11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb beetje begrepen dat 6 weken compleet normaal is. Kan ook zijn dat er andere dingen spelen die je gevoel blokkeren oid. Veel huid op huid contact kan helpen, dingetjes samen doen, maar ook dingen voor jezelf doen is heel belangrijk!

3 maanden geleden

Reactie op Otto95

Ik heb beetje begrepen dat 6 weken compleet normaal is. Kan ook zijn dat er ...
Ik geloof dat het gaat over hechtingen en niet het hechten met haar kindje 😅😄

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ik geloof dat het gaat over hechtingen en niet het hechten met haar kindje ...
Ja klopt 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Otto95

Ik heb beetje begrepen dat 6 weken compleet normaal is. Kan ook zijn dat er ...
Het gaat over een vaginale hechting niet binding 🤣♥️

3 maanden geleden

Het gaat over een vaginale hechting niet binding 🤣♥️
Oh hahahahah wat een grap 😂 Antwoord op wel je vraag dan: volgens mij kan een hechting na 3 weken nog niet opgelost zijn, alleen als t echt begint te irriteren is t niet goed. Maar not sure, dus evt. je Verloskundige even berichtje sturen?

3 maanden geleden

Reactie op Otto95

Oh hahahahah wat een grap 😂 Antwoord op wel je vraag dan: volgens mij kan ...
Oh Dankje !!

3 maanden geleden

Vandaag (dag 19) had ik 'm ineens aan m'n wc-papiertje zitten na het plassen. Vrij bijzonder want ik dacht dat het oplosbare hechtingen waren (en dat ze dus daadwerkelijk oploste) maar ik had dus een stukje draad van een centimeter of 6 te pakken.

3 maanden geleden

Afgelopen zondag ben ik bevallen van mijn eerste zoontje. De bevalling ging zo snel dat de geplande keizersnede niet meer haalbaar was. Nu hebben ze voor de zekerheid een kleine knip gezet en dit gehecht (3 kleintjes). Maar gister zijn de hechtingen losgegaan. Verloskundige heeft de andere hechtingen eruit gehaald en gezegd dat mijn huis aan zichzelf gaat helen. Ik vind t een gek idee, want het is dus wel nog “ open “…. Iemand hier ervaring mee? Of tips wat ik evt zou kunnen doen het helen te versnellen? Zitten/lopen/liggen is nu namelijk ineens gevoelig :(

3 maanden geleden

Drogen helpt dus of in de lucht of bijv föhnen

3 maanden geleden

Reactie op LauraHvM

Afgelopen zondag ben ik bevallen van mijn eerste zoontje. De bevalling ging ...
Drogen helpt dus of in de lucht of bijv föhnen

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vandaag (dag 19) had ik 'm ineens aan m'n wc-papiertje zitten na het plasse ...
Das normaal bij oplosbare hechtingen maar ik snap je gedachtengang helemaal