615 Reacties

4 maanden geleden

In de avond op de slaapkamer wat sportoefeningen kunnen doen 馃コ. Ik ben zo ...
Wat lekker! 馃挭馃徎

4 maanden geleden

Sinds vorige week is mijn dochter van nu 6w voor het eerst oprecht gaan lachen naar ons. En sinds dien lacht ze iedere dag wel een paar keer naar een van ons en ik word hier zelf zo blij van als ik haar vrolijke snoetje zie!

4 maanden geleden

Gisteravond in bad geweest met oma, daarna in haar slaapzak in de wieg en twee hele grote blokken geslapen. Sinds in haar op haar zij de fles geeft spuugt ze niet meer en boert ze super goed, tip voor andere spugers dus! Zo trots op haar 馃槏

4 maanden geleden

Heerlijk gevoel als je even lekker op de bank kan zitten nadat je klusjes klaar zijn: was hangt uit, wasmachine staat aan en man en kind liggen nog te slapen. Heerlijke rust

4 maanden geleden

Gister bruiloft gehad vrienden. Vanacht hebben de peuter en baby gewoon super goed geslapen. Geen van beide gehoord tot half 9 vanmorgen! #trots op mijn jongens

4 maanden geleden

Reactie op mbaten

Dacht voor de grap m鈥檔 spijkerbroek eens passen van voor de zwangerschap, m ...
OMGGG ik ook! Nog niet allemaal ivm pasvorm en de paar kilo die er nog af moet maar dit geeft in elk geval weer meer kledingkeuze!! 馃槏

4 maanden geleden

Lina ging om 21:30 slapen 23:30 slapend een flesje 7:00 wakker voor een flesje 7:30 weer zoet in bedje slapen 10:30 heel blij wakker geworden en tijd voor een flesje Wat een heerlijkheid 馃┓

4 maanden geleden

Vandaag weer brul dag (krampjes en vermoed de hitte). Dan maar ff op mama slapen en netflix kijken

4 maanden geleden

Vanochtend gezellig met zn allen op pad geweest. Beide jongens zijn heerlijk in de auto in slaap gevallen en het is zowaar gelukt om ze in bed verder te laten slapen. Heel veel moeite moeten doen om de kleine overdag in zijn bed te laten slapen. Dus dat hij nu een keer tegelijkertijd met zijn grote broer slaapt is wel heel fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Vandaag weer brul dag (krampjes en vermoed de hitte). Dan maar ff op mama s ...
Ik zou willen dat op mij slapen nog een oplossing was 馃槶 geniet ervan 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ook soms maar half uur, maar beter dan niks

4 maanden geleden

Kan terugkomen! Mijn zoontje viel eerst graag op me in slaap, toen juist niet meer en nu weer wel 馃グ (al weet ik niet hoe lang deze fase gaat duren)

4 maanden geleden

Vandaag voor het eerst samen gedoucht met Roselien. Ze vind baderen lekkerder dan douchen. Maar was wel heel fijn samen

4 maanden geleden

Kleine slaapt al een dik uur in de co sleeper en wij zitten met een zak karamel zeezout pepernoten op de bank darts te kijken 馃グ馃槏 Heerlijk als je een avondje samen hebt

4 maanden geleden

Hij sliep 4 uur, 4 uur en 3 uur 馃ス ik denk dat de kiwi uit zn systeem is. Wat een verademing!

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hij sliep 4 uur, 4 uur en 3 uur 馃ス ik denk dat de kiwi uit zn systeem is. W ...
Zo blij voor je!!

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Hij sliep 4 uur, 4 uur en 3 uur 馃ス ik denk dat de kiwi uit zn systeem is. W ...
Oh wat heerlijk. Nu kun je bijkomen en ook wat slapen. Genieten hiervan!

4 maanden geleden

Ik kreeg net in bed 'Vlinderkusjes' 馃ス Ik had m'n mond op zijn voorhoofd en zijn ogen zaten zo ter hoogte van mijn kin. En toen voelde ik hem knipperen 馃ス

4 maanden geleden

馃槶馃い馃い馃い

4 maanden geleden

Goddelijke dag gehad op de camping. De kleine man heeft hele reis geslapen en wij hebben genoten van het mooie weer. Mijn oma ontfermde zich over de kleine man en wij konden heerlijk chillen. Zo mooi om te zien