615 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
M’n vriend die me heeft door laten slapen vannacht, waardoor ik aan 1 stuk ...
Heerlijk die van mij was al niet blij dat ik hem een half uur voor de wekker wakker maakte vanwege een poep tot aan de rug op de verschoonkussen boven. Kon hij dat opruimen terwijl ik haar benenden schone kleren aan deed en daarna weer verder liet drinken aan de borst
4 maanden geleden
De kleine die nergens wil slapen voor dag nummer 3, maar die nu heerlijk op mijn borst slaapt😍 dus maar serie opgezet en ik laat me bedienen door me vriend met eten en drinken. Zo fijn als die kleine slaapt🩵 voor hoelang ia de vraag natuurlijk
4 maanden geleden
Vannacht liggend kunnen voeden in het donker en meteen weer terugleggen in de cosleeper. Niet kijken hoe laat het is, geen lampje aan, heeeerlijk. Voelt bijna alsof je de hele nacht hebt geslapen.
4 maanden geleden
Golden Circle kaarten voor Acda & de Munnik in de Ziggo Dome gescooooorrddd 🥳🥳
Wel pas in oktober 2025 maar ja.
Vorig jaar zijn we ook geweest en het was fan-tas-tisch dus we wilden héél graag nog een keer als ze weer in de Ziggo stonden.
T.z.t. ff een hotelkamer in de buurt boeken, kunnen we er mooi 2 dagen Amsterdam van maken 😍
4 maanden geleden
Net voor de eerste keer geprobeerd liggend op mijn zij te voeden, was een succes maar wat een heerlijk gevoel zo liggen voeden en als ze klaar is uit bed stappen om haar terug te gaan leggen en ze dut lekker door op het grote bed🥰
4 maanden geleden
Afgelopen nacht heeft ons zoontje geslapen van 22:45 tot 6:15 😴. Zo fijn om een nacht door te kunnen slapen en dat mijn man besloot om de fles te geven ipv mij wakker te maken.
4 maanden geleden
23:00 wakker gemaakt voor een flesje, slapend gedronken en lekker terug naar bed. 6:00 wakker voor een flesje, half slapend gedronken en viel na een boer weer als een blok in slaap.
Ze slaapt nog steeds dus ik kan ff lekker douchen en aankleden, voor het tijd is voor haar flesje! 🥰
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
23:00 wakker gemaakt voor een flesje, slapend gedronken en lekker terug naa ...
Hoe doe jij dat toch! Ik heb alle details nodig! Ik sliep pas rond 03.30 uur met de kleine op m’n borst en ze meldde zich weer om 06.45 uur. Heb amper kunnen slapen (want hey, zolang de kleine maar lekker comfortabel ligt) en heb nu last van m’n nek 🥴
4 maanden geleden
Reactie op Guchi
Hoe doe jij dat toch! Ik heb alle details nodig! Ik sliep pas rond 03.30 uu ...
Ja, dat vraag ik me dus ook af want ook als ik alles precies hetzelfde doe, kan het ook zijn dat ik haar eerst anderhalf uur aan het wiegen ben 😂
En dan inderdaad eindig met een gebroken nek of rug 👍🏼
4 maanden geleden
We waren gisteren met z'n allen bij m'n ouders gaan eten, en mijn man ging de baby even verschonen..
Komt m'n neefje van 1,5 erbij, die trekt een paar billendoekjes uit het pak, ik dacht O god, die komt weer klooien 🙄
Gaat 'ie de baby ermee afpoetsen 😭 en daarna duwde hij het speentje ook nog terug in z'n mond 🥹 (nou ja, wang, maar evengoed super schattig)
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
23:00 wakker gemaakt voor een flesje, slapend gedronken en lekker terug naa ...
Wil ook graag weten hoe je dat voor elkaar krijgt haha! Heb je ‘s avonds meer voeding dat ze zo lang doorslaapt? Wat is ie geheim 🤩
4 maanden geleden
Wil ook graag weten hoe je dat voor elkaar krijgt haha! Heb je ‘s avonds me ...
Haha née 6 flesjes van 135 en de ene keer zit er 2,5 uur tussen en de andere keer 5 uur. Maar het inslapen gaat hier ook niet altijd even gemakkelijk hoor maar als ze slaapt, slaapt ze 9/10 keer goed!