615 Reacties
4 maanden geleden
Boven een flesje aan het geven aan onze slaapkop. Zoontje gaat met papa de deur uit. Kdv en werken. Roept ie naar boven: doei doei mama, doei baby Esra, veel plezier.
Ik zie dan ook voor me hoe hij de deur uitstapt al zwaaiend met z'n rugzakje op🥰
4 maanden geleden
Zoon slaapt tot nu toe alle dutjes op mij, werd al rommeliger. Vanochtend wilde het ook niet echt, dus ik leg hem even naast me op de bank, werd hij rustig. Dus ik: hup naar boven. Binnen 5 minuten was hij vertrokken en heeft hij 5 kwartier geslapen 🥹
Grote was weggevouwen en opgeruimd, geschilderd met de peuter, fantastisch!
4 maanden geleden
Vanmorgen 7 uur flesje gegeven. Ze viel ineens weer heerlijk in slaap. Nog even uurtje gaan liggen, daarna heerlijk gaan douchen, lekker rustig haren gewassen, bodylotion rijkelijk gesmeerd. Daarna wasje aangezet, eentje opgevouwen en genoten van een warme kop cappuccino!
4 maanden geleden
Net avondeten gehaald bij de Jumbo, baby sliep heerlijk in de kinderwagen.
Zie ik terwijl ik bij de kassa sta de PostNL bezorger pakketjes afgeven aan de balie. En laat daar nou nèt mijn pakketje tussen zitten!
Scheelt me weer een keer op en neer lopen 👌🏼
Eenmaal thuis sliep baby nog steeds, dus de Rockit aangezet en op m'n gemak aan het avondeten begonnen.
En dat is zelfs al klaar, vanavond alleen nog maar opwarmen.
Man wat relaxed! 😏
4 maanden geleden
Vandaag voor het eerst samen gedoucht! Hij vond het heerlijk 🥰. Tot nu toe hebben we alleen nog maar badjes gedaan. Vond het zelf ook fijn alleen m’n rug wat minder 😅.
4 maanden geleden
Reactie op Guchi
De kleine slaapt op de borst van m’n vriend op bed (die overigens ook slaap ...
White noise 😂
4 maanden geleden
Vandaag is de kleine mee geweest naar mijn werk. Ging even kleding passen (we krijgen nieuwe werkkleding) en ben gelijk een bakje koffie blijven drinken. Was erg gezellig en de baby heeft het mega goed gedaan 😍
4 maanden geleden
Horen dat de 3e van de 4 het opneemt voor de 2 oudere broers als ze op de kop krijgen van papa
'ZE WAREN GEWOON AAN 'T SPELEN'
❤️stiekem hoop je op die band onderling ❤️