huidige partner en ben op dit moment 5 weken en 5 dagen in verwachting van een tweeling. Mijn uitgerekende datum is 1 juli 2024

10 maanden geleden

Reactie op JackySeinstra

Hoi ik ben jacky 34 jaar . Ik heb 4 meiden van 14 jaar 10 jaar 8 jaar en 6 ...
Lekker groot gezin dan zeg met straks nog een tweeling erbij 🥰

10 maanden geleden

Reactie op fseker

Haaaai Ik ben Francisca 30 jaar. En al 11 jaar getrouwd. Heb 2 kindjes een ...
Sterkte en natuurlijk gefeliciteerd! 🤰🏼

10 maanden geleden

Hey iedereen zijn hier ook “jonge” mama’s? Ik ben 23 en in verwachting van mijn tweede kindje, mijn eerste is 5 maanden en een jongen 😊

10 maanden geleden

Hoi Ik ben Steffie 37 jaar. Ik ben 6 jaar samen met mijn man Marc. En we hebben samen een zoontje van 2 jaar. Nu voor de tweede keer zwanger. 4 juli uitgerekend!

10 maanden geleden

Hey ik ben Eefje, 31 jaar, en in april 2022 moeder geworden van onze dochter. Nu 5 weken zwanger van ons tweede kindje en 4 juli uitgerekend.

10 maanden geleden

Reactie op Tessa_wensmama

Hoi lieverds, Ik ben Tessa (29 jaar) en woon met mijn zoontje (nov ‘21) en ...
Herkenbaar verhaal! Ook nooit gedacht (hoe naïef misschien ook) dat bij de tweede geen IUI nodig zou zijn. Toch na wederom een jaar proberen weer gestart, bij ons alleen wel 2 rondes moeten worden bij deze tweede (eerste kindje was ook 1ste keer IUI raak) Nu verwachting op 11 juli!

10 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Hoihoi, Ik ben 27 jaar en mijn man is 30. We zijn ruim 8 jaar samen en heb ...
Wij ook zwanger van de 2de (dochtertje van januari '22) nu uitgerekend op 11 juli als alles goed mag blijven gaan. Komen ook uit omgeving Roermond 😊

10 maanden geleden

Hai ik ben Ylvie (34 jaar) en getrouwd met Noud (31) samen met dochtertje Faela van januari '22 wonen wij in Limburg. Helaas is zwanger worden niet vanzelf gegaan bij ons en wederom via IUI zwanger mogen worden. Ondanks dat ik geen vertrouwen voelde is het gelukt! Nog super pril maar heel gelukkig! Uitgerekend op 11 juli

10 maanden geleden

Reactie op AKVL

Oh wat leuk! Nog iemand die de eerste echo 20-11 heeft 🥰
Ja ik!!😁😁

10 maanden geleden

Hoi hoi 🤗 Charlotte (35) getrouwd en we hebben samen al een zoontje van (bijna) 3. Nu zwanger van de 2e 👶🏻🩷 Volgens de app’s is mijn uitgerekende datum 16/7/‘24. Dus nog heel pril en spannend allemaal! 🙈

10 maanden geleden

Sylvana 12-07-2024 (4.12.2023) intake verloskundige, dit is de geschatte uitgerekende datum. Ja heb een partner: Mike Beide nog geen kinderen, dit word ons eerste wondertje!

10 maanden geleden

Hallo! Ik ben Esmée, 30 jaar en ik ben nèt zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn partner Falco. Dit is wel mijn tweede zwangerschap, in april helaas met 6 weken een miskraam gehad. Ik kreeg afgelopen zaterdag een voorzichtig tweede teststreepje, dus komende week doe ik een nieuwe test om te zien of het oploopt. Spannend, maar heb er alle vertrouwen in! Ik ben benieuwd naar alle ervaringen van iedereen!

10 maanden geleden

Heeey, Mijn naam is Linda, Ik ben al 12 jaar samen met mijn vriend. Rond 7 februari 2024 verwachten wij ons eerste kindje. Ik merk dat ik toch voel dat er wat onrust is om het feit dat de babykamer nog niet klaar is. Stiekem wil ik alles al kopen maar de muur van de kamer moet nog geplaatst worden 😅

10 maanden geleden

Reactie op Lindaax

Heeey, Mijn naam is Linda, Ik ben al 12 jaar samen met mijn vriend. Rond 7 ...
Hee Linda, Welkom! Je zit nu in de geboorte groep juli 2024. Heel welkom hoor! Maar wij zijn allemaal nog maar net zwanger. In de geboorte groep februari 2024 vind je meer mensen die gelijk lopen met je in de zwangerschap. Nu leuk, maar vooral als je kindje er straks is voor alle "Ooooh dus ik ben niet gek" ervaringen xD Fijne zwangerschap!

10 maanden geleden

Oeps, verwijder mijn bericht maar 😅

10 maanden geleden

Hallo, ik ben 37 jaar en samen met mijn man (40 jaar). Wij hebben een dochtertje van 1,8 jaar middels ivf. Ze is van een tweeling maar haar zusje is met 26 weken overleden in mijn buik. Aangezien ik een allergische reactie heb op de medicijnen die erbij aan te pas komen bij een ivf behandeling ervoor gekozen niet nog eens zo'n traject in te gaan zijn we wonder boven wonder zwanger.... Vandaag 5 weken en 1 dag (dit weten we pas zeker na een echo) voorlopig uitgerekende datum 7-7-24... Veel liefs en heel veel succes ya'll xx

10 maanden geleden

Hi! Ik mag me denk ik voorzichtig voorstellen! Ik ben nu 9dpo dus enorm pril, net een positieve test in handen ben der nog van in shock! Helemaal gepland, 1e ronde en hoop zo dat het goed gaat! 🙏 M'n naam is Kelly ik ven 28 jaar en ben samen met m'n partner en we hebben al een lief meisje van 14 maandjes. Ja we hebben net een nieuw huis gekocht waar flink verbouwd moet worden, word pittig maar zo dankbaar ❤️🩵🩷

10 maanden geleden

Hoi gefeliciteerd alle mama's to be! Ik ben Milou, bijna 37 en woon samen met mijn man en dochtertje van 2. Ongeveer een half jaar geleden een miskraam gehad en nu helemaal super blij om weer zwanger te zijn. Uitgerekende datum moet bij de VK nog worden vastgesteld, maar volgens eigen berekening 9 juli 🤗