70 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ja ik ben dus al 3 nachten naar beneden gegaan en heb de kat gezelschap geh ...
Nu ben ik wel benieuwd welke Netflix serie🫢🙈
4 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Nu ben ik wel benieuwd welke Netflix serie🫢🙈
Je moet ervan houden natuurlijk, maar ik hou niet van die soapserie. Ik kijk True blood nu☺️
4 maanden geleden
" Waarom moeten we de autostoel nu al in de auto zetten (37weken)? Als we uit het ziekenhuis komen gaat hij toch gewoon bij jou op schoot naar huis? " Tuurlijk schat...
Heeft zich overal super goed op ingelezen maar op dit topic nog even niet blijkbaar 😜
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Je moet ervan houden natuurlijk, maar ik hou niet van die soapserie. Ik kij ...
Oeh, die keek ik 10 jaar geleden haha. Begon erg goed, maar ik vond wel dat hij steeds ongeloofwaardiger werd. Beetje dat gevoel dat ze goed verdienen en toch maar ieder seizoen iets nieuws moeten bedenken. Benieuwd wat jij er straks van vind!
4 maanden geleden
Reactie op barbzz
Oeh, die keek ik 10 jaar geleden haha. Begon erg goed, maar ik vond wel dat ...
Nah zit nu in seizoen 2. Tis ook gewoon heerlijk tijdverdrijf soms netflix.
En de meeste series beginnen goed en dan eindigen ze slecht
4 maanden geleden
Mijn dochter van bijna twee zegt: mama baby in de buik, en bij de bierbuik van papa: papa scheet in de buik 😜
4 maanden geleden
“Moet ik die gevangenis alvast van zolder halen?“ > of hij de box naar beneden moest brengen 😂
4 maanden geleden
Waarom hebben we een hondenmand nodig voor de baby? (Een babynestje 😂)
4 maanden geleden
Reactie op Yonne92
Bij de zwangerschapscursus ging het over volledige ontsluiting bij 10 cm.
...
“Maar” 10 🥲😭
4 maanden geleden
Zit op TikTok te kijken en zie van de Primark de nieuwe lion king collectie voor babys en voor vrouwen voorbij komen.
Ik laat t aan mijn man zien die zegt oke de kids heel leuk... Die andere dingen? Beetje anticonceptie hoor ...
Ja jonge heeft ook zeker gewerkt hier in dit huishouden 😂😂😂
4 maanden geleden
Reactie op Annaniem123
“Moet ik die gevangenis alvast van zolder halen?“ > of hij de box naar b ...
Haha wij noemen de box ook de gevangenis 😂
2 maanden geleden
Kreeg gister de papieren van het ziekenhuis binnen over de inleiding. Dus ik zeg tegen mijn vriend misschien handig als je ze ook even leest, want dan weet je wat er verwacht wordt.
Kom ik niet veel later binnen zie ik hem een beetje geschrokken/verbaasd zitten kijken. Zegt hij: er staat in 7 dagen van te voren niet scheren, ik heb me vanmorgen nog geschoren😟 moeten we maar even melden....
Uh lieve schat het gaat erom dat ik me niet geschoren heb🤭😅
2 maanden geleden
Ik ging douchen met de baby. Voordat hij de baby aangaf keek de baby zelf heel verbaast. N.a.v. de borsten met zeep zegt mijn man dat het komt omdat de baby zich afvraagt waarom hij bij de afwas geëindigd is😂