13 Reacties

25 dagen geleden

Nooit hardop uitspreken zulke dingen, want daarna begint het 😂 Maar het kan hoor, maar het kan ook pas een aantal weken eerder of later beginnen

25 dagen geleden

Ik vind t ook spannend. We merken wel dat het iets ‘slechter’ gaat qua slapen, maar de horror-nachten zijn sporadisch. Afgelopen nacht was wel heel pittig, maar toen kwam hij om 2:00 en om 5:30 voor voeding, en tussendoor wat vaker wakker. Speentje werkt dan vaak goed. Heb t idee dat ie overdag juist veel beter slaapt, van hazenslaapjes van 20-30 min naar slaapjes van min 45 min en soms zelfs 2,5 uur. Ik vraag me dus soms af: zijn wij er al doorheen en zijn we er redelijk goed vanaf gekomen? Of, komt het nog? Dus herken wel wat je schrijft. Ons zoontje is 17 weken (zaterdag as 4 maanden), dus ik denk ook: het kan ook nog komen…

25 dagen geleden

Reactie op Mdr991

Nooit hardop uitspreken zulke dingen, want daarna begint het 😂 Maar het k ...
Hahaha, ja dit heb ik ook altijd. Niets zeggen want dan gaat het mis

25 dagen geleden

Ik dacht ook dat ik de dans wellicht ontsprong. Maar sinds 2 weken is het echt losgebarsten. Ze is nu 19+1 weken, en het lijkt nog even te verslechteren 😂 Het kan zeker dat je het bij jouw kindje niet zo merkt, dat zou fantastisch zijn!

25 dagen geleden

Hier tot heden ook nog nergens last van, slaapt nog steeds door en ook overdag slaapt hij gewoon z’n 2 uur achter elkaar. 😃

25 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hier tot heden ook nog nergens last van, slaapt nog steeds door en ook over ...
Hier trouwens net 4 maanden (18.2 weken). 37.5 geboren! Dus kan nog komen.

25 dagen geleden

Dat kan zeker! Onze dochter (nu bijna 2) was vaak maar 3/4 dagen en nachten onrustig. Onze zoon nu 21 weken heeft er van week 13 tot 18 ingezeten.

25 dagen geleden

Kan zeker meevallen hoor. Ik heb bij mijn dochter eigenlijk alleen de 9 maanden slaapregressie gemerkt. Die was wel FULL on maar de rest en eigenlijk ook de sprongetjes was zij nooit zo vatbaar voor. Mijn zoon nu merk ik er ook vrij weinig van.

25 dagen geleden

Hier zoon van bijna 23 weken en niks gemerkt van zowel sprong 4 als slaapregressie 🙈

25 dagen geleden

Wij hebben ook vrij weinig gemerkt, misschien 1 dag dat hij iets minder goed sliep overdag maar verder juist meer ritme

25 dagen geleden

Mijn dochter is nu 5 maand en zij heeft (gelukkig) sinds ze 6 weken was elke nacht doorgeslapen, absoluut geen horror verhaal hier dus

24 dagen geleden

Kan zeker. Vooral genieten als het goed gaat. Mijn oudste heeft van 75% van de sprongen en regressies niets gemerkt. En dan kon ik me wel gek maken als ik wist dat er een sprong aan zat te komen. Zonde van de tijd achteraf. Nu helaas al 6 weken ellende 😅

24 dagen geleden

Om de 2,5 uur is voor mij een horrornacht haha