54 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op IrisW1994
Jij kunt dit, geloof in jezelf, geloof in je lichaam en je eigen kunnen ❤️ ...
Dankjewel! Super lief 😘 hoop dat het snel mag gaan doorzetten.
5 maanden geleden
Ik weet er niks van maar je bent in veilige handen en ze zullen vast goede afwegingen maken wat veiliger is, je kindje nog even laten zitten of weeën opwekken. Ik kan me voorstellen dat het heel naar is om zo te wachten en je zorgen te maken! Het gaat hoe dan ook goedkomen en als er iets veranderd ben je in ieder geval vast op de goede plek. Heel binnenkort heb je je baby'tje vast hoe het ook loopt en dan zijn jullie voor altijd samen❤️
5 maanden geleden
Geen advies maar wens je veel succes hopelijk heb je snel je kindje in je armen en ben je uit dit onzekere gewacht 🥰
5 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Oh dat is schrikken voor je! Ik dacht dat de bevalling dan snel op gang kwa ...
Dat hadden wij ook gedacht en de gynaecoloog zei ook jullie zijn wel binnen nu en 24 uur ouders. Niet het geval dus. 🥹 lig nog wel in het ziekenhuis momenteel.
Dankjewel!!
5 maanden geleden
Geen advies maar wens je veel succes hopelijk heb je snel je kindje in je a ...
Dankjewel!😘
5 maanden geleden
Ik weet er niks van maar je bent in veilige handen en ze zullen vast goede ...
Het afwachten vreet gewoon aan me en maakt me heel verdrietig. Maar ik moet volhouden! Dankjewel!😘
5 maanden geleden
Bij mijn eerste braken ook mijn vliezen rond 19 uur, ik mocht het toen 24 uur afwachten. Heel af en toe weeën, na 24 uur een ctg laten maken en een kweek voor de gbs bacterie. Als deze goed was mocht ik het tot 72 uur afwachten anders zouden ze gaan inleiden. Diezelfde avond kreeg ik monster weeën welke niet genoeg zoden aan de dijk zette. Ik heb toen weeën opwekkend gekregen, in totaal vanaf het breken van mijn vliezen heeft mijn bevalling er 39 uur en 19 minuten geduurd. Al met al wel heftig maar blij dat ik het niet heb hoeven afwachten tot de 72 uur.
5 maanden geleden
Ik las laatst ergens op dit forum dat er vrouwen zijn die al een maand met gebroken vliezen lopen. Dat vond ik best gek... als in dat ik er nog nooit van gehoord heb. Het kan kennelijk wel. En de voorkeur is altijd de baby te laten komen na 37 weken. Dan is je kindje namelijk helemaal af :)
Je bent gelukkig wel in het ziekenhuis en ik denk dat je ervanuit kan gaan dat ze goed weten wat ze doen nu! Als je kindje het goed maakt is het denk ik wel goed om eventjes te wachten! Dat zullen maximaal 5 dagen zijn. Probeer je focus te leggen op een boek of een serie ❤️ en geniet van de bezoekmomentjes (als je dat wilt).
Veel geluk 🍀❤️
5 maanden geleden
Hier zijn met het inleiden van Maud mijn vliezen gebroken en nam mijn lichaam t niet op, omdat ik zwangerschapsvergiftiging had moest Maud wel gewoon sneller komen dan dat we konden wachten tot mijn lichaam iets ging doen.
Dus toen indd aan de Wee opwekkers.
Bij mijn bevalling van onze eerste zoon mocht ik wachten tot mijn lichaam iets zelf ging doen na t breken van mijn vliezen en dat kwam na 28 uur op gang.
Maar t beleid van t ziekenhuis is wel echt van belang hoe lang ze je laten lopen.
Hier hebben ze als er geen gevaar is voor moeder en kind liever dat je eigen lichaam iets gaat doen dan dat ze je opwekkers geven.
5 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Oh vervelend voor je! Hoop dat de baby snel mag komen 🍀
Ik hoop het ook!🍀
5 maanden geleden
Reactie op MMNW
Bij mijn eerste braken ook mijn vliezen rond 19 uur, ik mocht het toen 24 u ...
Jeetje wat heftig..
5 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Ik las laatst ergens op dit forum dat er vrouwen zijn die al een maand met ...
Dankjewel 😘 we wachten rustig af!
5 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Hier zijn met het inleiden van Maud mijn vliezen gebroken en nam mijn licha ...
Ja dat is nu ook het geval.. maar hoop toch dat het misschien vannacht toch gaat doorzetten
5 maanden geleden
Misschien niet de ervaring die je zoekt/wil horen, maar bij mijn 1e spontaan gebroken vliezen (39+5), echter geen weeën. Na 48u werd ik ingeleid met weeënopwekkers, weeenstorm, maar geen enkele ontsluiting. Zoontje kreeg het niet fijn in de buik, dus uiteindelijk spoedsectio.
Pak je rust waar kan en ik hoop voor je dat de bevalling snel natuurlijk op gang mag gaan komen! 🙏♥️
5 maanden geleden
Balen dat het niet doorzet! Maar hoe langer het duurt, hoe meer af je kindje is. Vertrouw op de mensen om je heen en je lichaam en probeer te ontspannen. Sterkte lieve mama!
5 maanden geleden
Reactie op MMNW
Maar mijn lichaam pakte het dus wel zelf op na die 24 uur. Alleen niet goed ...
Dat is bij mij niet het geval tot nu toe..