32 Reacties
één jaar geleden
Oké, dan m’n volgende vraag: waarom wordt dit gemeten als het bij werkelijk iedere vrouw zover uiteen loopt en alles is oké? Wat zegt het dan nog?
één jaar geleden
Oké, dan m’n volgende vraag: waarom wordt dit gemeten als het bij werkelijk ...
Er wordt als het goed is meer gekeken of het bij jou voldoende groeit, ten opzichte van de afspraak ervoor. En dan staat dat dus los van hoe het bij een ander groeit. Je kan geen lichamen exact met elkaar vergelijken 😊
één jaar geleden
bij mij deed de stagiaire dit in het ziekenhuis en het was echt heel ver naar onder. De vroedvrouw controleerde en gaf aan aan de stagiaire dat je soms echt heel hard moet drukken soms voor je het voelt. Dus op basis daarvan zou ik me niet te veel zorgen maken als je het zelf niet op de juiste plek voelt. Het is blijkbaar niet altijd zo gemakkelijk te voelen.
één jaar geleden
Oké, dan m’n volgende vraag: waarom wordt dit gemeten als het bij werkelijk ...
Het gaat niet om de vergelijking met anderen, maar met jouzelf. De groei die je bm maakt per meting. Eigenlijk net als je gewicht en het meten van je buikomvang, gaat om de vergelijking t.o.v. de vorige meting 😊
één jaar geleden
vandaag met 16 weken al tot m'n navel. Net bij de vk geweest, ze zei de baby groeit goed haha. Nou dat beloofd weer wat. Dit is al wel de 3e zwangerschap, dan gaat het natuurlijk sneller..