103 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Voor iedereen met een stuitligging. Moxa therapie schijnt erg goed te wer ...
De fysio doet dat niet, je moet dan naar een acupuncturist. Ik heb het wel geprobeerd maar heeft niet geholpen. De baby werd er wel heel beweeglijk van dus kan me zomaar voorstellen dat het wel kan stimuleren om te draaien, in sommige gevallen.

4 maanden geleden

Reactie op DBJV

Spannend, moet ook versie doen 😕 Hoelang herstel gemiddeld ervaren jullie ...
Ik denk dat het herstel bij iedereen anders is. Zelf heb ik best lang last gehad. Wel een dik half jaar. Maar ik ben na 5 weken naar mijn diploma uitreiking geweest. Uur rijden, 2 uur zitten, 1 uur staan, uur rijden. Dit was gewoon veel te veel. Daarnaast had ik verkleving aan mijn darmen waar ik te laat iets mee gedaan heb. Deze keer ga ik het dus anders aanpakken. Meer rust en zo snel mogelijk litteken behandeling.💪

4 maanden geleden

Reactie op IrisPapiris1990

Maar je mag toch 6 weken geen autorijden na keizersnede??? Dan ben je niet ...
Officieel moet je je eigen verzekering bellen en vragen hoe zij daarin staan. Maar ik heb het inderdaad ook bewust niet gedaan. Gewoon 6 weken gewacht.

4 maanden geleden

Reactie op IrisPapiris1990

Maar je mag toch 6 weken geen autorijden na keizersnede??? Dan ben je niet ...
Ik heb netjes eerst de dokter en de verzekering gebeld. Zij gaven aan dat het een advies is en als je er zelf toe instaat bent dat alles in orde is.

4 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb netjes eerst de dokter en de verzekering gebeld. Zij gaven aan dat h ...
Was overigens ook alleen als het niet anders kon zoals naar CB. Manlief heeft nog weken gereden als we ergens heen gingen. Vond het wel fijn om te weten dat het weer mocht en kon indien nodig.

4 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb netjes eerst de dokter en de verzekering gebeld. Zij gaven aan dat h ...
Ooh echt? Ik dacht dat dat eene harde regel was. Goed om te weten!!!

4 maanden geleden

Voor degene die de vluchttas al hebben ingepakt. Hoeveel setjes nemen jullie mee voor de kleine? Mijn vorige bevalling liep uit op een keizersnede. Ik had toen 1 pakje maat 50 en 1 pakje maat 56 bij me. Uiteindelijk paste hij maat 50 niet omdat hij te groot was en moesten we natuurlijk langer blijven en heeft m’n vriend dus kleding van thuis moeten halen. Is opzich ook niet erg maar op het moment dat je het a la minuut nodig heb niet handig

4 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Voor degene die de vluchttas al hebben ingepakt. Hoeveel setjes nemen julli ...
Ik heb er zeker 5 bij mij, volgens mij zelfs in beiden maten. Dus 10 totaal ofzo. Je kunt toch beter te veel mee nemen dan te weinig.

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Ik heb er zeker 5 bij mij, volgens mij zelfs in beiden maten. Dus 10 totaal ...
Ik heb twee setjes ingepakt. Als we langer moeten blijven, kan er altijd iemand wat komen brengen (oma is bij onze oudste dochter thuis) of gaat mijn man even wat ophalen. We wonen 10 minuten van het ziekenhuis af, dus dat scheelt wel. Vorige keer moesten we 48 uur in het ziekenhuis blijven en waren twee pakjes genoeg.

4 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Voor degene die de vluchttas al hebben ingepakt. Hoeveel setjes nemen julli ...
Hier ook een ongeplande keizersnede bij de eerste. Ik heb toen idd mijn man instructies gegeven welk pakje hij mee moest nemen. Nu heb ik er 3 ingepakt in maar 50. En heb een zetje maat 44 omdat er een kans is dat ze de kleine tussen 37/38 weken gaan halen. Mocht dat niet zo zijn haal ik die weer uit de koffer.

4 maanden geleden

Ik heb twee setjes ingepakt. Als we langer moeten blijven, kan er altijd ie ...
Ik woon er 45 minuten vanaf en als de tunnels dicht zijn zoals deze vakantie helaas, dan is 't 1.5 uur rijden. Ik moest vorige keer 4 dagen blijven ivm ileus en dikke kans dat ik die weer krijg.

4 maanden geleden

Ik lees mee voor tips! Hier ook geplande keizersnede over 3 weken.. heb alvast arnica druppels en bio oil gekocht, iemand ervaring mee?

4 maanden geleden

Ik lees ook mee! Vandaag te horen gekregen dat ik a.s woensdag 26 juni de keizersnede krijg. Spannend maar heel veel zin in!

4 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Ik lees ook mee! Vandaag te horen gekregen dat ik a.s woensdag 26 juni de k ...
Spannend zeg. Hoe ver ben je dan ?

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Spannend zeg. Hoe ver ben je dan ?
38+6

4 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Ik lees ook mee! Vandaag te horen gekregen dat ik a.s woensdag 26 juni de k ...
Ik oookk, spannend!!

4 maanden geleden

Reactie op Krista7

Ik oookk, spannend!!
Aaah spannend! Veel succes, ik kan niet wachten! 🤭

4 maanden geleden

Lees ook mee. Vandaag besloten om met 40+2 of 40+3 (8 of 9 juli) een keizersnede in te plannen (mocht de baby daarvoor komen wordt het een VBAC)

4 maanden geleden

Ik zou je verdiepen in een Gentle sectio en die mogelijkheden bespreken

4 maanden geleden

Ik kwam gisteren deze tip tegen! Heb gelijk een pakje in m’n vluchtkoffer gedaan. Kan nooit kwaad 😊