450 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Dit is van silly billyz, sluiten goed aan en zijn waterdicht!
Wat een snoe ...
Wat een knappie heb jij zeg. Zijn deze slabbers ook geschikt voor de kleintjes, dat ze nauw aansluiten? Ik loop bij de “gewone” slabbers tegen het feit dat ze zo groot zijn..
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja! Hij heeft een perfecte kraag en 2 standen met knoopjes.
Als ik hem all ...
Aaah super. Ja bij mijn doerak moet ik hem wel vast doen want die trekt tegenwoordig aan haar slabben of hydrofiele doeken 😂😂 en tuurlijk ben je bevoorrecht maar het is serieus een knapperd
één maand geleden
Geven jullie voeding op verzoek of op schema? Ik heb tot nu toe beide gedaan, maar wel meer op schema denk ik - elke 3 uur ongeveer met speling van 30min. En vanaf maandag zijn we, na overleg met CB over gegaan op grotere voeding (van 120 naar 150) en het loslaten van het schema. Dus echt alleen op verzoek. Maar goed daardoor vannacht 2x eruit ipv 1x toen we nog op schema zaten. Vind het lastig. Ik wil ergens m’n kindje volgen maar ik wil ook graag een beetje sturen 😅. Hoe gaat dat bij jullie? Of kan het dat we even een nieuw ritme moeten vinden met meer voeding.. eergisteren ging het nog prima maar moet je gisteren zien 🫠
één maand geleden
Misschien heel stom, maar ik lees zoveel herkenbare dingen terug bij jullie ...
Heel graag😍
één maand geleden
Geven jullie voeding op verzoek of op schema? Ik heb tot nu toe beide gedaa ...
Ik ben eigenlijk probleemloos met 150 van 6 naar 5 flessen gegaan, ze slaapt nu zelfs langer ‘s nachts.
Ik hou geen schema aan, alleen maximaal 4,5 uur tussen de flessen maar eigenlijk is ze zelf heel steady en begint ze rond de 4 uur te ‘mopperen’ voor eten, als ze slaapt moet ik haar wakker maken.
Het kan natuurlijk gewoon een beetje zoeken zijn naar een nieuw ‘ritme’. Wat was de reden dat je nu meer op verzoek wil voeden?
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben eigenlijk probleemloos met 150 van 6 naar 5 flessen gegaan, ze slaap ...
Gisteren heeft hij maar 4 flessen gehad en niet eens allemaal op.. dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dat is nog geen 600ml over de hele dag (en hij is al over de 5kg).
Voeden op verzoek was meer omdat het CB dat zei. En eigenlijk alle mama’s die ik ken doen dat.
Zit nu een beetje te dubben om idd toch maar elke 4 uur ongeveer aan te houden overdag. OF het is idd een nieuw ritme zoeken ☺️
Hij slaapt nu de laatste dagen ook ineens zoveel.. net als je denk nu heb ik het veranderd het weer hè haha
één maand geleden
Gisteren heeft hij maar 4 flessen gehad en niet eens allemaal op.. dat kan ...
Nee, 4 lijkt me inderdaad wat weinig…
Ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen, jij kent je kindje het beste.
Ze wilde bij mij eerst dat ik weer terug ging naar 7 flessen ivm spugen. Lina slaapt 2-4 uur achter elkaar, dan zou ik haar áltijd wakker moeten maken. Dat gaat volledig tegen mijn gevoel in…
Met 6 flessen kwam ik al steeds in de knoei. 🤷🏼♀️
Het vervelende is dat alle gedachten en opties je gewoon onwijs onzeker maken… maar wat ik zeg, luister naar je gevoel en dan weet je misschien wel gewoon wat je kindje nodig heeft. En het blijft natuurlijk zoeken! Kijk ook wat voor jouzelf prettig is want ook dat telt mee. 😘
Lina komt soms zelf voor de voeding tussen de 3,5-4,5 uur, heel soms al eerder. Daarnaast kijk ik een klein beetje of ik het wat kan ‘sturen’. Is toch ook voeden op verzoek? Beetje op haar verzoek en een beetje op mijn verzoek. 😂
één maand geleden
Mijn dochtertje drinkt sinds 2 dagen flessen van 150 leeg. Echter blijft ze elke drie uur om voeding vragen terwijl ze de flessen van 150 met gemak leeg drinkt en daarna ook echt vol zit en niet om meer vraagt.
Alleen nu blijf ik dus op 6 flessen per dag zitten en ben ik bang dat ze te veel voeding binnen krijgt. Rekken om er wat meer tijd tussen te laten lukt ook slecht, ze zet het echt op keihard huilen en blijft echt huilen tot ze de fles krijgt.
Iemand tips?