1409 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Megeli167
Wilde toch even een update schrijven. Het gaat hier nogsteeds niet lekker m ...
Oef wat pittig!
Wel heel knap dat je ondanks dit toch doorzet om borstvoeding te blijven geven!
Tja de bijvoeding met kunstvoeding is dan ff shit en hopelijk kan dat er snel weer vanaf als je zelf ook weer een beetje op de been bent!
Even goed voor jezelf zorgen want je kunt pas goed voor je kleintje zorgen als je ook goed voor jezelf zorgt!
Je mag echt trots zijn hoor op wat je nu al doet🩷
5 maanden geleden
Reactie op Megeli167
Oh jeetje wat heftig zeg!
Hebben ze in het ziekenhuis nog gecontroleerd of nu echt alle placentaresten weg zijn? Dit kan namelijk ook heel erg de productie remmen.
Misschien kun je met je lactatiedeskundige ook nog bespreken of domperidon een optie is om je productie omhoog te krijgen.
Super veel respect voor je doorzettingsvermogen! Hopelijk voel je je snel weer beter.
5 maanden geleden
Reactie op femkevd96
Fijn om zoveel ervaringen te lezen! Ik zit ermee dat mijn zoontje niet stee ...
Je kunt hem op je benen leggen tussendoor en luier verschonen. Dat is minder slaapverwekkend dan omhoog houden. En anders op verzoek gaan geven. Dan zijn ze wakkerder. Dat hielp het beste in mijn ervaring dan.
5 maanden geleden
Reactie op Megeli167
Power mama!!
5 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oh jeetje wat heftig zeg!
Hebben ze in het ziekenhuis nog gecontroleerd o ...
Dank voor alle lieve reacties 🥰 doet me goed!
Placentarest is inderdaad nog niet weg. In het zkh zeiden ze dat dat zich binnen 12 weken zelf op moet lossen. Maar ik zal eens navragen bij de nacontrole/lactatiekundige of weghalen toch een optie is en of ik eventueel domperidon kan slikken. Dank voor de tips!!
5 maanden geleden
Reactie op femkevd96
Ja dat doen we idd. Sowieso nog op verzoek. Maar daar kan soms wat hem betr ...
Bij mij was het met 10 dagen 4 uur er tussen en 1* 2 uur. Is volgens mij prima als de rest van het gedrag goed is
5 maanden geleden
Reactie op femkevd96
Fijn om zoveel ervaringen te lezen! Ik zit ermee dat mijn zoontje niet stee ...
Bij onze eerste wreven we telkens stevig over z'n armpjes om hem wakker te houden tijdens het voeden. Misschien kun je dat nog proberen als je dat nog niet hebt geprobeerd. Gaat goedkomen ! 😘😘
5 maanden geleden
Mijn kleine zit sinds vandaag aan de borst, ben zo trots op hem (en mezelf) 🥹. Nu weet ik niet zo goed wanneer die nu echt klaar is, hoe geeft de baby dat nu aan? Hier lijkt die een poos weg te vallen, ook geen vacuum meer en dan als die echt uit zn mond glipt begint die weer als een gek te zoeken naar de borst. En dit is dan wel echt na zo'n 25/30 min aan 1 borst, niet al na 5/10 min ofzo.
Hoe laten jullie babys zien dat ze voldoende hebben gehad? Hopelijk hebben jullie tips voor mij 🥰
5 maanden geleden
Reactie op maria33641
Mijn kleine zit sinds vandaag aan de borst, ben zo trots op hem (en mezelf) ...
Die van ons valt in slaap en als hij dan wakker wordt en weer gaat zoeken geef ik hem m’n andere borst als “toetje”. Gaf paar dagen terug niet altijd goed aan dat hij klaar was en dronk dan veel te veel en gaf terug. Is mij ook nog niet helemaal duidelijk wanneer in te grijpen, haha.
5 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Die van ons valt in slaap en als hij dan wakker wordt en weer gaat zoeken g ...
Ja precies, ik wissel dan dus ook van borst maar goed dan doet die dat bij de 2e borst ook... en met terug geven bedoel je dat die dan uit spuugt?
5 maanden geleden
Reactie op maria33641
Hier gaat hij dan een beetje lui drinken. Loslaten vanzelf doet hij niet zo snel eigenlijk.
5 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Die van ons valt in slaap en als hij dan wakker wordt en weer gaat zoeken g ...
Hier ook nog een beetje die zoektocht, wanneer heeft hij genoeg? Meestal pakt hij wel een tweede borst, al is het maar eventjes. En altijd laten boeren daarna, vind t lastig om m anders direct neer te leggen in bed met t risico op spugen.
5 maanden geleden
Reactie op maria33641
Als ze gaan vlinderen dan zijn ze klaar
5 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Als ze gaan vlinderen dan zijn ze klaar
Wat houdt dat in? 😬
5 maanden geleden
Reactie op femkevd96
Hier ook nog een beetje die zoektocht, wanneer heeft hij genoeg? Meestal pa ...
Wij laten hem niet boeren als hij in slaap valt na het drinken. Las ergens dat als hij moet boeren dat laat merken door onrustig te zijn of te huilen oid. Maar heel soms komt er toch een klein beetje spuug. Alleen niks gaat boven slapen van voeding tot voeding 🤣🙈. Dus vind het wel best.