13 Reacties

2 maanden geleden

Hi ik geef nu zelf nog bv, maar bij mijn eerste dochter na 3 mnd ook flesvoeding gegeven en ook niet bijgehouden hoeveel ze precies per fles kreeg. Vind het eerlijk gezegd ook onnodig.. als mijn kind minder of meer drinkt dan het “gemiddelde” maar wel gewoon goed groeit en tevreden is maakt het echt helemaal niet uit.. snap ook niet waarom dat een ding is. Je kan je kindje ook altijd laten wegen bij het CB bij twijfels

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi ik geef nu zelf nog bv, maar bij mijn eerste dochter na 3 mnd ook flesvo ...
Ja ik zie wel dat hij echt groeit 😊 maak me daar geen zorgen over. En op 11 sept gaan we weer naar het cb. Maar omdat iedereen het lijkt bij te houden denk ik dat ik iets over het hoofd zie ofzo? 😅

2 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met flesvoeding maar als je geen problemen ervaart met je kindje en hij groeit goed dan lijkt het me juist veel “normaler” om het niet zo bij te houden eerlijk gezegd. Ik verbaas mij ook over hoe nauwkeurig moeders alles bijhouden. Hoe veel minuten de baby drinkt, hoe laat en hoe lang precies de slaapjes zijn en zelfs de wakkertijden die op de minuut in de gaten worden gehouden. Absoluut no judgement verder want ik heb waarschijnlijk makkelijk praten omdat het hier allemaal vrij easy en vanzelf gaat maar het zou voor mij erg obsessief en onnatuurlijk voelen om alles zo nauwkeurig af te meten en bij te houden. Als je mij nu vraagt hoe vaak mijn baby gedronken heeft vandaag (bv) of hoe veel en wanneer hij geslapen heeft dan heb ik geeeen idee maar hij is tevreden en hij doet het goed dus helemaal prima 😊👍🏼 Zolang alles goed gaat gewoon lekker je kindje en je gevoel volgen!

2 maanden geleden