615 Reacties
4 maanden geleden
Ik zit voor het eerst in tijden in bad met een bruisbal van de lush. Én ik ben vanmiddag met slapende baby naar de hema en de kruidvat geweest. Toen heb ik nog een ijsje gehaald voor mezelf! Zo fijn als er een klein beetje me-time is…
4 maanden geleden
Na een nacht vol onrust en gespook,heeft mijn kleine ventje om half 6 besloten dat hij toch even tot 09.00 gaat slapen. Dan toch maar even wakker gemaakt voor zn voeding. En dan gaat hij eerst heeerlijk uitgebreid uitrekken, pruttelscheten laten, al kreundend poepen, en dan met zijn kleine pretoogjes de allermooiste, grootste en liefste glimlach laten zien. Dat maakt die rotnacht weer helemaal goed.
4 maanden geleden
Vandaag met de kleine naar de kinderarts. Vond het zo spannend maar hij deed het zo goed. Zelfs daar goed een flesje gedronken en daarna weer verder slapen. Zo trots 🥰
4 maanden geleden
Reactie op Chan98
Straks naar CB (14:20) en nu geluk hebben dat ze nu dorst heeft. Vorige ke ...
Ik zou me daar niet te druk over maken hoor. Dan wachten ze maar even totdat je klaar bent.
4 maanden geleden
Hier ook meer slaap dan de nacht ervoor!
Blokjes van 2,5, 3, 3,5 en 2 uur. Zo fijn!!
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ahh wat ben ik blij voor je!!! Vooral die 3,5, dat had je wel even nodig 😘 ...
Jaa! Ik gooi het op de kamillethee xD de volgende kop staat al weer klaar xD
4 maanden geleden
Baby had om 20.00 z'n laatste fles, kwam om 04.00 uur pas weer (😱) en begint nu wakker te worden.
Of: Eén keer in de zoveel tijd moet hij even drastisch slaap inhalen,
Of: Het eerste bezoek aan de Osteopaat gisteren heeft al z'n uitwerking
Either way, dit mag 'ie voor mij zo wel doortrekken!
4 maanden geleden
Whoehoee het eerste blok was 6 uren!😍 hij slaapt nu nog, dus ik ga ff heerlijk douchen, scrubben en ontbijten. Hopelijk wordt het weer een chille dag en slaapt hij overdag ook😍