12 Reacties
4 maanden geleden
Heb dit ook al dagen.. is bij mij toch echt afscheiding. Suuuuper waterig. Ik denk ook steeds dat het vruchtwater is maar helaas 🥹
4 maanden geleden
Ik gok ook afscheiding. Ik heb precies hetzelfde elke dag, maar afgelopen dinsdag tegelijkertijd ook mijn slijmprop verloren met echt heel veel vocht zat erbij en een beetje oud-bloed. Had toevallig dinsdag ook meteen afspraak bij verloskundige en die heeft mij toch voor zekerheid doorgestuurd naar zkh voor wat testjes. Mijn vliezen waren niet gebroken, dus weer afwachten.
Bij twijfel altijd bellen!
4 maanden geleden
Ik heb dit ook al 28392 dagen ben nu 38 + 1 en heb indd gehoord dat als het blazen op je handpalm niks doet het afscheiding of urine is.. bij twijfel boterhamzakje erin doen kun je het laten checken
4 maanden geleden
Afscheiding, vruchtwater is je ondergoed zeiknat.
Plus als ik kijk naar mezelf is dit echt minimale afscheiding haha
Ik heb echt heel de zwangerschap al meer dan dit 😂
4 maanden geleden
Lol dit is geen vruchtwater maar minimaal afscheiding. Ben bijna jaloers mijn afscheiding is zo veel en zo veel wateriger ik kan niet zonder inleg kruisje.
Vruchtwater ruikt zoet en is veel natter. Als je vliezen echt breken dan weet je het wel 🤭
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Lol dit is geen vruchtwater maar minimaal afscheiding. Ben bijna jaloers mi ...
Same, maar kan me wel voorstellen dat als iemand dit niet heeft, wel kan schrikken.
Ik heb ook heel veel vochtverlies/slijm/afscheiding. Ik draag ook een inlegkruisje maar twijfel ook steeds. Zelfs mijn verloskundige twijfelde van de week en heeft mij doorverwezen naar het zkh voor controles of mijn vliezen waren gebroken.
Dus het is niet altijd even vanzelfsprekend, helaas :)
4 maanden geleden
Reactie op Lindsx
Same, maar kan me wel voorstellen dat als iemand dit niet heeft, wel kan sc ...
Dit dus ..heb dit nooit gehad en ben nu morgen 39 weken is me eerste x gister kwam er vocht uit echt plasje water bleek toch geen vruchtwater te zijn en vandaag dit schrok me idd wel even ja
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Dit dus ..heb dit nooit gehad en ben nu morgen 39 weken is me eerste x gist ...
Snap ik! En je nadert toch een termijn waarbij er van alles gebeurd in je lichaam. Ik verloor tegelijkertijd de slijmprop. Ik ben nu 39+4.
Je wil toch zekerheid, vooral omdat het consequenties heeft als je vliezen breken! Gewoon bellen als je twijfelt, zei mijn verloskundige.
Succes! :)