615 Reacties

4 maanden geleden

Gister na 2 maand eindelijk weer mijn nagels gedaan. Baby was heeeeel onrustig toen ik bezig was, mijn man had 100% babyduty. Ook wel fijn dat hij nu weet hoe het is als ik niks gedaan krijg. Even 1,5u voor mezelf. 😁

4 maanden geleden

Vanacht heerlijk door kunnen slapen. Baby werd pas om 7 uur wakker. En dat op mijn verjaardag. Vast een verjaardagskadootje😊

4 maanden geleden

Hier na twee spooknachten een blok van zes uur! Woehoe!

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hier ook meer slaap dan de nacht ervoor! Blokjes van 2,5, 3, 3,5 en 2 uur. ...
Nou vanochtend bij een kinesiologe geweest, die kan ook testen op intoleranties. Soja kwam eruit, maar die vermeed ik al (maw was een goede gok van mij een paar weken geleden). En... Kiwi! Tja, kom daar maar eens achter. Snap ik wel waarom het woensdag op donderdag ineens dikke drama was. 3x raden wie namelijk woensdag een smoothie met kiwi had 🙋 Zo fijn dat we dit nu weten!

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Nou vanochtend bij een kinesiologe geweest, die kan ook testen op intoleran ...
Oh dan later ook eens op latex testen. Merk je daar iets van ? Daar zit een kruisreactie met diverse soorten fruit:)

4 maanden geleden

Oh dan later ook eens op latex testen. Merk je daar iets van ? Daar zit een ...
Oh dat is interessant! Goed om te weten :) Heb het vooralsnog niet gemerkt. Maar weinig zorg gehad dus weinig handschoenen die hem aanraken (en geen latex broekjes 😜).

4 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Vanacht heerlijk door kunnen slapen. Baby werd pas om 7 uur wakker. En dat ...
Gefeliciteerd 🎉

4 maanden geleden

Oh dan later ook eens op latex testen. Merk je daar iets van ? Daar zit een ...
En banaan en kers geloof ik. Maar moet zeggen dat mijn dochter vaak maar 1 allergie heeft uit de categorie dus dat hoeft niet. Wel allergisch voor kiwi, niet voor de andere fruitsoorten uit de categorie en ook niet voor latex!

4 maanden geleden

Eindelijk zijn alle Hexagons binnen, én opgehangen. De lege muur boven de bank is nu gevuld met een combinatie van trouwfoto's en de newborn shoot. Helemaal blij! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op kich

En banaan en kers geloof ik. Maar moet zeggen dat mijn dochter vaak maar 1 ...
Nee klopt. We zien het op de operatiekamers wat vaker maar daar is het relevant voor de operati:)

4 maanden geleden

Geluksmomentje: Luisteren naar de lieve geluidjes die uit de box komen. Met de baby gym boven hem, een vuurtoren, zeemeeuw en bootje. Hele verhalen. ⛵️🗼🐦

4 maanden geleden

Dacht voor de grap m’n spijkerbroek eens passen van voor de zwangerschap, maar hij past gewoon weer!

4 maanden geleden

Reactie op mbaten

Dacht voor de grap m’n spijkerbroek eens passen van voor de zwangerschap, m ...
Jaaaa hier ook!

4 maanden geleden

Wat een heerlijke dag was het vandaag met m’n zoontje! Vanochtend lag hij lekker te slapen waardoor ik kon douchen en ontbijten. Vanmiddag sliep hij zo lang dat ik me op een gegeven moment bijna ging vervelen 😂 Aan het einde van de middag nog een fijne wandeling gemaakt met hem in de draagzak. En vanavond is hij met papa onder de douche geweest. En hij heeft amper gejengeld of gehuild. Integendeel, ik kreeg een paar een paar grote glimlachen 😁

4 maanden geleden

No words needed ♡

4 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Wat een heerlijke dag was het vandaag met m’n zoontje! Vanochtend lag hij l ...
Oh wauw. Slaapt hij altijd goed overdag ? Of is er hoop? Hoe oud is hij nu?

4 maanden geleden

Oh wauw. Slaapt hij altijd goed overdag ? Of is er hoop? Hoe oud is hij nu? ...
Haha, nee hij slaapt overdag normaal niet per se slecht, maar ook niet heel goed. Het liefst slaapt hij op ons of in de draagzak, wat op zich prima is. In z’n wiegje is het overdag drama en ik ben geen volhouder 🙈Maar vandaag sliep hij in de box! Ik heb het vermoeden dat hij eigenlijk een buikslaper is, want dat gaat vaak goed als we hem wegleggen. Op z’n rug wordt-ie toch sneller wakker. Hij is 11 weken, zondag 12 (maar hij is zes weken te vroeg geboren). Maarre… eerlijk: ik denk dat ik vandaag gewoon heeeeeel veel geluk had 😄

4 maanden geleden

Heerlijk moment: mijn lieve petite fijne kleine babymeisje van 7 weken begint eindelijk maat 50 te passen 🥳 hoezee! Langzaamaan kan ze alle mooie outfits aan en kunnen de snelsnel bij elkaar geraapte 44 outfits (gelukkig veelal rompers met een broekje) in de opbergdoos. Kan hier echt enorm van genieten, na een voldragen zwangerschap had ik niet verwacht zo’n ieniemienie te krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Haha, nee hij slaapt overdag normaal niet per se slecht, maar ook niet heel ...
Ik hang toch de vlag uit op zo'n geluksdag 😅😂 wat goed! (Al het overige klinkt bekend, ik ben ook geen volhouder 🥳)

4 maanden geleden

In de avond op de slaapkamer wat sportoefeningen kunnen doen 🥳. Ik ben zo blij 😍😍