615 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
En ‘s nachts nu dan 7-8 uur tussen de voeding.
Wij zitten op hetzelfde schema maar hij blijft ‘s nachts rond 3/4 uur nog komen om te drinken. Wat heerlijk dat je zulke goeie nachten hebt 🥰
4 maanden geleden
Wij zitten op hetzelfde schema maar hij blijft ‘s nachts rond 3/4 uur nog k ...
Dan heeft je kleintje het vast gewoon nog nodig… honger is honger maar snap wel dat het vervelend is hoor. Je raakt gewoon moe van onderbroken nachten!
Ik hoop dat hij snel doorheeft dat als je gewoon blijft slapen, de honger wel weer naar de achtergrond verdwijnt 😅
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
23:00 wakker gemaakt voor een flesje, slapend gedronken en lekker terug naa ...
Hier ook zoiets vandaag 😍 0.00 laatste fles, toen de eerste pas weer om 06:45🥰
4 maanden geleden
Met een slapende baby op de arm online even aanhaken bij een vergadering van het werk 😃😃
4 maanden geleden
Voor t eerst in 1,5w weer boodschappen willen doen nadat ik ziek was, dus hup kleine mee en gaan met die handel
Kom je bij parkeerplaats van winkelcentrum aan, huilen… ja, honger🥴
Na enig twijfelen van gaan we naar huis of… (nog geen 5min rijden) gewoon gedaan, wel ff naar een rustig stuk gereden maar in de auto baby gevoed (borstvoeding)
Vond het spannend, want wat als iemand er wat van vind? Maar he, hij had honger dus gewoon doen, wij eten ook als we honger hebben in t openbaar!
Dus dat was mijn heerlijke, ietwat trots momentje ook, vind voeden in het openbaar nog best spannend, maar we blijven t gewoon doen🥰
4 maanden geleden
Onze oudste zoon komt binnenstommelen met twee vriendjes, en onze middelste sjeest heen en weer met z'n buurmeisje tussen twee tuinen. Het is een soort (gezellig) kippenhok, waarbij ook verschillende buren de tuin in wandelen voor een kletspraatje. Het is weer even net de zoete inval, onwijs gezellig. Maar het meest geniet ik na een blik op de box, waarin onze kleine dame onverstoorbaar doorsnurkt. Het lot van de derde 😂
4 maanden geleden
Reactie op itisme01
Voor t eerst in 1,5w weer boodschappen willen doen nadat ik ziek was, dus h ...
Hier gister ook voor het eerst gedaan. Mijn moeder zei meteen: dat doe je toch niet! Jij kan je comfortabel voelen, maar anderen niet. Vind her al raar dat je het bij al je kraamvisite doet.
Mijn kind heeft honger.... moet ik dan persee naar boven gaan voeden, omdat de visite dat nodig vind?🤷♀️🤷♀️ tis Mijn eigen huis.....
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier gister ook voor het eerst gedaan. Mijn moeder zei meteen: dat doe je t ...
En wat ze je nu helemaal bij het voeden 🤷 Je ziet vaak meer borst van vrouwen die gewoon over straat lopen xD
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Hier gister ook voor het eerst gedaan. Mijn moeder zei meteen: dat doe je t ...
Goed bezig!!❤️
En nou, dat dus, t is jouw huis hè, als hun er ongemakkelijk van worden… gaan ze zelf toch lekker weg👀
Hier destijds met alle kraamvisite ook gedaan en doe het nu nog als er visite komt, k ga me niet opjagen in mn eigen huis🙈
K vind het zelf nog wat spannend soms, maar dat haalt niet weg dat borstvoeding hét meest natuurlijke is wat er bestaat, dus ik het alleen maar prachtig vind als er openbaar gevoed word! Het vrouwelijk lichaam is er notabene voor gemaakt, het is de samenleving die er iets anders van maakt waardoor het als ‘raar’ word bestempeld🙈
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
En wat ze je nu helemaal bij het voeden 🤷 Je ziet vaak meer borst van vrou ...
Idd ik slinger hem er gewoon uit. Kleine laat ik niet brullen ☺️
Kan zo genieten van de geluidjes die hij maakt tijdens het voeden🥰 en als hij klaar is beide armen in de lucht en dan hard aaawwhh roepen zo van das lkkr
4 maanden geleden
Vanmorgen de baby om half 8 fles gegeven. Daarna werd de peuter om 8 uur wakker. Toen lekker met zn 3e in bed gelegen 😊 (vriend was al werken ). De baby weer naar bed , peuter en ik samen ontbeten. Toen de badkamer gepoetst en de was gedaan. Daarna kwam oma baby ophalen zodat ik naar de peuterzwemles kon met de peuter. 🥰 De baby en peuter nu in bed, gekookt , was gevouwen. En straks met een vriendin de wekelijkse baantjes trekken bij de sportschool 😊
4 maanden geleden
Een dutje van 1,5 uur met de baby nadat hij vannacht last had van krampjes. Dit was even nodig
4 maanden geleden
Vandaag voor het eerst alleen naar de supermarkt geweest. Had een flesje voor me vriend achtergelaten. Bij thuiskomst sliep de kleine man in de box! (Na een week brullen en nergens willen slapen🤷♀️).
Net nog even met de wagen naar de action gelopen met een slapend kind erin🥰 hopelijk is dit het begin van een wat rustigere periode
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Misschien moest jullie kleintje gewoon nog even ‘landen’ en hopelijk kan he ...
Nou onze kleine bleek dus problemen te hebben met zijn buik zei de osteopaat. Hebben wat verandering in mijn voeding en zijn vitamines gedaan sinds gister.... hopelijk was dat het probleem☺️