615 Reacties
4 maanden geleden
De kleine lijkt een hekel te hebben aan bad, dit is al tijden ellende en haasten(want krijsen), tummytub net zo..
Nu voor de 2e x met hem gedoucht en oooo wat vond ie dat fijn! Helemaal ontspannen, begon er gewoon van te gapen
Zo mooi en zo blij🥰
Zelfs ff op de douchevloer zitten en hem op schoot zo wassen vond ie fijn❤️
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Eindelijk een 'gesprek' tussen mij en Moos op film kunnen krijgen.
Die lac ...
Jaaaa dat gebeurt hier ook. Dat is toch fantastisch 🥹😍
4 maanden geleden
Vanmorgen met m'n zus, 2 nichtjes en 1 neef afgesproken bij m'n nichtje thuis.
We brachten in totaal 7 kinderen onder 3 mee.
M'n zus en nichtje moesten "werken" dus er stonden laptops tussen de ontbijtborden en een aankleedkussen op de eettafel.
Overal (ruzie om) drinkbekers, de ene na de andere poepluier, een grote krat speelgoed overhoop gehaald, neefje omgeflikkerd met de loopauto, de helft van de kinderen zeiknat van de trampoline, iedereen at van iedereens bord, 2 baby's in 1 box,
"Is dit konijn van jou?"
"Nee volgens mij van jou"
CHAAA-OSSS 🤣🤣
Maar zó lekker dat alle kinderen elkaar zo leren kennen, hoe dan ook is het 1 grote familie, ze hebben pannenkoeken met elkaar gedeeld, de ene tante heeft het kind van het andere nichtje getroost, enzovoorts.
Ik was KAPOT toen ik thuis kwam 🤭 maar het was een heerlijke ochtend ❤️
4 maanden geleden
Oké nog eentje dan voor ik ga slapen..
Ik ben nou 2x bij de Osteopaat geweest en hij ligt ineens uit zichzelf niet meer naar de voorkeurskant (is rechts).
Ik dacht dat vanmiddag in de kinderwagen ook te zien, dacht "zal wel toeval zijn" maar ik denk dus echt dat hij er van af aan het raken is 👌🏼😊
4 maanden geleden
In verband met een verbouwing en wijziging in de woonsituatie ligt een groot deel van onze spullen in een opslag. Sinds afgelopen weekend was de kledingkast gereed om alle kleding in te leggen. Alle kledingdozen uit de opslag gehaald en weggelegd en gehangen in de kast. Toen won de nieuwsgierigheid en de jurken gepast en ze passen allemaal fatsoenlijk 🥳. Praktisch alle kleding van voor de zwangerschap past alweer.
4 maanden geleden
Ik heb zelf thuis geen bad, dus Lina en ik waren nog nooit samen in bad geweest.
Lina is gek op badderen en douchen, zo volop genieten altijd dus vandaag zijn we samen in bad geweest bij mijn zus thuis!
Ze vond het zooooo heerlijk en hebben ook zo lekker geknuffeld.
Ze probeert al dagen ‘ooeee’ te zeggen maar het komt niet verder dan een o mondje. Net lag ze op m’n borst in bad en was ze druk met haar mond aan het bewegen, toen ik tegen haar sprak en daaaaar kwam hij hoor ‘ooeee’!!
Dus over en weer en ze had tussendoor zo’n grote trotse lach.
Wat een schatje ♡
Nu voldaan half slapend een flesje!
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Oh wat heeeeeeeerlijk!! 🥹
Als ik zie hoe heerlijk Moos ontspant in zijn ba ...
Het is echt een aanrader. Ze vond het zoooo zalig en ik ook.
Had haar eerst laten zwemmen, tot ze er ‘klaar’ mee was en toen lekker op me gelegd. Lekker kletsen en knuffelen… echt een ultiem geluksmomentje ♡