27 Reacties

3 maanden geleden

Ik zit hier ook maar naar te kijken . Ik wil een kolfconsult doen voor de handsfree kolven maar heb het nog niet gevonden

3 maanden geleden

Ik ben er blij mee!

3 maanden geleden

Ik krijg deze vandaag binnen, mijn kraamhulp zei dat deze bij andere vrouwen goed bevalt. Kan na vandaag laten weten hoe ik het vind. 😊 ben zelf ook erg benieuwd. Vooralsnog alleen met de gehuurde kolf gekolfd

3 maanden geleden

Ik heb deze besteld, ga m vandaag uitproberen en dan laat ik het weten!

3 maanden geleden

Ik heb deze! Gebruik m nu net een paar dagen en ben tevreden! Hè nu is ie dus afgeprijsd haha ik heb er 150 voor betaald😅

3 maanden geleden

Ik krijg deze vandaag binnen, mijn kraamhulp zei dat deze bij andere vrouwe ...
Oew ben benieuwd dan ! Ik kende deze nog niet

3 maanden geleden

Ik wil deze ook bestellen, ik hoor graag wat jullie ervan vinden! Bijv. Merken jullie verschil in productie vs je opstart kolf? En valt het mee met onderdelen afwassen?

3 maanden geleden

Ik volg ook even! Ben er wel benieuwd naar! Ik heb een handfree kolf, maar zit alsnog met van die mega draden nu en de motor is super snel leeg 😅 4x kolven en hij mag weer aan de oplader...

3 maanden geleden

Ik heb de lionelo borstkolf geprobeerd 10x niks vond ik zelf ik heb nu de easy baby handsfree borstkolf en die werkt echt prima 😍

3 maanden geleden

Ik ben mega blij! Kraamverzorger / lactatie raadde handsfree af, maar wilde het toch graag proberen. Gisteren gestart en ben vooralsnog heel erg blij! - Heb even veel productie als gehuurde Medela apparaat - Makkelijk op borst te zetten en leeg schenken - Onderdelen makkelijk af te spoelen en even droogvegen met doek Verder - vond de cups wel ver naar voren uitsteken, maar geen idee hoe dat bij andere apparaten is - geluid vond ik iets harder dan verwacht. Vooralsnog alleen binnen en nacht gekolfd, dus ga binnenkort even buiten proberen. Verwacht dat het met alle andere geluiden dan wel wegvalt.

3 maanden geleden

Ik heb m net geprobeerd en ben erg tevreden! Erg makkelijk aangesloten en past goed in voedingsbeha, heb de verlengstukken voor bhbandjes niet nodig. De massagestand vond ik in de laagste stand nog best intens. Verder erg fijn en makkelijk bedienbaar. Melk in ml hetzelfde als bij de gehuurde kolf. Heb het huishouden gedaan tijdens het kolven 😃 Kolf was ook vlot opgeladen en dat gaat met gewone usb c kabeltjes.

3 maanden geleden

Reactie op nvl1991

Ik ben mega blij! Kraamverzorger / lactatie raadde handsfree af, maar wilde ...
Haha nou dat geluid inderdaad. Ik denk als je buiten bij iemand in de buurt staat dat ze wel even gek opkijken😅

3 maanden geleden

Ik heb m net geprobeerd en ben erg tevreden! Erg makkelijk aangesloten en p ...
Mag ik vragen hoeveel ml jij kolft in welk tijdsbestek? Ik kolf nu met de gehuurde kolf maar met een draadloze van Elvie kolf ik zoooo weinig in meer tijdsbestek

3 maanden geleden

Ik sluit me aan bij wat er al gezegd is, fijn ding in gebruik. Ik kolf wel weinig moet ik zeggen en kolf met medela symphony denk ik meer. Maar goed, met dat ding moet je echt gaan zitten en dan schiet het er vaak bij in bij mij. Dus als je minder zou kolven, weegt het gemak dan op tegen de lagere opbrengst… Voor mij misschien wel. Anders eventueel combineren. Nu struggle ik op dit moment sowieso met productie. Maar is misschien iets om rekening mee te houden dus.

3 maanden geleden

Reactie op Immie26

Ik sluit me aan bij wat er al gezegd is, fijn ding in gebruik. Ik kolf wel ...
Bedankt voor je reactie 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Mag ik vragen hoeveel ml jij kolft in welk tijdsbestek? Ik kolf nu met de ...
60 ml ongeveer in een kwartier. Ben pas een paar dagen aan het kolven 😊 Zoontje is 1.5e week oud. Met de gehuurde kolf heb ik ook tussen 40 en 80 ml per keer.

3 maanden geleden

60 ml ongeveer in een kwartier. Ben pas een paar dagen aan het kolven 😊 Z ...
O top dat het dan ongeveer zoals met de gehuurde kolf is, ik ga het overwegen

3 maanden geleden

Mijn kraamzorg adviseerde de Vulpes handsfree, heeft ze veel goede verhalen over gehoord. Deze heeft ook een grotere variant wat voor mij heel fijn is omdat ik een hoge melkproductie heb. Net besteld ☺️

3 maanden geleden

Ik vond het lastiger dan bij de medela (en kolf veel minder) omdat je hier niet goed ziet of de tepel goed in de kolfmachine zit. Iemand hier een tip voor?

3 maanden geleden

Ik heb deze en ben er mega blij mee. Wat een fijn apparaat en kolft goed. Kleine tip.. deze kan je veel goedkoper via Aliexpress verkrijgen.. ze vragen bij bol.com de hoofdprijs maar de zelfde is ook via Aliexpress te koop.