450 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Zo hier precies hetzelfde, vanochtend gewoon staan brullen omdat ik mezelf ...
Soms denk ik ook weleens een dag: het ging super goed vandaag. En de dag erna lijkt het 3x zo erg 😮‍💨 Ik probeer maar vooral te kijken naar of zij tevreden is en dat is 9/10 keer wel zo maar ze begint nu echt tegen te sputteren bij oprispingen. Dan blijft ze maar slikken, moeilijk kijken en uiteindelijk huilen. Dus het begint nu toch wel zeer te doen denk ik 😢

één maand geleden

Reactie op MD999

Jolien spuugde ook wel eens wat meer als ik de fles verhoogd had nadat ze o ...
Ja, ik denk dus dat het niet aan het ophogen ligt want ze spuugt altijd veel. Slikken, spelen met haar tongetje, veel de hik, veel hoesten en ze spuugt echt nog 3 minuten voor de volgende fles. Dus echt steeds opnieuw in 4 uren tussen de fles. Ik weet alleen nu dus niet of het verergerd is nu door de Rota of door het ophogen 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Soms denk ik ook weleens een dag: het ging super goed vandaag. En de dag er ...
Och ja dat is wel sneu inderdaad. Jolien heeft ook wel verborgen reflux hoor denk ik, ik hoor haar ook vaak oprispen en slikken, maar ze huilt er eigenlijk nooit om ofzo. Ze gaat meestal lachen voor ze gaat spugen 😅 Maar wel sneu voor Lina dat ze er last van lijkt te hebben nu, misschien moet je het even 2 dagen de tijd geven? Zolang ze er niet de hele dag om krijst en zich goed laat troosten?

één maand geleden

Reactie op MD999

Och ja dat is wel sneu inderdaad. Jolien heeft ook wel verborgen reflux ho ...
Ja, ik kijk het even aan hoor maar het maakt me zo onzeker!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, ik kijk het even aan hoor maar het maakt me zo onzeker!
Aah niet doen, ik snap het hoor ik heb dat soms ook! Je doet het hartstikke goed en je bent een hele lieve mama voor Lina dat weet ik zeker 😘

één maand geleden

Reactie op MD999

Aah niet doen, ik snap het hoor ik heb dat soms ook! Je doet het hartstikk ...
Denk ook niet dat ze iets te kort komt 😇 Maar je wil het altijd beter doen 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Denk ook niet dat ze iets te kort komt 😇 Maar je wil het altijd beter doen ...
Nee dat denk ik ook niet. Ja herkenbaar hoor.. en als het even niet een dag gaat zoals normaal kan ik al een beetje van slag zijn af en toe en het bij mezelf zoeken..

één maand geleden

Reactie op MD999

Nee dat denk ik ook niet. Ja herkenbaar hoor.. en als het even niet een da ...
Dat herken ik ook enorm! Nu gaat het vandaag weer beter en voel ik mezelf ook weer beter

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Dat herken ik ook enorm! Nu gaat het vandaag weer beter en voel ik mezelf o ...
Ja precies dat!

één maand geleden

Reactie op MD999

Nee dat denk ik ook niet. Ja herkenbaar hoor.. en als het even niet een da ...
Precies dat ja!

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Dat herken ik ook enorm! Nu gaat het vandaag weer beter en voel ik mezelf o ...
Haha ja op een goede dag, voel ik me echt een super mama 😂

één maand geleden

Daar gaat weer een fles, waar straks de helft van in de hydrofiel ligt… 😜

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat een moppie 😍 bij ons ging het met de dr brown flessen ook vaak fout. Maar je zal wss vast al wel andere flesjes/speentjes geprobeerd hebben

één maand geleden

Wat een moppie 😍 bij ons ging het met de dr brown flessen ook vaak fout. M ...
Ik heb ook avent geprobeerd maar daarmee zoog ze onwijs veel valse lucht mee naarbinnen. Misschien is dat inmiddels veranderd hoor. Ennnn Mam? Heb ik volgens mij probeerd. (Ben nu niet thuis dus kan ff niet kijken welk het was) Wat merkte jij met dr Brown dan?

één maand geleden

Heb ook prematuur speen geprobeerd maar dan valt ze in slaap ze doet sowieso met speen 1 lang genoeg over de fles (ca. 25 minuten)

één maand geleden

En dankjewel ♡

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb ook avent geprobeerd maar daarmee zoog ze onwijs veel valse lucht me ...
Met de dr brown (met dat groene ding erin) bleef hij gulzig drinken en lekken en verslikken en terug geven. Nu difrax en allemaal geen last meer van, doet echt rustiger met z’n flesje ☺️

één maand geleden

Misschien heel stom, maar ik lees zoveel herkenbare dingen terug bij jullie. Mochten er meiden zijn die behoefte hebben aan een groepschat waar we kunnen sparren en lief en leed dat baby’s heet kunnen delen 😂 mag je mij een berichtje sturen en kan ik een chat maken. Ik merk als new mom dat ik daar vaak behoefte aan heb haha. Even sparren, spuien, tips en tricks en “hoe doe jij dit” gesprekken en het internet maakt me vaak alleen maar onzekerder 🥲 maar miss is dit een super stom voorstel, negeer dit bericht dan ook vooral, no hard feelings.

één maand geleden

Ik zit zelf ook zo te klooien soms met die flessen en echt freewheelen hier soms 🙃

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ah het is zo’n knapperd! 😍 In het kader van spuug tips, welke slabbetjes heb jij? Ik heb nu wel 4 fijne van SHEIN, maar dat is natuurlijk binnen een dag vies