315 Reacties

10 maanden geleden

Hallo! Ik ben Amanda, 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Voorlopig uitgerekend op 6 juli ‘24. Ik ben inmiddels 16 jaar samen met mijn man en woon in de omgeving van Utrecht. Ons dochtertje word in december 2. Ik dacht dat een tweede zwangerschap minder spannend zou zijn, maar niets is minder waar 🫣

10 maanden geleden

Hoi, onze uitgerekende datum is 20/07/23. Zijn er vandaag achtergekomen dat ik in verwachting ben van ons tweede kindje. Ik ben 20 en mijn partner is 22. Onze dochter is van mrt 22’ en dit kindje zal juli 24’ zijn 🤍

10 maanden geleden

Hallo, ik ben Tessel! De uitgerekende datum is ongeveer 10-11 juli. Dit word ons 2e kindje, we hebben al een kindje van bijna 2

10 maanden geleden

Reactie op Tos1991

Hallo, ik ben Tessel! De uitgerekende datum is ongeveer 10-11 juli. Dit wor ...
Wij ook een van bijna 2 en uitgerekend op 11 juli!

VRIEND

10 maanden geleden

Hai allen, Samantha (37) GP met Robin (39) en mama van Niels, nu 7 maanden. Na een jaar ovulatie inductie was het eindelijk gelukt om zwanger te raken dankzij een heleboel medicijnen en nu zijn we in ene spontaan zwanger. Kan het pas echt geloven als we in december de echo hebben gehad. Hoever we zijn en wanneer uitgerekend dus geen flauw benul van. Midden juli zal het zijn.

10 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Tugce en ben 32 jaar oud. Een gezin van 4 en nu wachtende op een gezond kindje nummer drie! We hebben twee meisjes (6 en 4 jaar oud). Ben nu om precies te zijn 6+1w zwanger. Super spannend! Mijn eigen berekening komt uit op 3 juli 2024 als alles goed mag verlopen. Liefs, T

10 maanden geleden

Ik ben Celeste. 25 jaar in verwachting van mijn tweede kindje. Woon samen met mijn partner. Momenteel staat de uitgerekende datum op 4 Juli bij de 2e echo weten we zeker of dat zo blijft of toch naar Juni gaan. Gisteren echo gehad ik had 7 weken moeten zijn maar uit de mm kwam dat ik 6 weken pas was. Hartje was al wel actief aanwezig!

10 maanden geleden

Mijn naam is maya, Hoogs waarschijnlijk ben ik 14 juli uit gerekend(als alles goed gaat natuurlijk, waar we van uit gaan) Mijn parnter heet justin en zijn op naar het 4de jaar samen. Samen zijn we erg gelukkig en dit wordt ons eerst wondertje❤️❤️

10 maanden geleden

Hoi, Ik ben 28 jaar en al mama van een vrolijk peutermeisje van 2. Vanmorgen een positieve test in handen,1 dag na nod. Mega dankbaar om dit nog een keer mee te mogen maken.

10 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Elisa, volgens eigen berekening rond 17juli uitgerekend. Wordt een drukke maand juli, hebben al genoeg verjaardagen van familie 😂 Ik heb al een zoon van ruim 2,5 en ik vind het super leuk voor hem dat hij straks grote broer mag zijn.

10 maanden geleden

Hi! Ik ben Wendy 30 jaar oud. Vandaag ontdekt dat ik weer in verwachting ben na een vroege miskraam vorige maand. Niet verwacht dat we nu al weer een positieve test zouden hebben :). Wordt ons derde kindje (6e zwangerschap) oudste is bijna 5 en de jongste 1,5 jaar oud. Ik denk dat ik rond 17 juli uitgerekend zal zijn 💕

10 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Hi! ☺️ Ik ben Iris, 28 jaar. Het wordt mijn eerste kindje en ik ben er echt ...
Wat super leuk voel me net zoals jij het beschrijft spannend he

10 maanden geleden

Hey! Ik ben Blackbird2811 en weet nu 1,5 week dat ik zwanger ben en mijn man en ik verwachten ons eerste kindje na OVI. Als mijn berekening klopt, ben ik nu 5+1 zwanger en ben ik 12 juli 2024 uitgerekend.

10 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Hi! ☺️ Ik ben Iris, 28 jaar. Het wordt mijn eerste kindje en ik ben er echt ...
Ik herken heel erg wat je omschrijft! Probeer ook echt te focussen op gezond eten en leven, fijn als we elkaar via dit forum af en toe kunnen motiveren om door te zetten (want ja, de cravings kunnen heeeel moeilijk te weerstaan zijn 🙈)

10 maanden geleden

Reactie op Blackbird2811

Hey! Ik ben Blackbird2811 en weet nu 1,5 week dat ik zwanger ben en mijn m ...
Ik ook 12 juli 😄👍

10 maanden geleden

Hallo ik ben kinderwens11 Vandaag een zeer lichte zwangerschapstest in handen. Uit eigen berekening ben ik uitgerekend voor 21juli24 Al 11,5jaar samen met mijn man en bijna bijna 8maand getrouwd. We hebben al een zoontje van 19,5maand rondlopen. Ik kan het nog altijd niet geloven, bij mijn zoontje was het pas na de 17de ronde raak en nu nog maar ronde 2 en ik geef nog steeds bv aan mijn zoontje. Mijn droom is om te kunnen tandemvoeden 🥰 iedereen een goede zwangerschap gewenst!

10 maanden geleden

Reactie op Kinderwens11

Hallo ik ben kinderwens11 Vandaag een zeer lichte zwangerschapstest in hand ...
Gefeliciteerd! Leuk, nog een voedende mama! Ik hoop ook heel erg te kunnen tandemvoeden. 🤞

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben plukje, 32 jaar, en al elf jaar samen met mijn man (dit jaar getrouwd). Na heel lang proberen nu voor het eerst zwanger door middel van icsi. Uitgaande van de dag van terugplaatsing ben ik op 10 juli uitgerekend. Ik vind het echt super spannend allemaal, en kan ook niet wachten tot mijn eerste echo op 23 november.

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben Marjolein, 31 jaar oud. Wij hebben een zoontje van 2 jaar en 2 maanden en ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben. 1 november waren wij 8 jaar samen en 3 november zijn we getrouwd. Ik weet niet goed wanneer ik uitgerekend ben, want mijn vorige cyclus was nu langer dan normaal. Ik vermoed rond 16 juli

10 maanden geleden

Reactie op Plukje91

Hoi! Ik ben plukje, 32 jaar, en al elf jaar samen met mijn man (dit jaar ge ...
Gefeliciteerd ! Ik ook mijn echo de 23e megaaa spannend dagen kruipen voorbij hè