13 Reacties
25 dagen geleden
Ik vind t ook spannend. We merken wel dat het iets ‘slechter’ gaat qua slapen, maar de horror-nachten zijn sporadisch. Afgelopen nacht was wel heel pittig, maar toen kwam hij om 2:00 en om 5:30 voor voeding, en tussendoor wat vaker wakker. Speentje werkt dan vaak goed. Heb t idee dat ie overdag juist veel beter slaapt, van hazenslaapjes van 20-30 min naar slaapjes van min 45 min en soms zelfs 2,5 uur. Ik vraag me dus soms af: zijn wij er al doorheen en zijn we er redelijk goed vanaf gekomen? Of, komt het nog? Dus herken wel wat je schrijft. Ons zoontje is 17 weken (zaterdag as 4 maanden), dus ik denk ook: het kan ook nog komen…
25 dagen geleden
Hier tot heden ook nog nergens last van, slaapt nog steeds door en ook overdag slaapt hij gewoon z’n 2 uur achter elkaar. 😃
25 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Hier tot heden ook nog nergens last van, slaapt nog steeds door en ook over ...
Hier trouwens net 4 maanden (18.2 weken). 37.5 geboren! Dus kan nog komen.
25 dagen geleden
Kan zeker meevallen hoor. Ik heb bij mijn dochter eigenlijk alleen de 9 maanden slaapregressie gemerkt. Die was wel FULL on maar de rest en eigenlijk ook de sprongetjes was zij nooit zo vatbaar voor.
Mijn zoon nu merk ik er ook vrij weinig van.
25 dagen geleden
Mijn dochter is nu 5 maand en zij heeft (gelukkig) sinds ze 6 weken was elke nacht doorgeslapen, absoluut geen horror verhaal hier dus