615 Reacties

2 maanden geleden

M鈥檔 zoontje is nu 2 weken oud (eerste) en geniet volop van de knuffel momentjes in de ochtend wanneer papa nog eventjes in bed ligt (papa doet de nachten) 馃槏

2 maanden geleden

Dit topic was precies wat ik nodig had 馃檹馃徎鉂わ笍

2 maanden geleden

Ruim 3 voedingen kolven als je 1 flesje geeft 馃槑 lang leve een peuter die nog meedrinkt.

2 maanden geleden

Ze slaapt zo lekker al vanaf dag 1. Ze huilt niet zomaar. 鉂わ笍馃┓

2 maanden geleden

Die momentjes dat onze dochter even wakker is en ze zo verliefd in je ogen kan kijken bij mijzelf om mijn man als we aan het knuffelen zijn 馃槏馃挅

2 maanden geleden

Die heerlijke oogjes die je zo kunnen aankijken! Ons zoontje is nu 3 weken en vanaf begin al zo鈥檔 sterke nek, dan tummy time op m鈥檔 buik en dan kan ie zo lief kijken, wat uiteindelijk een contact nap word Nou, ik geniet馃グ M鈥檔 vriend vraagt dan vaak of ik nog goed lig of dat ie in de box ligt, nee hoor; laat maar lekker liggen鉂わ笍 En t is zo鈥檔 tevreden kindje, enige moment dat ie ff jammert is wanneer de luier vol zit of ie honger heeft Volop genieten馃ス

2 maanden geleden

Elke keer als ik onze dochter uit het bedje til even m'n neus in dat nekje 馃グ en dan een kus op die zachte bolle wangetjes, zo h茅茅rlijk! 馃グ馃グ

2 maanden geleden

Ik ben zo ontzettend blij met onze tevreden baby! Nu 5 weken en nog geen speen nodig gehad. Je kan super goed signalen geven wat hij nodig heeft en huilt alleen als er echt iets is. Nu hij ook steeds vaker wakker is, is het helemaal genieten. Ik ben verliefd 馃挄

2 maanden geleden

Ik kan zo genieten van mijn twee mannetjes. Vooral als de oudste van anderhalf uit zichzelf de jongste van bijna 3 weken een kusje, knuffel of aai geeft. Hij kan mij ook 'roepen' als de baby huilt, zo lief! Echt een lieve en trotse grote broer鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik kan zo genieten van mijn twee mannetjes. Vooral als de oudste van anderh ...
Oh ja dit is zo herkenbaar! Als onze zoon moet huilen, komt onze dochter erheen, aait en zegt dan "och jonge toch". Zoooo lief 馃グ

2 maanden geleden

Ik geniet van alle momentjes, maar van de broederliefde toch het meest馃グ oudste is 4,5 en zo lief en zorgzaam voor z鈥檔 broertje馃挋

2 maanden geleden

Vanmiddag kreeg ik de allereerste echte glimlach van mijn zoontje.. smelt 馃珷馃挌

2 maanden geleden

Hoe gek ons oudste zoontje op zijn kleine broertje is.... zo super lief馃挋馃ス En verder het knuffelen met onze kleine "koala" hij ligt dan zoooo heerlijk bij me. Genieten鉂わ笍馃槏

2 maanden geleden

Hoe verliefd hij naar mij kan kijken als ik hem vasthou en dan soms ineens zo'n lief lachje erbij馃槏 Net een dusdanig grote glimlach, dat zijn mondhoekjes achter zn speen vandaan kwamen 馃槶馃挋

2 maanden geleden

Deze broerderliefde 馃挋 als de jongste huilt en de oudste voor hem een liedje gaat zingen zodat hij rustig wordt en dan het contact tussen die 2 馃グ

2 maanden geleden

De "naptraps". Het vastzitten of bij voorkeur liggen met m'n slapende zoontje op me 馃グ馃グ馃グ

2 maanden geleden

Vanmorgen in mijn eentje pakketjes ophalen en daarna nog een milkshake in de zon drinken. Zonder man, zonder peuter, zonder enorm dikke zware buik en zonder baby. ALONE TIME 鉂わ笍

2 maanden geleden

Net erop uit geweest met z'n vieren. Lekker geluncht samen. De baby sliep alleen maar en onze peuter heeft heerlijk bij het restaurant kunnen spelen 馃グ

2 maanden geleden

Dochter weet al sinds ik zwanger was dat we naar de dierentuin zouden gaan als de baby er was. Baby is een maand en we zijn gisteren heeeerlijk naar de dierentuin geweest. Wat een leuke dag was het zeg! 馃榾馃榾馃槉

2 maanden geleden

Mijn vriend heeft de nacht shift gedaan helemaal. Ik werd alsnog elke shift wakker uit mezelf maar (los van het kolven) kon ik meteen doorslapen waardoor ik een nacht van 8,5 uur heb gemaakt. Zooooooo lekker. Voel me echt een ander mens nu. Heel blij en energiek