615 Reacties
4 maanden geleden
In de avond op de slaapkamer wat sportoefeningen kunnen doen 馃コ. Ik ben zo ...
Wat lekker! 馃挭馃徎
4 maanden geleden
Heerlijk gevoel als je even lekker op de bank kan zitten nadat je klusjes klaar zijn: was hangt uit, wasmachine staat aan en man en kind liggen nog te slapen. Heerlijke rust
4 maanden geleden
Vandaag weer brul dag (krampjes en vermoed de hitte). Dan maar ff op mama slapen en netflix kijken
4 maanden geleden
Vanochtend gezellig met zn allen op pad geweest. Beide jongens zijn heerlijk in de auto in slaap gevallen en het is zowaar gelukt om ze in bed verder te laten slapen. Heel veel moeite moeten doen om de kleine overdag in zijn bed te laten slapen. Dus dat hij nu een keer tegelijkertijd met zijn grote broer slaapt is wel heel fijn!
4 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Vandaag weer brul dag (krampjes en vermoed de hitte). Dan maar ff op mama s ...
Ik zou willen dat op mij slapen nog een oplossing was 馃槶 geniet ervan 鉂わ笍
4 maanden geleden
Ook soms maar half uur, maar beter dan niks
4 maanden geleden
Kan terugkomen! Mijn zoontje viel eerst graag op me in slaap, toen juist niet meer en nu weer wel 馃グ (al weet ik niet hoe lang deze fase gaat duren)
4 maanden geleden
Kleine slaapt al een dik uur in de co sleeper en wij zitten met een zak karamel zeezout pepernoten op de bank darts te kijken 馃グ馃槏
Heerlijk als je een avondje samen hebt
4 maanden geleden
Hij sliep 4 uur, 4 uur en 3 uur 馃ス ik denk dat de kiwi uit zn systeem is. Wat een verademing!
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Hij sliep 4 uur, 4 uur en 3 uur 馃ス ik denk dat de kiwi uit zn systeem is. W ...
Oh wat heerlijk. Nu kun je bijkomen en ook wat slapen. Genieten hiervan!
4 maanden geleden
Goddelijke dag gehad op de camping. De kleine man heeft hele reis geslapen en wij hebben genoten van het mooie weer. Mijn oma ontfermde zich over de kleine man en wij konden heerlijk chillen. Zo mooi om te zien